Eli olen jo lähes vuoden ahminut ja oksennellut, mutta enää en vain voi oksentaa.. Mikään ei auta, ei sormien tytöntöminen kurkkuun, ei jonkin oksettavan hajun tunteminen, ei mikään!
Onko kellekkään muille käynyt näin?
Neuvoja?
Tuntuu että mun paino on alkanut nousta ja mä en halua sen nousevan!
Entä kun oksennus ei enää tule?
5
607
Vastaukset
- Enballerine
Pidä 3-4 päivää täysin taukoa oksentamisesta (älä edea yritä) niin refleksi palautuu
- samalla tulee 6-pack
Opettele vatsalihaksilla oksentaminen, siihen ei tarvita oksennusrefleksiä ollenkaan = siihen ei voi turtua.
- bmia
mulla on hieman oudompi vinkki.. mutta juo raakaa viinaa putkeen :D tulee pakollakin paha olo ja sitten ku yrittää oksentaa nii itelläni ainaki tulee iha helposti pian kaikki ulos. en kyllä suosittele teille, jotka ei tiedä omasssa kehossaan sitä paljonko pystyy juomaan sitä. ettei käy varmasti sitte huonosti. ja en tarkottanu koko pullon juomista, vaan muutama-5 kulaus. myös parin lonkeron juon putkeen niiin sillonki tepsii. ja sitte kans itellä on semmone vinkki että hammasharja. ja se karheenpi puoli.. sitä ku työnnätte kurkkuunne niiin kyllä tulee oksennus.. aluksi ei mutta vähän kuitenkin hetken päästä. ja kyllä se sattuu ihan perkeleesti.. mutta onhan se sen arvoista.
- bmia
ja tuo viinahan tepsii myös sillä tavalla ettäkun se turruttaa omassa kehossa mahaa yms, niin ei pysty maha enää reagoimaan niin hyvin siihen oksennuksen vastustamiseen.
- rijgiosejgo4
Joo, no en kyllä ite suosittelis tota viinaa. Tulee kalliiksikin. Parempi ois ehkä esimerkiksi lasillinen vettä, johon on sekotettu ihan sikana suolaa, tulee muuten oksennus - jos sen pystyy juomaan.
Tai sitten toi on vaan merkki siitä, että sun täytyy lopettaa oksentaminen! Et voi ahmia, jos et voi oksentaa ;) (tai siis voit, mutta lihot)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113545MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja611002Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60833- 171824
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768