PARISESTA MINNESOTAN KAPTEENI

JOFA SETÄ MAITOJUNA

Tässä kun seurailen Anaheimin ja Minnesotan välistä puuduttavaa tahkoamista en voi kun kirjoittaa tänne ja toivoa että Mike Yeo ottaa asiani todesta ja uskonkin niin koska tiedän että hänelle työpaikka on tärkeä ja olen varma että hän lukee kirjoitukseni, niin kuin kaikki menestyvät jääkiekko vaikuttajat. Hyvä Mike, olet tehnyt jo oikeita valintoja. Yksi niistä on Josh Hardingin nostaminen ykkös maalivahdiksi ohi Niklas"hoover"Bacströmin kärppä kasvatin aika on ohi, hän on parhaat päivänsä nähnyt. Anna Mikael Granlundille paikka ykköskentässä. Tämä Oulun Kärppien kasvatti ei ole vielä parhaita päiviään nähnyt, ne ovat vielä edessä. Mikke on kiistatta tämän hetken paras suomalainen NHLlässä, yksi maailman parhaista ja toivon ja uskon että tulevaisuudessa maailman paras. Uskon että hänestä tulee vielä suurempi kuin teemu Selänteestä. Tärkein asia joka sinun kuitenkin on tehtävä on vaihtaa kapteenia. Koivu on lepsu kapteeni, hän ei hallitse sitä hommaa, hän ei pysty piiskaamaan joukkuettaan voittoon tärkeissä peleissä ja fanit antoivat jo viime kaudella hänelle nimen Kapteeni nolla. Se nimi muuten säilyy aina, eikä se ole hyvää imagoa joukkueelle. Jos meinaat menestyä ja säilyttää työpaikkasi nosta oman kylän poika Zach Parise kapteeniksi. Uskon ja olen asiasta varma että myös fanit niin haluavat. Uskon myös että näin tulee tapahtumaan, koska Yeo haluaa voittaa ja kapteeni nolla on näyttönsä antanut.

20

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perustelut

      Mikael Granlund muka paras suomalaispelaaja tällä hetkellä?

      Minkäköhän takia, jos saan kysyä?

    • JOFA SETÄ MAITOJUNA

      Minkäköhän takia?! Hän on yksinkertaisesti kiistatta tämänhetken paras toiseksi paras on Olli Määttä ja kolmas Tamban Filppula. Ei tähän luulisi olevan kellään joka nhllää seuraa mussuttamista, ei edes sinulla joka jokaiseen asiaan olet mussuttamassa. Kerron sinulle vanhan sanonnan NE ON ERI MIEHET JOTKA TIETÄÄ JOTAIN JA NE JOTKA VAAN MUSSUTTAA. Ota siitä opiksesi niin viisastut.

      • voi vittu

        Pakkohan mun on kuittailla, kun teikäläinen luulee tietävänsä jotain, vaikkei tiedä yhtään mitään.

        Mutta soita vaan turpaasi ja itke taas mammalle, kun keskustelu ei pysy asiallisena.

        Ihan vitunmoista pelleilyä, jos suoraan sanon.


      • voi vittu
        voi vittu kirjoitti:

        Pakkohan mun on kuittailla, kun teikäläinen luulee tietävänsä jotain, vaikkei tiedä yhtään mitään.

        Mutta soita vaan turpaasi ja itke taas mammalle, kun keskustelu ei pysy asiallisena.

        Ihan vitunmoista pelleilyä, jos suoraan sanon.

        Lisättäköön vielä, että itse kukin tuntee itsensä ihan vitunmoiseksi pelleksi, koska teikäläisen kanssa väitteleminen on yhtä sirkusta.

        Muilla se jää vaan tunnetasolle, teikäläisen kohdalla se taas on täyttä totta.


      • JOFA SETÄ MAITOJUNA
        voi vittu kirjoitti:

        Lisättäköön vielä, että itse kukin tuntee itsensä ihan vitunmoiseksi pelleksi, koska teikäläisen kanssa väitteleminen on yhtä sirkusta.

        Muilla se jää vaan tunnetasolle, teikäläisen kohdalla se taas on täyttä totta.

        Sanon sinulle että minä en luule, minä tiedän. Ymmärrän jos totuuden kuuleminen tuottaa sinulle tuskaa. Ajattelet jääkiekkoon liittyviä asioita sydämmellä, minä ajattelen järjellä. Siksi menetät hermosi kun kerron sinulle esim. että suosikki pelaajasi ei ole paras mies NHLlssä vaan paljastankin että se on Mikke Granlund. Ymmärrän sinua täysin. Monesti näistä asioista kiistellään, minä vaan kerron totuuden. Niin kuin vanha sanonta menee TOTUUS ON MONESTI KARVASTA KALKKIA. Yritä silti kestää. PS. Mitä enemmän kirjoituksiani häiriköit, sitä enemmän kirjoituksesi kertovat miten häiriintynyt olet.


      • jes jes
        JOFA SETÄ MAITOJUNA kirjoitti:

        Sanon sinulle että minä en luule, minä tiedän. Ymmärrän jos totuuden kuuleminen tuottaa sinulle tuskaa. Ajattelet jääkiekkoon liittyviä asioita sydämmellä, minä ajattelen järjellä. Siksi menetät hermosi kun kerron sinulle esim. että suosikki pelaajasi ei ole paras mies NHLlssä vaan paljastankin että se on Mikke Granlund. Ymmärrän sinua täysin. Monesti näistä asioista kiistellään, minä vaan kerron totuuden. Niin kuin vanha sanonta menee TOTUUS ON MONESTI KARVASTA KALKKIA. Yritä silti kestää. PS. Mitä enemmän kirjoituksiani häiriköit, sitä enemmän kirjoituksesi kertovat miten häiriintynyt olet.

        Sitä saa mitä tilaa.

        Kun joku aikaisemmassa viestiketjussasi kertoi oman mielipiteensä, niin hän oli kuulemma "kasvoton itkijä ja paskanpuhuja".

        Nyt kuitenkin itket itse, kun vähän tulee vastapalloon.

        Ihmettelen suuresti, että minkä takia perustelet näitä viestiketjuja, jos et halua kuulla muiden mielipiteitä? Siinä ei ole mitään järkeä.

        Et varmaankaan edes halua saada asiallista keskustelua aikaan, kunhan vain kirjoitat provosoivia ja kärkkäitä kommentteja.

        Ja kyllä, olen häiriintynyt, mutten kuitenkaan yhtä pahasti vittuuntunut kuin teikäläinen.

        Oikeastaan olemme molemmat häiriintyneitä, mutta sinä olet ainoa, jolla on paperit.


      • jes jes
        JOFA SETÄ MAITOJUNA kirjoitti:

        Sanon sinulle että minä en luule, minä tiedän. Ymmärrän jos totuuden kuuleminen tuottaa sinulle tuskaa. Ajattelet jääkiekkoon liittyviä asioita sydämmellä, minä ajattelen järjellä. Siksi menetät hermosi kun kerron sinulle esim. että suosikki pelaajasi ei ole paras mies NHLlssä vaan paljastankin että se on Mikke Granlund. Ymmärrän sinua täysin. Monesti näistä asioista kiistellään, minä vaan kerron totuuden. Niin kuin vanha sanonta menee TOTUUS ON MONESTI KARVASTA KALKKIA. Yritä silti kestää. PS. Mitä enemmän kirjoituksiani häiriköit, sitä enemmän kirjoituksesi kertovat miten häiriintynyt olet.

        Mikael Granlund ei ole NHL:n paras pelaaja. Olet täysin kuutamolla, jos tällaista väität.

        En myöskään ole kertonut suosikkipelaajaani, joten miten sinä sen luulet tietäväsi? Se ei ole sen paremmin Koivu kuin Granlundkaan.


      • JOFA SETÄ MAITOJUNA
        jes jes kirjoitti:

        Sitä saa mitä tilaa.

        Kun joku aikaisemmassa viestiketjussasi kertoi oman mielipiteensä, niin hän oli kuulemma "kasvoton itkijä ja paskanpuhuja".

        Nyt kuitenkin itket itse, kun vähän tulee vastapalloon.

        Ihmettelen suuresti, että minkä takia perustelet näitä viestiketjuja, jos et halua kuulla muiden mielipiteitä? Siinä ei ole mitään järkeä.

        Et varmaankaan edes halua saada asiallista keskustelua aikaan, kunhan vain kirjoitat provosoivia ja kärkkäitä kommentteja.

        Ja kyllä, olen häiriintynyt, mutten kuitenkaan yhtä pahasti vittuuntunut kuin teikäläinen.

        Oikeastaan olemme molemmat häiriintyneitä, mutta sinä olet ainoa, jolla on paperit.

        En voi kun sanoa, en ymmärrä mitä tarkoitat. Kyllä minulta paperit löytyy. Vaaditko minulta henkkarit? En voi kun lainata vanhaa sketsi sarjaa nimeltä vintiöt" EI OLE HOITOPAIKKOJA EI" Olet kasvoton itkijä koska en nää nimeäsi missään. Vongut siis täällä kasvottomana. Se on minusta todella säälittävää. Voit kommentoida kirjoituksiani mutta yritä kirjoittaa asiallisesti ja käytä nieäsi. Niin kuin vanha sanonta menee KASVOTON MIES ON PELKURI. pelkuruudesta ja neiteilystä minä en pidä elä siis harrasta sitä.


      • nimetön
        JOFA SETÄ MAITOJUNA kirjoitti:

        En voi kun sanoa, en ymmärrä mitä tarkoitat. Kyllä minulta paperit löytyy. Vaaditko minulta henkkarit? En voi kun lainata vanhaa sketsi sarjaa nimeltä vintiöt" EI OLE HOITOPAIKKOJA EI" Olet kasvoton itkijä koska en nää nimeäsi missään. Vongut siis täällä kasvottomana. Se on minusta todella säälittävää. Voit kommentoida kirjoituksiani mutta yritä kirjoittaa asiallisesti ja käytä nieäsi. Niin kuin vanha sanonta menee KASVOTON MIES ON PELKURI. pelkuruudesta ja neiteilystä minä en pidä elä siis harrasta sitä.

        En tarkoita henkkareita, vaan ihan hullunpapereita.

        Olen myös kirjoittanut viestini aika asiallisesti, jos verrataan teikäläiseen.

        Minun ei ole vielä tarvinnut haukkua ketään.

        Kirjoitan omalla nimelläni heti, kun teikäläinen tekee samoin.


      • JOFA SETÄ MAITOJUNA
        nimetön kirjoitti:

        En tarkoita henkkareita, vaan ihan hullunpapereita.

        Olen myös kirjoittanut viestini aika asiallisesti, jos verrataan teikäläiseen.

        Minun ei ole vielä tarvinnut haukkua ketään.

        Kirjoitan omalla nimelläni heti, kun teikäläinen tekee samoin.

        Ei minulla ole enää muuta sanottavaa kun jos et nää nimeäni hanki silmälasit. Nimeni on JOFA SETÄ MAITOJUNA olen johtava jääkiekko analyytikko jota seuraa koko kiekkoileva maapallo. Niin kuin vanha sanonta menee KUN KOJONKOSKI PUHUU MÄKIHYPYSTÄ SE ON LÄHELLÄ TOTUUTTA, MUTTA KUN JOFA SETÄ PUHUU JÄÄKIEKOSTA SE ON TOTUUS.


      • palstalainen
        JOFA SETÄ MAITOJUNA kirjoitti:

        En voi kun sanoa, en ymmärrä mitä tarkoitat. Kyllä minulta paperit löytyy. Vaaditko minulta henkkarit? En voi kun lainata vanhaa sketsi sarjaa nimeltä vintiöt" EI OLE HOITOPAIKKOJA EI" Olet kasvoton itkijä koska en nää nimeäsi missään. Vongut siis täällä kasvottomana. Se on minusta todella säälittävää. Voit kommentoida kirjoituksiani mutta yritä kirjoittaa asiallisesti ja käytä nieäsi. Niin kuin vanha sanonta menee KASVOTON MIES ON PELKURI. pelkuruudesta ja neiteilystä minä en pidä elä siis harrasta sitä.

        Miksi vaadit muilta sellaista, mihin et itsekään kykene?

        Olen lukenut melkein kaikki kommenttisi ja aina niissä nimitellään jotakuta.


      • KOHO SETÄ MAITOMUNA
        JOFA SETÄ MAITOJUNA kirjoitti:

        Ei minulla ole enää muuta sanottavaa kun jos et nää nimeäni hanki silmälasit. Nimeni on JOFA SETÄ MAITOJUNA olen johtava jääkiekko analyytikko jota seuraa koko kiekkoileva maapallo. Niin kuin vanha sanonta menee KUN KOJONKOSKI PUHUU MÄKIHYPYSTÄ SE ON LÄHELLÄ TOTUUTTA, MUTTA KUN JOFA SETÄ PUHUU JÄÄKIEKOSTA SE ON TOTUUS.

        Ja minä olen koho setä maitomuna.

        Mene sirkukseen, pellet kuuluvat sinne.


      • näin on
        JOFA SETÄ MAITOJUNA kirjoitti:

        Ei minulla ole enää muuta sanottavaa kun jos et nää nimeäni hanki silmälasit. Nimeni on JOFA SETÄ MAITOJUNA olen johtava jääkiekko analyytikko jota seuraa koko kiekkoileva maapallo. Niin kuin vanha sanonta menee KUN KOJONKOSKI PUHUU MÄKIHYPYSTÄ SE ON LÄHELLÄ TOTUUTTA, MUTTA KUN JOFA SETÄ PUHUU JÄÄKIEKOSTA SE ON TOTUUS.

        "Ei minulla ole muuta sanottavaa"

        Et varmaan osaa muuta tehdäkään kuin jankata tätä samaa mantraa.

        Ja mistä loppujen lopuksi tiedät jotain? Et yhtään mistään.


    • vitunidiootti

      Et vittu voi olla tosissas?? Väitätkö oikeasti että granlund kuuluu samaan kastiin kun crosby,malkin,ovie ja stamkos ?? Herää idiootti!!! Granlundilla ei riitä vauhti,laukasu voima,voima ei mikään se on iha paska!!! Granlund ei kuulu edes top-10 suomen parhaisiin

    • JOFA SETÄ MAITOJUNA

      JOFA SETÄ ei väitä mitään,JOFA SETÄ kertoo vain faktoja. Granlund on taidollisesti heitä parempi. Grosby ja Stamkos ovat myös äärimmäisen loukkaantumis herkkiä. Grosby ei tarvitse enää kuin kerran ajaa pystyyn, mies on jääkekko termein PAKETISSA eli hänen uransa on ohi. Pelaajan on myös osattava ottaa taklauksia vastaan sitä taito grosby ei ole koskaan hallinnut. Näin se vaan menee, halusit tai et.

      • ilmaveivi-Mikke

        Tottahan tuo muuten, jos ei väitetä, että Granlund on taidollisesti näitä kahta parempi.

        Ei hän nimittäin voi olla. Hänellä on kyllä taitoa, sitä ei käy kiistäminen, mutta kun katsoo näiden kolmen highlight reelijä, niin ymmärtää, minkä takia Crosbya ja Stamkosia hehkutetaan ihan eri sfääreissä.

        Ja mitä noihin aivotärähdyksiin tulee, niin nehän on kiekkoilijoiden ammattitauti. Granlundillakin on ollut niiden kanssa ongelmia.

        Hänellä on myös ollut useampi loukkaantuminen, vaikka ura on vasta alkuvaiheessa. Jos hän ei yhtään rauhoita omaa peliään, niin äkkiä voi hänenkin ura olla paketissa.

        Ja tällä viittaan siihen vähän aikaa sitten tapahtuneeseen loukkaantumiseen. Granlund taklasi toista pelaajaa ja sen seurauksena loukkaantui itse.

        Ongelma on siinä, että NHL:ssä on osattava muutakin kuin ilmaveivi.


    • JOFA SETÄ MAITOJUNA

      Niin hän taklasi. Taklattava teki sen jääkiekkoilijan säälittävimmän tempun minkä vuoksi Mikke loukkaantui. Annan sinulle ohjeen opiskele mikä on puhtaan taklauksen ja mikä päähän kohdistuneen taklauksen ero. Kun olet sen opiskellut kerro se minulle, olet silloin jo oppinut pikkuisen jotain pelistä nimeltä jääkiekko.

      • NHL Kuningas

        Tiedän, milloin kyseessä on puhdas taklaus ja voin kertoa sen teikäläisellekin, kun sinulla näyttää olevan siitä epäselvyyttä.

        Ja jos itse tiedät jääkiekosta edes vähän, niin myönnät, että Mikkeä ei voi verrata Stamkosiin ja Crosbyyn.

        Edes NHL-asiantuntijat eivät tee näin, koska jos he tekisivät, niin he näyttäisivät naurettavilta.

        Teikäläisen asiantuntemus on samalla tasolla kuin maikkarin vastaavilla. Toisin sanoen, paljon puhetta, muttei mitään asiaa.


    • JOFA SETÄ MAITOJUNA

      En ymmärrä miten olette vääntäneet keskustelun Mikke Granlundiin vaikka keskustelun pitäisi käydä Minnesotan kapteenista. Yritetään pitää keskustelu oikeassa aiheessa, ei se niin vaikeaa voi olla.

      • jes jes

        Väitteesi oli niin jäätävä, että siitä on pakko keskustella.

        Hyvin harva näyttää olevan kanssasi samaa mieltä, mikä toisaalta on ihan ymmärrettävää, kun otetaan huomioon muiden tietämys jääkiekosta ja ylipäänsä NHL:stä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      3
      1864
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      230
      1527
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      242
      1486
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      50
      1379
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1308
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      11
      1179
    7. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      282
      1142
    8. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1123
    9. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      154
      1121
    10. Trallalaa kesä on

      Helteinen ja kuuma. Hyvää huomenta. ☀️😊🫶🏼🍍❤️🐦‍⬛
      Ikävä
      190
      899
    Aihe