naiselle ei kelpaa enää kotona

ei kotona

40 v pariskunta. ollaan oltu naimisissa yli 20v. vaimo on saanut nyt työmatkoilla moneen kertaan useampaa "isoa" nuorta. kotona ei kyllä kiinnosta yhtään. 14/5cm on kuulemma turhan pieni seksiin. työreissuun kyllä pitää hommata uusia asuja mutta ei niitä kotona päällä näy. alkaa tuntua siltä että kohta menee kersat jakoon.

20

1095

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei wingers paranna

      meillä kävi lähes samoin. liityttiin finswinger yhteisöön ja alettiin käymään yhdyntä illoissa. milloin oli useampi pari milloin vieraita miehiä. nyt seksiä saa vain näissä illoissa. kotona ei tapahdu mitään. pitää olla useampi mies paikalla että rouva viittii jalkojaan levittää.

      • ÖRGÖRGÖRG

        Opettele aloittamaan lauseet isoilla kirjaimilla. Kummassakaan viestissäsi et tehnyt niin. Ison kirjaimen saat kun painat näppäimistö vasemmassa reunassa olevaa ylöspäin osoittavaa nuolta ja kirjainta yhtäaikaisesti. Voit myös painaa caps lock näppäintä, kas näin MUTTA SEN JÄLKEEN KAIKKI MENEE HUUTAMISEKSI.


    • hyvää tavaraa

      Miksi kiinnostaisi kotona jos muualta saa parempaa? Olen naisvaltaisella alalla aluepäällikkönä. Kun kiertelen ketjun liikkeissä ja kestitsen väkeä niin saa hyvin solmittua suhteita. Muutamassa kaupungissa on aina tavaraa tarjolla. Tietenkään jokaisesta ketjun liikkeestä ei läydy sopivia naisia mutta 50v mies tuntuu kelpaavan hyvin 20-30v naisille.

    • jatkeella

      Meillä vaimo rupesi ehdottelemaan että minun pitäisi ruveta käyttämään peniksen jatketta. Iso kuulemma tuntuu kuulemma niin paljon paremmalta. Kysyin mistä hän sen tietää? Saanut kuulemma koulutus reissuilla kunnollista ja sen takia kotona ei enää 14cm riitä. no hiljasta on ollu kun en jatkeita käytä

    • aina vierasta

      Jos yhtä ja samaa työkaveria saa niin se on kuin avioliitossa. Siihen kyllästyy jossain vaiheessa.. Itse tykkään saada aina mahdollisuuksien mukaan uutta vierasta. Jotenkin kiihoittaa enemmän kun ei tiedä mitä saa ja miten. On hienoa kun miehet tykkää erillaisista asioista. Esim yksi mies ei halunnut suihin ottoa ollenkaa mutta nuoli mulle kuitenkin orgasmin. Toinen taas ei suostunut laukeamaan muualle kuin suuhun sen kanssa tosin oli sellainen ongelma etten pystynyt imemään kun oli niin iso penis. Antoi ihanat orgasmin naidessa. Jos tietää että jollain on iso niin tietysti sellaisen kanssa on herkemmin pidemmässä suhteessa. Joskus kun on ollut kertaalleen läpikäytyjä miehiä vain tarjolla niin olen ehdottanut miehille että jos kahta sais kerralla sekin on vaihtelua kaikille.

    • mek

      Muista varautua eroon että lisää velkaa omiin nimiin ja rahat piiloon niin saat enemmän omaisuudesta sen jaossa jos olette avioliitossa.

    • ei eroa

      Eipä siitä eroa tule jos ukko ei kerta pysty tyydyttämään kotona. Meillä käytiin keskustelu asiasta. Ukko sai mahdollisuuden ruveta tyydyttämään minut kunnolla kotona. Ei vain pysty/koko riitä asiaan. mitkään klitoris orkut ei minulle riitä. mies antoi luvan hommata kookasta vakio seuraa mielummin kun erota. Kerran kuukaudessa pidän hotelli tai laiva viikonlopun jonka aikana saan tarpeeksi. Aviomiehen kanssa harrastan seksiä 2-3krt viikossa. Mies oli hommannut nyt joululahjaksi ison sauvan. Hän pyysi että jos sillä saisi yrittää tyydyttää minua. Oli miehen ilme näkemisen arvoinen kun hän antoi kunnolla sauvaa sain kunnollisen vagina orgasmin ja quirttasin sängyn märäksi. Miehen oli vaikea käsittää mitä tapahtui. Asiasta keskusteltiin ja mies myönsi ettei ollut tajunnut miten paljon paremmalta vagina orgasmit voi tuntua. Avioliittomme voi oikein hyvin ja molemmat pidetään tyydytettyinä.

    • kiristäjä

      Meillä nainen sanoo ihan suoraan että jos et kerjää seksiä niin et sitä myöskään saa. Nyt on oltu 4 kuukautta naimatta. ei voi olla oikein että nainen käyttää seksiä kiristykseen. Joko että pitää kerjätä tai sitten nainen haluaa jotain ja sitten saatat kerran säälistä saada. Kiristääkö muiden eukot?

    • rouva 40v

      Jos meillä ukko haluaa saada niin sitten minä saan käydä rauhassa omilla reissuillani. Kun olen saanut kunnolla niin voin säälistä antaa ukollekin. On hienoa saada useampaa isoa ja paksua mustaa kyrpää sisäänsä koko viikonlopun ajan. Mulla on kolme vakkaria joidenka kanssa vietetään helsingin hotelleissa ihania viikonloppuja. Suoraan töistä kun lähtee perjantaina hotelliin niin saa rauhassa valmistautua iltaan. Paljon ei tarvitse pukeutua kun en huoneesta poistu vasta kuin sunnuntaina. Hyvin kelpaa 40v rouva nuorille miehille.

      • Prkl!

        Sinä oletkin säälittävä ja vastenmielinen h*ora, ja miehesi on säälittävä aisankannattaja ja reppanaluuseri. Ja muutenkin ihmetyttää nuo aloittajan kaltaiset reppanat. Jos vaimo ei anna, mutta jakaa muille, niin se on heti kengän kuva perseelle saman tien!


      • Noori mees

        Vitun huora!


      • naisille

        Jos ukot käy vieraissa niin ne on kovia karjuja. jos nainen tietää mitä haluaa ja toteuttaa sen niin on Huora? Miehenä en oikein ymmärrä tälläistä käytöstä. Kyllä naisillakin pitää olla samat oikeudet kuin miehillä.


    • kotiinkin

      On hyvin yleistä ettei tavallinen kelpaa kun on saanut isoa. Onhan se ajatuksenakin selvää että iso tekee parempaa. Varsinkin jos isolla on saanut orgasmin ja kotona ei normaalilla saa. Mutta luulis että kotia vois hommata tarpeita naisen tyydyttämiseen. Mieskin tykkäisi jos näkisi naisen oikeasti laukeavan. Voisi mieskin saada kun nainen olisi tyydytetty

    • vierasta

      Kyllähän se on niin että kun saa ensikertaa isoa/ vierasta. Ei paluuta yleensä ole. Kotona saa yleensä aina samalla lailla. Otan suihin mies ehkä vähän sormeilee ja sitten nussii lastin sisään. Hyvin harvoin olen kerennyt edes lämmetä kun mies lähtee tupakalle. Vain muutaman kerran olen lauennut mieheni kanssa viimeisen 20 vuoden aikana. Vieraan kanssa laukean yleensä aina. Vieras mies haluaa naisen nauttivan yhteisistä hetkistä. Vain kerran on tullut vastaan mies joka oli välin pitämätön minun orgasmistani. Sanoin suoraan etten halua tavata häntä enää koska hän ei ottanut minun nautintoani huomioon. Yleensä jo se että tietää tapaavansa vieraan miehen (tutunkin) saa kiiman nousemaan erilailla kuin oman miehen lähentelyt. Jos voi olettaa saavansa kunnon käsittelyn joka johtaa orgasmiin. Sehän on yleensä seksuaalisen kanssakäymisen tarkoitus. Ison jos löytää niin siitä yrittää pitää kaikin mahdollisin keinoin kiinni. On aivan turha väittää ettei iso tuntuisi paremmalta kuin pieni. Tottakai iso hieroo paikat paremmin ja syvemmältä. Omalla ukollakin on hyvän kokoinen (n17) mutta se kaksi minuuttia mitä yhdyntä kestää ei vain ole riittävästi.

      • pikkujoulua

        Onneksi alkoi pikkujoulu aika. Kahdet pikkujoulut ollut ja molemmissa saanut vierasta. On hienoa pukeutua pikkujouluihin. Saa näyttää rintaa ja käyttää lyhyttä hametta. Himoksessa:kin ukot kävi aivan kuumana jo tanssilattialla. Tanssittajilta yritin kysellä minkälaisella porukalla ovat liikkeellä. Löysin viiden miehen porukan. Sain riittävästi vaikka pari oli turhankin juovuksissa. Seuraavana aamuna onneksi kaikilla oli panetus päällä. Vasta iltapäivällä pääsin lähtemään omalle mokille.


    • Joku vaan

      Onpas täällä paljon aisureita. Naiset ovat ihan hirveitä kun käyttävät tuollaista henkistä väkivaltaa miehiään kohtaan.

    • Kaksvitonentyttö

      Sanoisin että älä missään tapauksessa tyydy kohtaloosi! Mies parhaassa iässä! Hanki itsellesi muutama uusi ' harrastus' tai vihellä peli poikki! Tsemppiä

      • Juu en kyllä oikeasti ymmärrä miehiä joita naiset saa kohdella kynnysmattona.


    • hehehjoo

      Joopajoo ja teinit kirjoittelee omia fantasioitaa..

    • jepjepjajoo

      Menee jutut joskus myös näinkin:

      Kun on kerran päässyt kunnon hommiin F kupin omaavan naisen kanssa niin ei siinä enään mitkään onnettomat D kupit sytytä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5559
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3425
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1865
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1548
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1463
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1346
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1337
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe