Kaikki joilla tietoa nettishoppailusta jenkeistä yms.

Help me

Hei kaikki! Tilasin Ebayn kautta laukun, joka tulee texasista. laukulle tuli hintaa postikuluineen n.120€. Kyselisinkin nyt, että paljonkohan ne maksavattavat minulla lisää tullissa? Ja tuleehan se tullista sitten minulle postiin, eikä niin että joudun sen käymään jostain tullista noutamassa? Vaikuttaako asiaan mitenkään se että paketti tulee kirjattuna kirjeenä. Pelottaa että kokoajan tulee jotain lisämaksuja ja laukkua en tule koskaan saamaan.

3

126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nettishoppaaja

Joudut maksamaan 24 % alvia hinnasta, jossa on laukku ja postimaksu.

Kun paketti on saapunut ja jos ja kun tulli vaatii sen tullattavaksi, saat kirjeen kotiisi, jossa kerrotaan tullaustavat.

Voit pyytää lähettämään sen eri kustannuksia lähimpään tullitoimipaikkaan, antaa Itellan hoitaa tullaus (palkkio yli 20 euroa) tai tehdä itse netissä tullaus.

Tuo nettitullaus on kaikista kätevin. Paketti tulee postitoimipaikkaasi tullauksen jälkeen eikä mene mitään ylimääräistä. Pelkästään alv menee. Kaikki tapahtuu netissä. Mitään papereita ei lähetetä.

https://asiointi.tulli.fi/nettituonti/mainpage.html

• help me

Kiitos paljon! Elikkä postissa minulle tulee jokin kirje kun paketti on tullissa. Sitten teen nettitullauksen, jonka jälkeen paketti tulee minulle postissa kuin mikä tahansa paketti?

• nettishoppaaja
        help me kirjoitti:

Kiitos paljon! Elikkä postissa minulle tulee jokin kirje kun paketti on tullissa. Sitten teen nettitullauksen, jonka jälkeen paketti tulee minulle postissa kuin mikä tahansa paketti?

Juuri noin. Jos paketilla on USA:sta seurantanumero, niin se toimii myös Itellan lähetysten seurannassa. Kun seurannassa näkyy, että paketti on Tullipostissa, on se tullattava. Paras kuitenkin odottaa ilmoituksen saapumista. Tullauksen jälkeen pystyy seurantanumerolla katsomaan paketin kulkua perille asti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2701
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1321
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1155
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1018
    5. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      990
    6. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      956
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      889
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      885
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      875
    Aihe