ev
Miksi kaikki ihmiset toivovat että tappaisin itseni?
7
395
Vastaukset
- Minerva.
En minä ainakaan toivo mitään sellaista.
Miksi sinä itse hauat väittää tuollaista?
Elämä on lahja.
Jokainen päivä on oma tarinansa.
Jokainen heti uniikki.
Jokainen ihminenkin on uniikki yksilö, jota on vain yksi kappale maailmassa. - ujopoika
ne on tyhmiä ihmisiä. me ei ainakaan toivota sellasta, päinvastoin kannustetaan parhaaseen mahdolliseen ja hyvään elämään. tsemppiä ja elämän iloa sulle! :)
Koska ne on idiootteja, joilla omasta mielestään on tiettyjä etuoikeuksia, kuten oikeus vaatia itseään parempia ihmisiä kuolemaan pois. Moisille idiooteille suosittelenkin pientä lomamatkaa, vaikkapa betonisella ilmapallolla pohjoisnavalle tai paperikanootilla Havaijille.
Lisäksi on tietenkin ne, jotka eivät ole tyhmiä eivätkä idiootteja, vaan ihan tavallisia kusipäitä. Näille suosittelen telttaretkeä Fukushimaan tai Etelä Afganistaniin.- j.k.
Älä välitä muiten mielipitiestä! Ole oma itse, älä välitä muiten sanomisistä.
- tämä on tarua
Älähän nyt. Ei kai täällä kukaan vedä itseään piippuun vaikka " kaikki" sitä toivoisi.
Älä ole vainoharhainen. - lopeta jo
Nyt t-mies meet liian pitkälle
- puhelin käteen
kauheeta säälinkalastelua. mene hakemaan apua tuohon. pikaisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään21718202Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen903865Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu552302Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2861572Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?711543Temutatko ?
Ostatko kiinalaisista verkkokaupoista halpaa tavaraa tai vaatteita ja miksi? Siksi että on kiva ostaa kun halvalla saa?1611522Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1661456Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1291437Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141344- 811121