NYRKIT JAKOIVAT OIKEUTTA

JOFA SETÄ MAITOJUNA

Brooks"neiti" Oprikin halveksittava törkytaklaus tyrmäsi Loui Eriksonin. Mitä tekivät tuomari? Eimitään. Thortonilla ei ollut muuta mahdollisuutta kun antaa nyrkkien jakaa oikeutta. Pikkusen neiti oprikin naamaa hierottuaan brooks makasi ketarat ojollaan jään pinnassa ja leikki kuollutta. Tämmöiset säälittävät Oprikin teot ei kuulu maailman kovimpaan kiekkosarjaan. Pieni neuvo sinulle oprik kun uskon että siellä hotellihuoneessa aina iltaisin luet suomi24 lätkä keskustelua. Seuraavan kerran kun kohtaat bostonin pidä pää ylhäällä, muuten ei tarvitse enää leikkiä tajutonta, valot sammuvat oikeasti! Minä olen tämän palstan uusi lätkäasiantuntija JOFA SETÄ MAITOJUNA juha8222 veli ja fucta korppikuninkaan anoppi.

30

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pelitarkkailija

      Passkapuhetta. Orpik meni puhtaasti tilanteeseen, ei sikatyylillä. Thorton taas meni ihan sekopäänä riehumaan, taklaisi raukkamaisesti takaapäin ja takoi nyrkillä maassa makavaa. Selostaja oli oikeassa, sinä puhut aivan sekoja. Käytätkö huumeita ?

      Throntonille niin pitkä pelikielto kuin Orpik on pois peleistä. Olen tätä mieltä, vaikka olinkin Bostonin puolella itse ottelussa.

      • JOFA SETÄ MAITOJUNA

        Höpö höpö nyt suuta suppuun. Oprikin taklaus oli törkeä päähän kohdistunut taklaus jota tuomari ei valitettavasti nähnyt. Thortonilla ei ollut muuta mahdollisuutta kun leipoa neitiä nekkuun. Todella ikävä teko Oprikilta ja uskonkin että asia käsitellään vasta loppuun bostonin ja pittsburgin seuraavassa kohtaamisessa. Siinä pelissä muuten en haluaisi olla Oprikin housuissa: )


      • taliperkkailija

        Joo, jos joku kirjoittaa vähän provosoivan kommentin, niin hän varmaankin käyttää huumeita. Kyllähän tässä on jo syytä epäillä.

        Olisiko kuitenkin niin, että viesti on tarkoitettu pelkäksi läpänheitoksi?

        Taidat kysellä vain sen takia, että olet itse vailla.


    • Perjaatteessa Thortonilta neitimäinen teko... Takaapäin jalan avulla kaataa maahaan... Sitten lyö... Tuollainen ei kuulu jääkiekkoon jos haluaa tapella niin pudottaisivatten hanskat jäähän ja alkaisi tappelemaan eikä tulla noin neitimäisesti kaatamaan.

      Tua taklaus niin se oli aikaslailla puhdas niitti... Eriksonin vika jos luistelee päin ja kyyristyy niin osuu päähän...

      Se Nealin tempaus ei tosiaankaan ollut puhdas....

      • JOFA SETÄ MAITOJUNA

        Ottelussa nähtiin pittsburgin osalta muitakin törkeyksiä. Brad Marchand taklattiin törkeästi polvella päähän, joka myös vaikutti Thortonin tunteiden kuumenemiseen. Thorton toimi aivan oikein, hänen tehtävä on suojella joukkue kavereita ja lopettaa vastustajan törkeydet. Tällä kertaa ainut mahdollisuus oli kysyä Oprikia tanssiin. Thorton heilutteli hanskoja ennen hyökkäystään mutta Oprik kieltäytyi pelkurimaisesti pyynnöstä, thortonilla petti hermo totaalisesti. Ymmärrän hänä hyvin. Ensin sikaillaan ja sitten kieltäydytään rehellisestä tappelusta. Se kertoo todella halveksittavasta pelkuruudesta. Mutta Oprik, pieni varoituksen sana sinulle. Seuraavassa Boston pelissä ehkä terveytesi kannalta parempi kun et tule jäälle ollenkaan, pysy mamman helmoissa se on sinulle sopivampi paikka.


      • JOFA SETÄ MAITOJUNA
        JOFA SETÄ MAITOJUNA kirjoitti:

        Ottelussa nähtiin pittsburgin osalta muitakin törkeyksiä. Brad Marchand taklattiin törkeästi polvella päähän, joka myös vaikutti Thortonin tunteiden kuumenemiseen. Thorton toimi aivan oikein, hänen tehtävä on suojella joukkue kavereita ja lopettaa vastustajan törkeydet. Tällä kertaa ainut mahdollisuus oli kysyä Oprikia tanssiin. Thorton heilutteli hanskoja ennen hyökkäystään mutta Oprik kieltäytyi pelkurimaisesti pyynnöstä, thortonilla petti hermo totaalisesti. Ymmärrän hänä hyvin. Ensin sikaillaan ja sitten kieltäydytään rehellisestä tappelusta. Se kertoo todella halveksittavasta pelkuruudesta. Mutta Oprik, pieni varoituksen sana sinulle. Seuraavassa Boston pelissä ehkä terveytesi kannalta parempi kun et tule jäälle ollenkaan, pysy mamman helmoissa se on sinulle sopivampi paikka.

        Joillekkin tuntuu näköjään totuuden kuuleminen olevan vaikeaa.Se mikä minua ottaa päähän on keskustelu palstojen kasvottomat itkijät ja jaskan puhujat. Minä olen JOFA SETÄ MAITOJUNA jääkiekko keskustelujen viiltävä totuus. Annan sinulle neuvon. Joskus totuus lisää tuskaa. Jos et kestä totuutta elä lue kommenttejani, älä ainakaan pelkurimaisesti nimettömänä kommentoi niihin jos et tiedä asiasta mitään. Niin kuin nyt näyttää tässä muutama ressukka tehneen. Ei voi muuta sanoa kun kaikkia se yhteiskunta elättääkin.


      • tärkeilevä pilkunnussija
        JOFA SETÄ MAITOJUNA kirjoitti:

        Joillekkin tuntuu näköjään totuuden kuuleminen olevan vaikeaa.Se mikä minua ottaa päähän on keskustelu palstojen kasvottomat itkijät ja jaskan puhujat. Minä olen JOFA SETÄ MAITOJUNA jääkiekko keskustelujen viiltävä totuus. Annan sinulle neuvon. Joskus totuus lisää tuskaa. Jos et kestä totuutta elä lue kommenttejani, älä ainakaan pelkurimaisesti nimettömänä kommentoi niihin jos et tiedä asiasta mitään. Niin kuin nyt näyttää tässä muutama ressukka tehneen. Ei voi muuta sanoa kun kaikkia se yhteiskunta elättääkin.

        Kommenttejasi on kuule vähän vaikea lukea, vaikka joku niin haluaisikin tehdä.

        Oikeinkirjoituksesta ei nimittäin ole tietoakaan. Tässä tapauksessa tieto ei lisää tuskaa, vaan sivistystä.


      • JOFA SETÄ MAITOJUNA
        tärkeilevä pilkunnussija kirjoitti:

        Kommenttejasi on kuule vähän vaikea lukea, vaikka joku niin haluaisikin tehdä.

        Oikeinkirjoituksesta ei nimittäin ole tietoakaan. Tässä tapauksessa tieto ei lisää tuskaa, vaan sivistystä.

        Nussi sinä pilkkuja, minä pelkästään naisia. Enkä samaa mielellään kahta kertaa enempää, aina pitää olla uus. Ei mennä äidinkieleen ja oikein kirjoitukseen se on täysin turhanpäiväistä. Pysytään asiassa eli jääkiekossa.


      • voihan pilkku
        JOFA SETÄ MAITOJUNA kirjoitti:

        Nussi sinä pilkkuja, minä pelkästään naisia. Enkä samaa mielellään kahta kertaa enempää, aina pitää olla uus. Ei mennä äidinkieleen ja oikein kirjoitukseen se on täysin turhanpäiväistä. Pysytään asiassa eli jääkiekossa.

        Veloittaako se uusi nainen aina enemmän kuin edellinen?


      • johan vitsin murjasit
        JOFA SETÄ MAITOJUNA kirjoitti:

        Nussi sinä pilkkuja, minä pelkästään naisia. Enkä samaa mielellään kahta kertaa enempää, aina pitää olla uus. Ei mennä äidinkieleen ja oikein kirjoitukseen se on täysin turhanpäiväistä. Pysytään asiassa eli jääkiekossa.

        Älä naurata.

        Saat piparia korkeintaan naapurin mammalta, sitäkin ainoastaan maidon kanssa.


      • JOFA SETÄ MAITOJUNA
        johan vitsin murjasit kirjoitti:

        Älä naurata.

        Saat piparia korkeintaan naapurin mammalta, sitäkin ainoastaan maidon kanssa.

        Turhanpäiväinen mussuttaminen ja nimimerkillä kasvottomana huuteleminen on todella lapsellista. Vaikka keskustelun aloitus onkin saanut jonkun tunteet kuumenemaan yritetään pysyä asiassa. Eli jääkiekossa. Vaikka se näköjään jotakin loukkaa olen edelleen sitä mieltä Että Oprikin teko oli pelkurimainen ja säälittävä, eikä se ollut edes häneltä ensimmäinen kerta vastaavia törkeyksiä on nähty mieheltä ennenkin. Mutta Oprik tulet saamaan vielä opetuksen olen siitä aivan varma. Näille kasvottomille räkyttäjille minulla ei ole muuta sanottavaa kun niin kuin vintiöt sketsissä sanottiin EI OLE HOITOPAIKKOJA EI!


      • maitolaituri
        JOFA SETÄ MAITOJUNA kirjoitti:

        Turhanpäiväinen mussuttaminen ja nimimerkillä kasvottomana huuteleminen on todella lapsellista. Vaikka keskustelun aloitus onkin saanut jonkun tunteet kuumenemaan yritetään pysyä asiassa. Eli jääkiekossa. Vaikka se näköjään jotakin loukkaa olen edelleen sitä mieltä Että Oprikin teko oli pelkurimainen ja säälittävä, eikä se ollut edes häneltä ensimmäinen kerta vastaavia törkeyksiä on nähty mieheltä ennenkin. Mutta Oprik tulet saamaan vielä opetuksen olen siitä aivan varma. Näille kasvottomille räkyttäjille minulla ei ole muuta sanottavaa kun niin kuin vintiöt sketsissä sanottiin EI OLE HOITOPAIKKOJA EI!

        Itse huutelet myös nimimerkin takaa, joten olet aivan yhtä lapsellinen.

        Kommentoit myös muita kirjoittajia ressukoiksi ja yhteiskunnan eläteiksi.

        En siis yhtään ihmettele, että jollakulla tunteet vähän kuumeni.

        Jos itse pysyt asiassa, niin varmasti myös muut kommentoijat tekevät niin. Sanoisin, että tässä tapauksessa pieni näpäytys oli paikallaan.


      • peräkammariin takaisin
        maitolaituri kirjoitti:

        Itse huutelet myös nimimerkin takaa, joten olet aivan yhtä lapsellinen.

        Kommentoit myös muita kirjoittajia ressukoiksi ja yhteiskunnan eläteiksi.

        En siis yhtään ihmettele, että jollakulla tunteet vähän kuumeni.

        Jos itse pysyt asiassa, niin varmasti myös muut kommentoijat tekevät niin. Sanoisin, että tässä tapauksessa pieni näpäytys oli paikallaan.

        Jos jokin on lapsellista, niin se, että auot ensin päätäsi muille ja sen jälkeen ihmettelet, kun keskustelu ei pysy asiallisena.

        Ei muuta kuin hame päälle ja mamman luokse itkemään.


      • oletpa kohtelias
        JOFA SETÄ MAITOJUNA kirjoitti:

        Joillekkin tuntuu näköjään totuuden kuuleminen olevan vaikeaa.Se mikä minua ottaa päähän on keskustelu palstojen kasvottomat itkijät ja jaskan puhujat. Minä olen JOFA SETÄ MAITOJUNA jääkiekko keskustelujen viiltävä totuus. Annan sinulle neuvon. Joskus totuus lisää tuskaa. Jos et kestä totuutta elä lue kommenttejani, älä ainakaan pelkurimaisesti nimettömänä kommentoi niihin jos et tiedä asiasta mitään. Niin kuin nyt näyttää tässä muutama ressukka tehneen. Ei voi muuta sanoa kun kaikkia se yhteiskunta elättääkin.

        Jos joku on eri mieltä asiasta ja esittää oman mielipiteensä, niin silloin hän on ressukka ja vapaamatkustaja?

        On siinä kyllä hieno ajattelutapa.


    • JOFA SETÄ MAITOJUNA

      Keskustelun aloittajana päätän keskeskustelun tähän. Olisin toivonut aiheesta asiallista keskustelua. En pidä sikailusta enkä neiteilystä. Olen näköjään mielipiteideni kanssa yksin) :

      • jotain rajaa

        Jos toivoit asiallista keskustelua, niin olisit sitten keskustellut asiallisesti.

        Katsoin myös toisen keskusteluketjun, jonka teikäläinen aloitti ja sama meininki näyttää jatkuvan sielläkin.

        Älä siis urputa, koska se asiaton keskustelu on täysin itsestäsi kiinni.


      • JOFA SETÄ MAITOJUNA
        jotain rajaa kirjoitti:

        Jos toivoit asiallista keskustelua, niin olisit sitten keskustellut asiallisesti.

        Katsoin myös toisen keskusteluketjun, jonka teikäläinen aloitti ja sama meininki näyttää jatkuvan sielläkin.

        Älä siis urputa, koska se asiaton keskustelu on täysin itsestäsi kiinni.

        En voi sanoa sinulle enää muuta kun et ymmärrä jääkiekosta mitään. Annan sinulle ystävän neuvon: Olen seurannut NHLlää koko elämäni joten älä enää mussuta minulle. Hommaa itsellesi 4pro kanavat, ne näyttävät salibandya. Uskon että opit ymmärtämään sitä peliä paremmin kuin jääkiekkoa. Jääkiekko on peli jota kommenteistasi päätellen et todellakaan ymmärrä. Olen jo monesti kieltänyt sinua häiriköimästä tässä keskustelussa. Miksi et oikeasti voi lopettaa?


      • mammanpoika
        JOFA SETÄ MAITOJUNA kirjoitti:

        En voi sanoa sinulle enää muuta kun et ymmärrä jääkiekosta mitään. Annan sinulle ystävän neuvon: Olen seurannut NHLlää koko elämäni joten älä enää mussuta minulle. Hommaa itsellesi 4pro kanavat, ne näyttävät salibandya. Uskon että opit ymmärtämään sitä peliä paremmin kuin jääkiekkoa. Jääkiekko on peli jota kommenteistasi päätellen et todellakaan ymmärrä. Olen jo monesti kieltänyt sinua häiriköimästä tässä keskustelussa. Miksi et oikeasti voi lopettaa?

        No, voi että.

        Menetkö seuraavaksi kertomaan mammalle?


      • johan vitsin murjasit
        JOFA SETÄ MAITOJUNA kirjoitti:

        En voi sanoa sinulle enää muuta kun et ymmärrä jääkiekosta mitään. Annan sinulle ystävän neuvon: Olen seurannut NHLlää koko elämäni joten älä enää mussuta minulle. Hommaa itsellesi 4pro kanavat, ne näyttävät salibandya. Uskon että opit ymmärtämään sitä peliä paremmin kuin jääkiekkoa. Jääkiekko on peli jota kommenteistasi päätellen et todellakaan ymmärrä. Olen jo monesti kieltänyt sinua häiriköimästä tässä keskustelussa. Miksi et oikeasti voi lopettaa?

        Eipäs rehvastella.

        Teikäläisen lätkätietämys rajoittuu lähinnä kärpäslätkään.

        Ja sitten toisekseen, niin itsellesi tuo "säpä" taitaa olla tuttu juttu kaikinpuolin.


      • JOFA SETÄ MAITOJUNA
        johan vitsin murjasit kirjoitti:

        Eipäs rehvastella.

        Teikäläisen lätkätietämys rajoittuu lähinnä kärpäslätkään.

        Ja sitten toisekseen, niin itsellesi tuo "säpä" taitaa olla tuttu juttu kaikinpuolin.

        En voi kun lainata Vintiöitä" EI OLE HOITOPAIKKOJA EI!


      • mummi täällä
        JOFA SETÄ MAITOJUNA kirjoitti:

        En voi kun lainata Vintiöitä" EI OLE HOITOPAIKKOJA EI!

        No, voi perkele.

        Todella ikävä juttu teikäläisen kannalta.


      • JOFA SETÄ MAITOJUNA kirjoitti:

        En voi sanoa sinulle enää muuta kun et ymmärrä jääkiekosta mitään. Annan sinulle ystävän neuvon: Olen seurannut NHLlää koko elämäni joten älä enää mussuta minulle. Hommaa itsellesi 4pro kanavat, ne näyttävät salibandya. Uskon että opit ymmärtämään sitä peliä paremmin kuin jääkiekkoa. Jääkiekko on peli jota kommenteistasi päätellen et todellakaan ymmärrä. Olen jo monesti kieltänyt sinua häiriköimästä tässä keskustelussa. Miksi et oikeasti voi lopettaa?

        Epäilempä vaan että et ole kuin mestistä seurannut ja NHL video pelejä pelannut...
        Itse olen n.12v seurannut NHL ja 40 Pittsburgh pelissä ollut paikan päällä. Civic Arenalla/Mellon Arenalla ollut useamman kerran ja 10x ollut Console Energy centerissä.

        JOFA SETÄ MAITOJUNA Sinulla ei taida olla edes kokemusta jääkiekosta... Itse harrastan edelleenkin jääkiekkoa 3 divarissa. Sinuna jättäisin tälläiset turhat ketjut väliin.


      • samaa mieltä
        soviet.sniper kirjoitti:

        Epäilempä vaan että et ole kuin mestistä seurannut ja NHL video pelejä pelannut...
        Itse olen n.12v seurannut NHL ja 40 Pittsburgh pelissä ollut paikan päällä. Civic Arenalla/Mellon Arenalla ollut useamman kerran ja 10x ollut Console Energy centerissä.

        JOFA SETÄ MAITOJUNA Sinulla ei taida olla edes kokemusta jääkiekosta... Itse harrastan edelleenkin jääkiekkoa 3 divarissa. Sinuna jättäisin tälläiset turhat ketjut väliin.

        Komppaan.

        Tuo maitosetä ei ole katsonut muuta kuin pikku kakkosta, enkä nyt puhu siitä lastenohjelmasta.


      • JOFA SETÄ MAITOJUNA
        samaa mieltä kirjoitti:

        Komppaan.

        Tuo maitosetä ei ole katsonut muuta kuin pikku kakkosta, enkä nyt puhu siitä lastenohjelmasta.

        Jos SM-liiga on heikkotasoista urheilua, mitä on 3divari? Jos pelaisin kolmosessa enpä sillä hirveästi uskaltaisi rehvastella. Minulle se olisi iso häpeä. Annan sinulle ystävän neuvon. ÄLÄ KEHUSKELE SILLÄ ASIALLA, MUUTEN NOLAAT ITSESI!


      • a-juniori
        JOFA SETÄ MAITOJUNA kirjoitti:

        Jos SM-liiga on heikkotasoista urheilua, mitä on 3divari? Jos pelaisin kolmosessa enpä sillä hirveästi uskaltaisi rehvastella. Minulle se olisi iso häpeä. Annan sinulle ystävän neuvon. ÄLÄ KEHUSKELE SILLÄ ASIALLA, MUUTEN NOLAAT ITSESI!

        Ei hän sillä sen enempää rehvastellut, vaan lähinnä toi esille, että hänellä on enemmän kokemusta jääkiekosta, koska hän on myös pelannut sitä, eikä ainoastaan katsonut tv:stä.

        Sen sijaan teikäläinen ei ole edes pelannut jääkiekkoa, mutta tuot kyllä "tietouttasi" esille kuin mikäkin asiantuntija.

        Ei myöskään kannata puhua muille itsensä nolaamisesta, koska teikäläinen nolasi itsensä jo ensimmäisessä viestissään.


      • JOFA SETÄ MAITOJUNA

        Pens GM kuitenkin puolustaa Thortonia. Hän sanoi: Thorton on aina ollut rehellinen pelaaja ei tämä hänen syytään ollut. Oprik sai tilanteesta aivovamman. Se on ikävä asia mutta hän ei voi kun syyttää itseään.


      • hölskyy pahasti
        JOFA SETÄ MAITOJUNA kirjoitti:

        Pens GM kuitenkin puolustaa Thortonia. Hän sanoi: Thorton on aina ollut rehellinen pelaaja ei tämä hänen syytään ollut. Oprik sai tilanteesta aivovamman. Se on ikävä asia mutta hän ei voi kun syyttää itseään.

        Teikäläinen taas ei voi saada aivovammaa, koska siihen tarvitaan aivot.


      • jotku osaa olla tyiä
        JOFA SETÄ MAITOJUNA kirjoitti:

        Pens GM kuitenkin puolustaa Thortonia. Hän sanoi: Thorton on aina ollut rehellinen pelaaja ei tämä hänen syytään ollut. Oprik sai tilanteesta aivovamman. Se on ikävä asia mutta hän ei voi kun syyttää itseään.

        Pakko todeta että teikäläisellä on hieno tapa hankkia vihamiehiä. Olet tuonut jo lätkä "tietoutesi" esille ja sen tarkoitus on ilmiselvästi provosoida muita ei voi muuta sanoa että SE KUKA LUULE TIETÄVÄNSÄ JOTAIN EI TIEDÄ MITÄÄN!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5035
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe