Montako Portugalin Fordia palaa tänään? Aamuliikenteessä näin vasta yhden.
Montako Fordia tulessa tänään?
12
163
Vastaukset
- ei näkynyt
Paloherkkiähän ne ovat mutta tänään en nähnyt yhtään palanutta Fordia.
- Vasta viisi nähty
Mutta päivä on vielä nuori!!!!
- Tuttu tyyli
Huutomerkeistä päätellen nippondenso taas asialla. Toyotamiestä ahdistaa jokin...
- Huonoimmasta päästä
Ainahan Fordeja näkee tulessa kun tiellä liikkuu!!!
- Aika monta oli
Viisi Fordia nähty tulessa tähän mennessä tänään. Pitäkää Fordisti rakko täynnä paloa varten. Varmasti ohikulkijatkin tyhjentävät rakkonsa mielellään Fordiinne!
- Automies
Oletko nyt ihan varma että olet nähnyt fordin.
Mahtaisitko edes erottaa sellaisen.
Textistä päätellen osamäärä ei ainakaan päätä huimaa.
- japanin
Vuoden auto wv golf. Kiinassa mondeo kolmannella sijalla eikä tojottia lähelläkään kyllä nyt alkaa tojotin lopullinen syöksy.
- köffffffff
Tulta päin vain rohkeasti foooordin omistajat...
hahhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaa
osta oma foooordi ja hanki oma palokunta.... - köffeli
Ajaa monskulla eli foord mondeolla minä nimittäin tiedän sun olinpaikan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- köfffffffffffff
Poikkee sit kaffeelle, jos mut tunnet. Mut jätä sun ruosteinen foooordkosla kauas pihastani, ettei ruoste tartu mun laatuautoon..tai oikeastaan kahteen...
hahhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa - aina palaa
Aamulla näkyi jälleen pari mutta henkilövahingoilta säästyttiin!!!
- TAISI!!
olla se kuuuuuuuuuuuuuuluisa vw vai wv eikuuuuu olisko ITÄAUTO neljä pyörää ja loota!
http://www.taloussanomat.fi/autot/2014/01/04/volkkarin-dsg-vaihteiston-menetetty-maine/201317540/304
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818