alaston suomi.comin kuvat?

uteliasheebo

Katselin tuossa äsken ajankuluksi alaston suomi.comin naiskauneutta...siellä on paljon naisten pyllistyskuvia sun muita kaukaa otettuja kokovartalokuvia.

Aloin miettimään, että kuka nämä kuvat on ottanut? Naisten profiileissa kun lukee, että ovat sinkkuja, niin ihan tyttöporukalla toisianne kuvaatte vai onko joku exänne päässyt teitä kuvaamaan?

Aijaijai, kun saisi olla mukana....rallallalaa

13

3963

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kitty kat

No jos nainen on sinkku, niin voihan sillä olla vaikka joka päivä eri mies häntä kuvaamassa. Tai sama mies joka päivä :) sinkku voi silti olla. Peilit on keksitty, itselaukaisijat jne. Onhan noita konsteja. Tai voi sanoa olevansa sinkku, vaik ei olekaan :)

• hyi helvetti

Sairasta laittaa itestään tonne kuvia sellaset on epätoivosia vonkaajia

• 2-19

Pitää käydä vilkasee onko hyvää fantasiointi materiaalia. Suomalaiset naiset on kyllä seksikkäitä ;)

• As:lainen

Hyi helvetille tiedoksi kyllä siellä on moni löytänyt seurustelu suhteenkin ja jopa menneet naimisiinkin vaikka oli tutustunut ensin sitä kautta

• mitäväliämissätapaa

vaikka?

• u6n5hy4gtfr3

Heh, mä liityin sinne muutama viikko sitten ja oon miettinyt ihan samaa :)

• fotoilija

Mitä on tullut katseltua siellä olevia kuvia niin osa on ihan jopa kelvollisia ja semmoisia joille olisi jopa käyttöä valokuva mallina kun vaan saisi yhteyden heihin. Mutta suurin osa on tasaista massaa.

Sivuston ulkoinen ja yleinen taso on vaan sellainen että moni varteen otettava ja mielenkintoinen malli halventaa itse itsensä kyseisellä sivustolla kun ansaitsisi paljon parempaa.

Siksi toisekseen kyseisen tyyppiset sivustot on menettäneet asemaansa kun on mahdollista tehdä laadukkaita sähköisiä julkaisuja jotka on ihan eri tasoa kuin kyseinen palvelu.

• alastonsuomii

http://j.gs/39hg tuolla on top100 kuvat tältä vuodelta

• Älä avaa!

ÄLÄ AVAA!

Noita lyhennettyjä ja eämääräisiä linkkejä ei pidä avata, koska siellä takana voi olla oikeasti rahankeruuta tai jopa tietokonevirus.

Kyllä tänne voi laittaa linkit ihan kokonaisina.

• krsgjk
        Älä avaa! kirjoitti:

ÄLÄ AVAA!

Noita lyhennettyjä ja eämääräisiä linkkejä ei pidä avata, koska siellä takana voi olla oikeasti rahankeruuta tai jopa tietokonevirus.

Kyllä tänne voi laittaa linkit ihan kokonaisina.

joo ei noi lyhyet linkit mene läpi,hah siinähän laittelet ja ihan turhaan

• Hibinisti

Itselaukaisin, kaukolaukaisin jne...
      Mutta onhan siellä osa ihan myyntitoiminnassa ja osalla melkoinen exhibionismin tarve...

• aaa888

Itse olen 49v mies ja olen ollut pitkää alastonsuomessa etsimässä seuraa. Runkku ja jutteluseuraa olen saanutkin ja olen tykännyt. Naiset on nättejä ja kiihottavia ja tv-työtöt on tosi kiimasia ja halukkaita. Parhaat runkut saa heidän kanssaan.

olen TexW

• parpaari

Minä olen Conan barbaari.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      65
      2232
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      215
      2090
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      117
      1418
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1180
    5. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      13
      1148
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      103
      1041
    7. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      939
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      71
      913
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      889
    10. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      865
    Aihe