ISTUUKO VALTUUSTON PJ RAJAMÄKI KAHDELLA TUOLILLA ?

taxpayer W

15

307

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RAJAMÄESTÄ RESIDENTT

RAJAMÄESTÄ PRESIDENTTI 2016!!!!!!!!!!!!!! PRESSAKSI RAJAMÄKI AJAISI VARKAUDEN ASIAA JA VARKAUDESTA TULISI SUOMEN PÄÄKAUPUNKI EI ELÄISI ENÄÄ HELSINGIN HERRAT MEIDÄN VARKAUTELAISTEN SELKÄHIESTÄ!!!!!!! EIKÄ ENÄÄ HELSINKILÄISET PYSTYISI ESITTÄMÄÄN YHTÄÄN SEN PAREMPAA MITÄ OVAT!!!!!!!!

• Ou JEES

JEES kun varkaudesta tulisi pääkaupunki.....voisi nostaa veroprosentin kaksinkertaiseksi jotta pystyisi antmaaan muullekin suomelle tarpeeksi aluetukiaisia....

• Rajaseutu

Vanha mies jo! Junnaa epäoleellisissa asioissa kuten lentotuki! Ei ole saanut Navitasta aisoihin vaikka uhosi elinkeinoryhmän panevan kuntoon kaikki kehätien molemmilla puolilla! Kiikkutuoli ja muistelut urotöistä olisi parasta yhteiskunnalle! Nuoret virkeät kehiin!

• persut ainoa järkevä
    • Potkurit pysähty

Ehdotan karille patsasta päikkäriin, ruusan viereen. Pitäähän noin mahtavalla paikkakunnan suurmiehellä olla oma kolossi...

• Tosi on!

Jos joku sen patsaan oikeesti ansaitsee, niin se on Haapala.

• Rajapatsas

Suu auki hölmistynyt ilme kasvoillaan eduskunnassa, aina kun TV kamerat sattuvat kuvaamaan. Eläkkeelle joutaisi jo, vanhoillinen kaveir, uudet ajat nyt, mennyt on mennyttä, turha itkeä takaisin.

• Poisko

Milloinkahan tämä viestiketju katoaa?

• lue säännöt

Miksi?

• jutan ropelit

Onneksi järki voitti tässä lentotuki asiassa. Taisi jäädä rajamäkeä harmittamaan että lennot loppuu? Ainakin sellaisen kuvan saa muutamastakin ö lehtijutusta asian tiimoilta.

• Karin vaalityössä ol

Onko Rajamäki viimeinen kansanedustaja varkaudesta?

Minä luulen että on.

• Savontien työm.

Hyvin ollaan pärjätty ilman lentoyhteyttä. Joko Fosteri tai muut menny konkkaan, kun sillä peloteltiin, että näin käy jos yhteys loppuu.

Paljonko työnnettiin kankkulan kaivoon, kun miltei tyhjiä koneita lennätettiin?

• Mr. Fox

Navitas kehityksen hallituksessa oli Rajamäki, mutta paljonko Timo antoikaan
      yhtiölle rahaa.

• AirVoteLokomotive

Ei oo ropelit vatkannu ennee, tuskinpa ikinä enää joroisten kentältä vatkookaan...

• Anonyymi

porkkanakakut

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8485
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4598
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4158
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      55
      3654
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3156
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2920
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2616
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2404
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2083
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2066
    Aihe