Heipä hei,
täällä itseään etsivä sub, etsii hieman vinkkejä makuhuoneen puolelle. Steariinia, piiskausta ja sitomista on kokeiltu, haluttaisiin miehen kanssa jotain uutta vuorostaan. Löytyisikö keneltäkään mitään hyviä ideoita?
BDSM-vinkkejä?
13
10874
Vastaukset
- kovaa on touhu.
Minulla on kouluttava masteri ja olen sub koulutuksessa.
Tapaamme aika usein, säännöt ovat ankarat ja niitä on toteltava.
Kaksi vuotta on koulutus nyt kestänyt ja tuntuu että masterin, käsittely ym. varasto on loputon. Kysy siis häneltä.
Masteri 51 ja minä 22. Kovaa on touhu, itku tulee usein, koulutettavan silmäkulmaan, tai sitten kunnon huuto, leikiksi sitä ei voi sanoa.. nipistimet, pinwheel.... eli oisko piikkiratas suomeksi... sähkölelut... dildot, catnailssit eli kissakynnet...anustapit helmet..... suukapulat..härkä ja nahkaruoska.. sitomistakin on niin monen laista... anuskoukun kun ottaa mukaan on erituntu.... ja rannenilkka kahleillakin saa vaikka mitä aikaiseksi.... kotoakin löytyy vaikka mitä käyttö kelposta.... käyttää vaan mielikuvitusta8esim sähkökärpäslätkä)... etteköhän näillä pääse alkuun.... antishopista löytyy hyvin tuotteita bdsm varten
- kokemusta on
Sido mies joka kohdasta kiinni ettei millään pääse estämään tai mitään muutakaan rimpuilemaan esim kelmua koko rulla prkl. Sit vatkaat öljyllä tai liukkarilla mulkukkaa pitkän tovin että on kyrpä hellänä ja irrotat heti otteen ku laukee. Sitten kun on saanu spermat valutettua ulos ja mulkku sykkii niin nappaat terskan nyrkkiin ja alat hieromaan vauhdilla. Se jos mikä on tuskaa ku koko keho kramppaa vasten tahtoa ja irti ei pääse.. Anaaliin vielä joku nyrkin kokonen tappi.
- 1+9
Haloo....Likka on subi - ei Domina!
- Suosittelen
Suosittelen että tunget miehelle lipputangonnupin rektaaliin. Mutta muista aluksi venyttää anusreikää varovasti ettei tule haavaumia!
Itse suosin mahdollisimman isoa vivahde-eroa. Esim kuuma-kylmä, hellä-ankara. Ja hommaan kun yhdistää yhden aistin poissulkeminen, niin johan toimii. Silmien sitominen muuttaa tuntoaistia kummasti. Ihan kotoisilla asiolla koskeminen tuntuu erinlaiselta, kun et tiedä millä sinua kosketaan. Miksi käyttää ruoskaa, kun höyhenelläkin pärjää?
- Truutsi1
Löytyiskö tuolta joitain ajatuksia: http://molinay.blogspot.fi
- Joulupukki_
Että ihan miehen kans :DDDDDDDDDDDDDDD
kaikkea ne pojat ilkeää kirjoitella. Pitäkäähän niitten steariiniloitten kanssa palokunnan numerot lähellä.
Niillä on ainakin kunnon letkut - BDSMfani
Miten olisi sähkö shokki (impulssi) laite?
- blakandblu
Jos piiskausta on "kokeiltu" ei siitä vielä tiedä mitään. Jos leikkiin rupeaa, pitää olla valmis ottamaan koko kokemus. Piiskaaja ei säästele voimiaan, eikä kysy, joko riittää. Vastaanottaja parantelee sitten viikon tai pari jälkiä ja sitten kun on valmis uuteen kokemukseen, antaa kumppaninsa ymmärtää. Minä miespuolisena olen useimmiten vastaanottaja, mutta joskus saan päähäni, että kokemusta täytyy jakaa myös kumppanille, enkä kysy, sopiiko nyt, vaan sanon että nyt. Pidetään kumppani vaan jännityksessä eikä kerrota mitään etukäteen.
- saapasnähä
Yksi n. 80 v naisihminen, jonka näen usein päivittäin, sanoo aina, että saat kyllä kepistä tai selkääs sietäisit tai jotain siihen suuntaan. Sanoin, että lupaat vaan, piloillani. Hän siihen että tulepas käymään kylässä, niin katsotaan jääkö lupaukseksi. Täytynee vissiin mennä...
- Tuuli-huulia-heiluttaa
Sanot vaan, piloillasi.
- Pimpille
Pimperon piiskaamista kannattaa aina kokeilla.
Sovitte vain rangaistusleikin sellaisesta tekosesta että kuritusta täytyy antaa myös sinne alas. Syyllinen, eli sinut, tulee sitoa alasti kiinni niin että mikään paikka ei ole suojassa. Kuritusta tahdittaa luento jota painotetaan kirpeillä pajun vitsan lyönneillä pakaroille ja reisille. Aika ajoin vitsalla taputellaan herkkiin paikkoihin antaen ymmärtää että on vain ajan kysymys kun vitsa puuttuu tilanteeseen tavalla joka tulee painumaan syvästi mieleen ja tekemään selväksi että sama rikkomus ei tule enää koskaan toistumaan.
Puuttuuhan se siihen lopulta, mutta tietysti vain voimalla joka vielä tuntuu hyvältä.
Eläytymällä tilanteeseen, vapiset pian jännityksestä ja lievästi punoittava pimpero vuotaa mahlaa reisille. Sitten miehesi ottaa sinut takaa päin siteitä irrottamatta.
Tällaiset leikit eivät sovi kaikille, mutta niille joille sopii, ovat varmuudella kokelilun arvoisia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6517173Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?424962HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3002778- 1492085
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1331634Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki281601- 191600
Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3991560mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k111327Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E111323