Mutta miten kehtaan pyytää sitä vanhemmiltani? Olen kyllästynyt runkkimaan ja nyt ajattelin pyytää kumisen naisen jota voisin ajaa pyllyyn ja pimppaan joka päivä ilman valitusta ja mäkätystä. Joulutoiveeni on 2400e maksava nukke/tekopimppa/anaalireikä yhdistelmä. Tässä nukessa on erikoisuutena semmonen pimppareikä jossa on säiliö squirttausnesteelle. Eli tämä tyttö myös squirttaa nesteet reijjästä päällesi ennen yhdyntää. Tämä nukke sisältää myös säiliön jonka voi täyttää suklaakastikkeella ja rouheella ja napin painalluksella se pascoo mukana tuleviin vaippoihin tai päällesi suklaakakkaa. Nukessa on myös 3 vaiheinen pieru-järjestelmä josta voit valita eri tyylisiä perä-sinffonioita jos tykkäät siis pieruseksistä.Sillä nukella on moottoroitu suu ja kuulema se ottaa suihin ihan kuin oikeat tytöt ottaa? Multa ei ole vielä otettu kulllinpäätä huuleen joten vaikea sanoa miltä se tuntuu mutta tällä nukella se selviää. Onko kellään muulla tälläistä joululahjatoivetta? Ainakin tämmöinen vehje voisi parantaa nuorten kundejen seksuaaliterveyttä ja kaiken lisäksi tältä ei saa tauteja.
Haluaisin tekovaginan joululahjaksi!
Lahjatoive nro 1
1
96
Vastaukset
- Pimppa mummi 85v
Minä pyysin valtavaa tekyrppää. 30cm jortikka ja musta väriltään. Pappa ostaa minhulle myöskkii anaalitappeja joka joulu. Me ollaa pappan kanssa aika ketkuja välillä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818437
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264568- 504128
- 543612
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262596- 372358
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043