Olen nyt muutamana päivänä nähnyt tämän mustan moottoripyörän tai kenties viritetyn mopon ajavan tähteen lähellä olevaa ratavallia törkeää ylinopeutta, koiraa ulkoiluttaessa olen pelännyt alle jäämistä kun pyörä näyttää tulevan päin eikä nulikka kuski näytä välittävän muista kulkijoista mitään...
Eilen viimeksi olin lenkillä koiran kanssa noin kello 12 maissa ja taas sama pyörä tuli vastaan. Näytti ajavan melkein ojaan kun ei näyttänyt pysyvän hallinnassa menokki edes kun tien toiselta puolelta toiselle ajoi välillä rengas jo ojan puolella.
Onko vika riittämättömässä opetuksessa vai kenties päässä. Tuskin tuo edes korttia omistaa. Satuttaa kohta itsensä pahasti jos ei muuta, sen verta tyhmän näköistä toimintaa.
Musta moottoripyörä jalkakäytävillä?
Huolestunut lenkittä
3
315
Vastaukset
- ei niin huolestunut.
Missähän päin tähteetä tarkalleen ottaen olet tämän nähnyt? Siinä tehtaan luona?
- Huolestunut lenkittä
Sieläkin myös.. olin sielä pyöräilemässä niin näin tämän rälläävän eestaas.. Jos olet tämän nähnyt ajavan niin varmasti itsekin olisit huolissasi.
- 65trgfbv
Olen joo nähnyt.. Itse asun väkkärässä ja rällästää tälläkin hetkellä tuolla jossain.. Mutta eihän näille minkään mahda..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956808- 1592006
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢481074Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991045Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41909