VR:N hallintoneuvoston puheenjohtaja työntämässä veroeuroja englantilaiselle
veroparatiisilentoyhtiölle ???
http://www.kansanuutiset.fi/uutiset/kotimaa/2803182/flyben-omistajat-piileskelevat-veroilta-jerseyssa
http://www.varkaus.fi/@Bin/2505076/Rajamäki_Kari.pdf
ISTUUKO VALTUUSTON PJ RAJAMÄKI KAHDELLA TUOLILLA ?
15
307
Vastaukset
- RAJAMÄESTÄ RESIDENTT
RAJAMÄESTÄ PRESIDENTTI 2016!!!!!!!!!!!!!! PRESSAKSI RAJAMÄKI AJAISI VARKAUDEN ASIAA JA VARKAUDESTA TULISI SUOMEN PÄÄKAUPUNKI EI ELÄISI ENÄÄ HELSINGIN HERRAT MEIDÄN VARKAUTELAISTEN SELKÄHIESTÄ!!!!!!! EIKÄ ENÄÄ HELSINKILÄISET PYSTYISI ESITTÄMÄÄN YHTÄÄN SEN PAREMPAA MITÄ OVAT!!!!!!!!
- Ou JEES
JEES kun varkaudesta tulisi pääkaupunki.....voisi nostaa veroprosentin kaksinkertaiseksi jotta pystyisi antmaaan muullekin suomelle tarpeeksi aluetukiaisia....
- Rajaseutu
Vanha mies jo! Junnaa epäoleellisissa asioissa kuten lentotuki! Ei ole saanut Navitasta aisoihin vaikka uhosi elinkeinoryhmän panevan kuntoon kaikki kehätien molemmilla puolilla! Kiikkutuoli ja muistelut urotöistä olisi parasta yhteiskunnalle! Nuoret virkeät kehiin!
- persut ainoa järkevä
Rajamäen paras kaveri on vatsa kuralla Pieksämäellä :)
http://www.savonsanomat.fi/savo/pieksamaki-torjuu-talouskriisia-talvisodan-hengessa/1730187 - Potkurit pysähty
Ehdotan karille patsasta päikkäriin, ruusan viereen. Pitäähän noin mahtavalla paikkakunnan suurmiehellä olla oma kolossi...
- Tosi on!
Jos joku sen patsaan oikeesti ansaitsee, niin se on Haapala.
- Rajapatsas
Suu auki hölmistynyt ilme kasvoillaan eduskunnassa, aina kun TV kamerat sattuvat kuvaamaan. Eläkkeelle joutaisi jo, vanhoillinen kaveir, uudet ajat nyt, mennyt on mennyttä, turha itkeä takaisin.
- Poisko
Milloinkahan tämä viestiketju katoaa?
- lue säännöt
Miksi?
- jutan ropelit
Onneksi järki voitti tässä lentotuki asiassa. Taisi jäädä rajamäkeä harmittamaan että lennot loppuu? Ainakin sellaisen kuvan saa muutamastakin ö lehtijutusta asian tiimoilta.
- Karin vaalityössä ol
Onko Rajamäki viimeinen kansanedustaja varkaudesta?
Minä luulen että on. - Savontien työm.
Hyvin ollaan pärjätty ilman lentoyhteyttä. Joko Fosteri tai muut menny konkkaan, kun sillä peloteltiin, että näin käy jos yhteys loppuu.
Paljonko työnnettiin kankkulan kaivoon, kun miltei tyhjiä koneita lennätettiin? - Mr. Fox
Navitas kehityksen hallituksessa oli Rajamäki, mutta paljonko Timo antoikaan
yhtiölle rahaa. - AirVoteLokomotive
Ei oo ropelit vatkannu ennee, tuskinpa ikinä enää joroisten kentältä vatkookaan...
- Anonyymi
porkkanakakut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 553654
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066