Musta moottoripyörä jalkakäytävillä?

Huolestunut lenkittä

Olen nyt muutamana päivänä nähnyt tämän mustan moottoripyörän tai kenties viritetyn mopon ajavan tähteen lähellä olevaa ratavallia törkeää ylinopeutta, koiraa ulkoiluttaessa olen pelännyt alle jäämistä kun pyörä näyttää tulevan päin eikä nulikka kuski näytä välittävän muista kulkijoista mitään...

Eilen viimeksi olin lenkillä koiran kanssa noin kello 12 maissa ja taas sama pyörä tuli vastaan. Näytti ajavan melkein ojaan kun ei näyttänyt pysyvän hallinnassa menokki edes kun tien toiselta puolelta toiselle ajoi välillä rengas jo ojan puolella.

Onko vika riittämättömässä opetuksessa vai kenties päässä. Tuskin tuo edes korttia omistaa. Satuttaa kohta itsensä pahasti jos ei muuta, sen verta tyhmän näköistä toimintaa.

3

383

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei niin huolestunut.

Missähän päin tähteetä tarkalleen ottaen olet tämän nähnyt? Siinä tehtaan luona?

• Huolestunut lenkittä

Sieläkin myös.. olin sielä pyöräilemässä niin näin tämän rälläävän eestaas.. Jos olet tämän nähnyt ajavan niin varmasti itsekin olisit huolissasi.

• 65trgfbv

Olen joo nähnyt.. Itse asun väkkärässä ja rällästää tälläkin hetkellä tuolla jossain.. Mutta eihän näille minkään mahda..

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      216
      1039
    2. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      49
      864
    3. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      98
      821
    4. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      215
      784
    5. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      68
      687
    6. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      48
      609
    7. Panettaako sua

Yhtään?
      Ikävä
      46
      593
    8. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      64
      566
    9. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      77
      534
    10. Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"

Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh
      Suomalaiset julkkikset
      2
      513
    Aihe