Naapurin tyhmä-äijä pitää peurakytistä pellollaan ruokkien noita hirvikärpäsen levittäjiä. On kovin kiukkunun kun käyn harjoittamassa koiraani jäniksillä ja usein koira ottaakin peuran ajoon ruokapaikan läheltä.
Kovin ukkeli tuhisi kun eivät peurat olle tulleet syömään häh häh. Koira on kyllä kusella merkkailut rukintapaikat ja ympäristön joten onkohan se syynä ettei kumipää ole saanut peurakiintiötään täyteen :D
Onko haittaa peurakytiksellä?
3
241
Vastaukset
- Buhaahahaha
Hahahaha.... Tiesitkö että hyvällä tuurilla naapurin peuraäijä saa ampua piskis, ja laillisesti. Kukahan nauraa sitten.
- Hah hah riistasilmä
Haistapaska! Ei varmana saa ampua toisen koiraa herra tyhmäpää! Millä verukkeella ammut toisen koiran häh? Saan ajattaa sen ääliön ruokintapaikalla niin paljon kuin haluan heh heh. Kumipää on vielä vanha äijä joten jos alkaa pullikoimaan tai uhkailemaan niin nostelen vähän kauluksia tai syötän sille peuraporkkanoita perseen kautta.
Ne on noi peuransyöttäjät muutenkin pölhöjä kun pitävät keinotekoisesti elinkelvontonta kantaa yllä. Peura ei ilman ruokintaa selviäisi suomen luonnossa joten turhia hirvikärpäslevittäjiä ovat.
- Latailija....
Eikös metsästäjien pitäisi mahtua samaan metsään? Varmaan sinäkin mielestäsi reilu häirikkö olet hyötynyt peurojen ruokinnasta. Jänisten suhteen. Suosittelen nyt järjenkäyttöä jopa yhteistyötä, eikä olla kun pikkukakarat. Häpeä, mokoma tollo!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204894
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni861752Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2881602Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741554Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2561428Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1351187Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121170Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041109Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi681084- 931064