Aviomies ei nuole

Exvaimo

Mun aviomies nuoli ehkä kaksi kertaa koko liiton aikana
Mut sen kyrpää kyl piti imee ja nielinkin viel kaikki spermat

11

1371

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meepois

      No nyyh. Entä sitten?

    • pate

      Voi hitto mikä juntti. Henkilökohtaisesti rakastan nuolla naista,kunhan paikat on vaan raikkaat

    • hölmöö

      Miks menit sen kanssa naimisiin?

      • Exvaimo

        Erosin! En tietysti yksin sen takia,mut kaikki seksissäkin
        Keskittyi hänen nautinnon tuottamiseen.
        Makasi lähes laiskana vaan itse sängyllä, kun mun piti
        Hoitaa hommat


    • Ukkom52v

      Kyllä minä nuolen vaimole orkut heti ensimmäisenä. Yleensä ollaan 69. Helvata, on muikea tuntea kun vaimo kastuu vasten naamaa. Häppärät tulee turpeaksi ja klitoris paisuu. Eipä ole parempaa tunnetta. Siinä omat tarpeet unohtuu täysin.

    • Kanelipossu

      Olen possu, pidän kanelista.
      Olen possu, pidän kanelista.
      Olen possu, pidän kanelista.
      Olen possu, pidän kanelista.

    • kielellä

      Kuinka vanha olet "Exvaimo?"

      Minun nykyinen naisystävä kerkesi 38 vuoden ikään, ja minä olin ensimmäinen
      jolta hän sai suuseksiä. Eikä ollut kaluakaan ottanut suihinsa.

    • ettäsilleen

      olis kannattanut pestä tavara, ja sheivata, harvempi haluu kuselle haisevaa karvareuhkaa nuoleskella.

    • miehet!

      moni mies ei tiedä siitä hommasta mitään! eroja on kuin yöllä ja päivällä.. toiset osaa tyydyttää naisen,ja se on... ihanaa!! toiset meuhkaa hullun lailla jalkovälissä ja itse vaivaantuneena katselee kattoon ja odottaa koskahan se loppuu.. ja sit mies aikansa meuhkattuaan könyää päälle:mähän sanoin et mä oon hyvä. voi jumalauta! mitä tossa vaiheessa voi sanoa takasin? kun se oikeasti ei tuntunu miltään eikä missään..

    • bii 1

      kyllä nuoleminen on mahtavaa mutta tavaran pitää olla puhdas samoin siittimen silloin mies voi olla joko alla taikka päällä ja kielellä tekee ensimmäisen orgasmin vaikka imee hiljaa klitorista niin kyllä nainenkin ottaa samalla kalun suuhun ja imee ei ole pakkko laueta naisen suuhun ainakaan yllätyksenä tämän jälkeen tavallinen nainti eri asennoissa on mahtavaa

    • ajomies

      nainen yleensä nielee mällin kun ajoittaa sen siten että akalla alkaa irrota orgasmi niin samalla kun kirnuaa mällit kitalakeen niin ei valu tyynylle mitään.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      7955
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      180
      1767
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1036
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      194
      956
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      833
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe