Nonnih! Käykääpä vaan käväsemässä ja jättäkää myös viesti. Jos on käyttäjänimi, niin se olisi kivempi, kuin randomi. :D
Kaikki täällä kävijät: listatkaa itsenne tänne
47
152
Vastaukset
Morro.
- korppi
kirjoitan yleensä nikillä korppi™ joskus taas yksinkertaisella nikillä korppi sanokaa vain korppi ja olen muuten suomi24:jän tirehtööri
valitettavasti suomi24:jän selostajaa ei ole näkynyt
- Eräs trotskilainen
Mie!
ocean-- kirjoitti:
Mieki, mut ylleensä mien vaivau'u kirjautumhaa nii sillo mie oon ocean-
olet huono trolli, mene pois täältä!
- HeKeKee
Heipä hei iloiset ystävät. Olen HeKeKee, ja olen kumma tyyppi joka luulee olevansa sotasankari tai haltia. Typeriä nämä kuolevaiset. Saatan joskus kirjoittaa yksinkertaisesti Heke.
Juu mää tääl koita ainaki käyd ain välil
- asfbfbfbfb
olen homo
- jumav¡ttupenis
Mää käyn tääl melkei phäivittäi, en vaa khirjottele, puspuss!
- ~95
Yahhoo :3
- Voice of justice
Terse
- meisterisi
Listaan itseni
Nojaah...täällä minä! XD
Jaa-a
Moi kaikki!!!
- sumu_torvi
Mie käyn tääl melkee joka päivä mut en vaa kirjottele
- MinskiTamine
→MinskiTamine←
- uushomojonne
Mulla seisoo
YO!
- Heipähei ;)
Käyn täällä joka päivä ja kirjottelen random-nikeillä jotka revin päästä kirjotushetkellä tunnetilan mukaan
- 133 Animen mies
It is I Ansem.
- MMetalismygod
Minä ainaki.
Tännehän tuli englantia tyypiltä, joka ei sitä selvästikään osaa. "It is I Ansem" Eli kirjoita jatkossa It is ME. Vihaan huonoa englantia.
- HeKeKee
Itekkin oon kauhee kielinatsi englannin suhteen. . . . .
- 134 Animen mies
Googletappa toi It is I Ansem.
Tuu sit uudestaa pätee. - ignorant people...
134 Animen mies kirjoitti:
Tuu sit uudestaa pätee.Toi on quote Kingdom Hearts:sta ja se todella kirjotetaan tolleen.
- HeKeKee
134 Animen mies kirjoitti:
Tuu sit uudestaa pätee.Mutta jos sen haluaa kirjoittaa oikeinoikein kielioppisesti niin se olisi "It is I, Ansem."
Ei voi olla... Okei se on niin, mutta kuulostaa väärältä. Uskon että sitaatti menee juuri noin, mutta en tiedä, että voiko se olla kieliopillisesti oikein...
- Nefarion
Olen iloisella päällä ja ilmoittaudun
- ~95
Voi sinua tyhmä siilio.
Englannissa jos subjektiivi on minä niin käytetään 'I'
Mutta jos minä on objektiivi niin käytetään 'me'
It is I, Ansem
It=Objekti
is=Predikaatti
I=Subjekti
Hassua ku oot joku 13v jonne ja tuut tänne "opettaa" enkkua, vaikket sitä ite näemmä osaa.- korppi™
siilio=13v jonne sonicfani:D
- HeKeKee
korppi™ kirjoitti:
siilio=13v jonne sonicfani:D
Korppi = 12v jonne harakkafani
- Corvus corax
HeKeKee kirjoitti:
Korppi = 12v jonne harakkafani
"Korppi = 12v jonne harakkafani "
VeH= 13v jonne lintufani 26.4.2013 päivästä lähtien. ;)
-VeH
- P€Rk€L€
Tän paskasivuston vakiovierailija/kävijä.. Omaa nimimerkkiä ei ole eikä tule. Trollausta en harrasta, kaikille trolleille totean että keksikää jotain oikeeta tekemistä. Vaikka itse sanonki, oon luultavimmin yks niitä harvoja järkeviä täällä kävijöitä. Ja rakastan kiroilua
- janskuliini
Moi :3
- SB<3
Heips;)
Ohayo minna!
.
T: vakkarilistan alkuperäinen keksijä.- Fluttershy<3
Päiviä vaan kaikille :D
Aaaaaaa... Minä siis olen jonne... Tiedä, että jonne ei voi olla jos on koko elämänsä aikana juonut mahtavat kolme tölkkiä energiajuomaa. Lisäksi Sonic-pelit eivät ole mitään erityisen tasokkaita. Minä en ymmärrä, miksi 13v ei voisi osata englantia. Tunnen itseni ikäisen, joka osaa englantia täydellisesti.
- Kaikki kikkaa nyt(:
jokutyyppi19 kirjoitti:
Onko hän englantilainen? Mikä on hänen äidinkielensä?
Tukkaasi kaikki kikkailee oon -98 tyttö Keski-Suomesta;) ois kiva saaja juttuseuraksi tylsyyteen:)
- Sama tyyppi "."
Kaikki kikkaa nyt(: kirjoitti:
Tukkaasi kaikki kikkailee oon -98 tyttö Keski-Suomesta;) ois kiva saaja juttuseuraksi tylsyyteen:)
Ja mun kik on siis anjsku98 :D ja täs pöydillä oli näköjää toi ennustava tekstijuttuxD
- Vois tulla kikkailee : D
Kaikki kikkaa nyt(: kirjoitti:
Missäspäin Keski-Suomee? :) Ite Jyväskylässä.
- TheMöykky
Muix ^^
"Onko hän englantilainen? Mikä on hänen äidinkielensä? "
Ai sinä tajusit tuon mahdollisuuden? Hänen isänsä on ilmeisesti Yhdysvalloista. En tiedä sen paremmin, koska en tunne niin hyvin.Kon'nichiwa!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763571
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t292314Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä842023Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191570- 281431
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271413Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71364Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671327Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101237Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531085