Painoja tänne!:)

tytsyyyh01

Jooh laittakaa ikä,sukupuoli,pituus ja paino :)
Ite oon tyttö,12,163,5 ja 55kg:)
ihan tyytyväinen oon vaikka kyllä haluisin painaa 50kg,mutta en silti aijo ruveta laiduttamaan,mut kertokaa mitä mieltä mun painosta:)

28

185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • loveheart

      Oot just hyvän painonen. :)

    • -00

      Tyttö, 13, 170cm & 48kg

    • jsjfkdxkdxnn

      Painan 56,5kg 176cm pitkä ja oon poika. Haluun laihtuu 2 kiloo.

    • lautamikälauta

      Tyttö, 15 v., 170 cm ja 55kg

      • lää

        16v/47kg/163-165cm


      • iha tyytyväine

        Tyttö 14v 165cm 53kg.


    • <3<3

      Tyttö, 13 v, 162 cm, 36.5kg.

    • Pliiiiiiiiiss!!!!!!!

      Ei enää näitä typeriä painojuttuja!!!!!!!!!

    • T/164/52

      Tyttö, 164cm, 52kg

    • 19 v, 183 cm, 75 kg

      • tyttö69

        13v 169cm 69kg


    • horse3

      tyttö 13v 164cm 39kg

      • tääonnoloo

        Tyttö - 13v - 167cm - 38kg


      • äläbbälä
        tääonnoloo kirjoitti:

        Tyttö - 13v - 167cm - 38kg

        Poika, 172cm, 88kg :/ 10-20kg vähemmä ois jees


    • eräs00<3

      Tyttö, 13v, 158cm, 45kg

    • katruuuuuu

      Girl 15 wee 166cm/63kg oonko lihava poikien mielestä??

    • hermanni69

      14v poika, 166,5cm ja jotai 54kg, muuten tyytyväinen mut oon vähä liian lyhyt :p

    • normikai?

      Tyttö 13wee painan 55kg ja pituus on 160cm


      Mitä mieltä te ootte ku ite voisin sanoo et oon siinä normipainon ylärajoilla:/

      • %&-//#

        Tyttö 12,5v pituus 168,5cm (mitattu torstaina) ja paino 39.6kg (punnittu torstaina)


      • olenjuoppo
        %&-//# kirjoitti:

        Tyttö 12,5v pituus 168,5cm (mitattu torstaina) ja paino 39.6kg (punnittu torstaina)

        14v, 176cm ja 68kg
        Iha tyytyväinen olen :D


    • poiuytrewqasdfghjkl

      F, 17v, 158cm, 51kg - pituudesta on joskus käytännö vaikeuksia, mutta tyytyväine oon~

      Hirveen pitkiä monet 13v tytötki. Eikö huimaa? :)

    • hukkapätkä

      15v 147 cm 47 kg ja tällaseks lyhyeks jään mutta tyytyväinen oon :)

    • painava(ko)?

      Tyttö, 14v, 164cm ja n.77kg :/

      • mävaan

        Tyttö/12/58,5/163 tyytyväinen, suhteessa siihen, että treenaan 16 tuntii viikossa KILPAuintia. Ja tällä hetkellä juoksen myös metsä lenkkejä ja teen 200 vatsalihasta päivässä......


    • yh ._.

      13, 55, 160 huhhuh.. ;n;

    • joku vaan :)

      14, tyttö, 168cm ja 48 kg.

      • Salgguu

        12, tyttö, 150cm ja 34kg


    • mörkö

      14, Poika, 165cm ja 53kg

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe