Korppi on autisti.
Ocean on oksettava.
Jokutyyppi19 on hikke.
Jumav!ttupenis on manne.
Eräs trotskilainen on vitun outo.
Yksinkert.Tyttö on ällöttävä.
Kettu98 on ärsyttävä itikka.
J.A.N.E.S.I, pesukarhu, ateisti pappi ovat kaikki perseestä.
Kaikella rakkaudella, V.P
Tietoa vakkareista:)
18
123
Vastaukset
- ocean-
Olisit ny sentäs keksiny jothain uutta.
- muutama tulee mielee
Eiks tääl oo paljo muitaki vakkareit?
- Eräs trotskilainen
Hui, identiteettini paljastui! Tässä yksi paljastus lisää: Mie olen vasenkätinen! Nyt kaikki tunnistavat minut, mitä mie teen?
- HeKeKee
Vasenkätinen? Noita??? ROVIOLLE!
:D - korppi
HeKeKee kirjoitti:
Vasenkätinen? Noita??? ROVIOLLE!
:Dminua ei paljasta KUKAAN! IKINÄ!!
tällä kertää pelkkä korppi - Eräs trotskilainen
HeKeKee kirjoitti:
Vasenkätinen? Noita??? ROVIOLLE!
:DHei, tuota mie en ole vielä kuullutkaan :)
Kavereilla on tapana heittää jotain "Se on niin kommari, että kirjoittakin vasemmalla kädellä." No hehheh. Hyö kuvittelevat olevansa vitsikkäitä. :D
- rotatonsöpöi.com
Minäkin olen oikeasti vakituinen käyttäjä, mutta laitan aina eri nimimerkin:D Joskus tekee mieli provosoida ja joskus haluan olla asiallinen, helppo olla molempia:)
- korppi
ET OLE VAKITUINEN KÄYTTÄJÄ!!
t:korppi™ - Hei Korppi
korppi kirjoitti:
ET OLE VAKITUINEN KÄYTTÄJÄ!!
t:korppi™Itse asiassa minäkin käyn täällä usein ja k'ytän eri nimimerkkejä.
- ~95
Yhyy :( eikö mua lasketa vakkariks, vaik oon ollu korppiiki kauemmin.
Ei kyl naurattanu yhtään.
Vai että hikke... Et sitten parempaa keksinyt. :)
Olisit voinut esimerkiksi sanoa minua hulluksi. Muistutan hyvin paljon sosiopaattia ja joskus tunnen itseni maaniseksi. Lisäksi minulle ollaan epäilty aspergeria."Korppi on autisti."
Epäilen, että korppi ei ole kuitenkaan autisti. Saatat itse olla. Tai riippuu...- Paavoseon
Miksi minua ei taas mainita missään, vaikka olen kulttihahmo täällä äpäröiden palstalla!
olen taistellut ukkometsoja vastaan, Tohtori jyyrgen on katkaissut pilini, olen ollut hoitovirheen uhri....
Terveisin Paavo
http://3.bp.blogspot.com/_xeS20mqi5R4/SXtBN4EiYoI/AAAAAAAAAQU/XBGksKTdF8w/s320/Old Man, Long Hair.jpg- HeKeKee
Miks kaikki tän palstan vakkareista on autisteja? :D Noh, oon ite niin outo tyyppi et mut laskettaisiin hulluksi.
Aika kaunist tekstii, pakko myäntää.. Oon tosi pahoillani tei kaikkie pualest jota tua alottaja haukku, eihä hä ymmärrä mite mahtavia ootte kaikki :*
- tohtorisyker0
Aloittajalla taitaa olla mielenterveysongelmia., tai sitten kyseessä on vittuuntunut n 10-15 v es-jonne.
- dreamer999
Fail
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat263593Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43466
- 47427