Tietoa vakkareista:)

VitunPASKA.

Korppi on autisti.
Ocean on oksettava.
Jokutyyppi19 on hikke.
Jumav!ttupenis on manne.
Eräs trotskilainen on vitun outo.
Yksinkert.Tyttö on ällöttävä.
Kettu98 on ärsyttävä itikka.
J.A.N.E.S.I, pesukarhu, ateisti pappi ovat kaikki perseestä.

Kaikella rakkaudella, V.P

18

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ocean-

      Olisit ny sentäs keksiny jothain uutta.

    • muutama tulee mielee

      Eiks tääl oo paljo muitaki vakkareit?

    • Eräs trotskilainen

      Hui, identiteettini paljastui! Tässä yksi paljastus lisää: Mie olen vasenkätinen! Nyt kaikki tunnistavat minut, mitä mie teen?

      • HeKeKee

        Vasenkätinen? Noita??? ROVIOLLE!

        :D


      • korppi
        HeKeKee kirjoitti:

        Vasenkätinen? Noita??? ROVIOLLE!

        :D

        minua ei paljasta KUKAAN! IKINÄ!!




        tällä kertää pelkkä korppi


      • Eräs trotskilainen
        HeKeKee kirjoitti:

        Vasenkätinen? Noita??? ROVIOLLE!

        :D

        Hei, tuota mie en ole vielä kuullutkaan :)
        Kavereilla on tapana heittää jotain "Se on niin kommari, että kirjoittakin vasemmalla kädellä." No hehheh. Hyö kuvittelevat olevansa vitsikkäitä. :D


    • rotatonsöpöi.com

      Minäkin olen oikeasti vakituinen käyttäjä, mutta laitan aina eri nimimerkin:D Joskus tekee mieli provosoida ja joskus haluan olla asiallinen, helppo olla molempia:)

      • korppi

        ET OLE VAKITUINEN KÄYTTÄJÄ!!




        t:korppi™


      • Hei Korppi
        korppi kirjoitti:

        ET OLE VAKITUINEN KÄYTTÄJÄ!!




        t:korppi™

        Itse asiassa minäkin käyn täällä usein ja k'ytän eri nimimerkkejä.


    • ~95

      Yhyy :( eikö mua lasketa vakkariks, vaik oon ollu korppiiki kauemmin.

    • Ei kyl naurattanu yhtään.

    • Vai että hikke... Et sitten parempaa keksinyt. :)
      Olisit voinut esimerkiksi sanoa minua hulluksi. Muistutan hyvin paljon sosiopaattia ja joskus tunnen itseni maaniseksi. Lisäksi minulle ollaan epäilty aspergeria.

    • "Korppi on autisti."
      Epäilen, että korppi ei ole kuitenkaan autisti. Saatat itse olla. Tai riippuu...

    • Paavoseon
      • HeKeKee

        Miks kaikki tän palstan vakkareista on autisteja? :D Noh, oon ite niin outo tyyppi et mut laskettaisiin hulluksi.


    • Aika kaunist tekstii, pakko myäntää.. Oon tosi pahoillani tei kaikkie pualest jota tua alottaja haukku, eihä hä ymmärrä mite mahtavia ootte kaikki :*

    • tohtorisyker0

      Aloittajalla taitaa olla mielenterveysongelmia., tai sitten kyseessä on vittuuntunut n 10-15 v es-jonne.

      • dreamer999

        Fail


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      466
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe