Toimiiko IE9 explorer selain

toimii hitaasti

W Vista Home Basic 32bit versiossa?W Updaten kautta ei ole ehdotettu IE8 päivittämistä IE9 ksi. Vuosia vanhan koneen kanssa oltava varovainen kun ei tiedä toimiiko 9selain paremmin,nopeammin.

10

408

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • IE9 on selvä parannus IE8:n nähden. Kannattaa ehdottomasti asentaa.

• ie9:tön

IE9 kaatui ja on ja pysyy pois pelistä. Uudelleenlatauskaan ei auta. Onko peli kokonaan menetetty? Windows Vista 32bit käytössä!

• Kokeilitko poistaa sen ja asentaa uudestaan?

Useita kertoja olen poistanut ja FIX IT:iä olen kokeillut mutta ei toimi! Kun uuden lataa ja yrittää sitä asentaa tulee virheilmoitus:

"Asennusohjelma ei voi jatkaa koska koneessa on asennettuna EXPLORERIN uudempi versio".

ie9:tön kirjoitti:

Useita kertoja olen poistanut ja FIX IT:iä olen kokeillut mutta ei toimi! Kun uuden lataa ja yrittää sitä asentaa tulee virheilmoitus:

"Asennusohjelma ei voi jatkaa koska koneessa on asennettuna EXPLORERIN uudempi versio".

Eikö todellakaan kukaan keksi tähän ongelmaan mitään toimivaa ratkaisua?

• ehkä ratkaisu

• harkitseva

Jos IE9 Vistassa ei toimisi niin eikös koneen levyn omalla palautusosiolla voi koneen asennuttaa edelliseen toimivaan versioon siis IE8 takaisin selaimeksi? Ennen uusien päivitysten asennusta varmuuskopiointi tapahtuu aina automaattisesti.Ajattelin kokeilla vanhassa varalla olevassa hidastuneessa koneessa.

• Ei kannata asentaa vanhempaa versiota.

Mutta jos ei toimisi niin palautusta ei tarvitse tehdä vaan IE9 selaimen voi poistaa.

• IE9 asennettu

IE 9 selain päivitys olikin W Updaten valinnaisten päivitysten joukossa josta sen latasin ja asensin. Updatessa kun minulla on lataa vain tärkeät päivitykset. Poistin IE9 sta myös lisäasetuksia,Toolbareja selaimen nopeuttamiseksi. Flash Playerista on ollut uusin versio aina samoin tietoturvaohjelma yhä voimassa.Pidän 6.v käytettyä kannettavaa vielä käyttökunnossa vaikka syksyllä ostin uuden W7 kannettavan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      21
      3758
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      91
      1856
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      88
      1275
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      167
      1240
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      56
      1119
    6. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      52
      997
    7. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      187
      976
    8. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      61
      922
    9. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      886
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      142
      839
    Aihe