Eli asensin 8.1n. Sen jälkeen kun avaan tietokoneeni ja kirjaudun käyttäjälläni sisään, tietokone sanoo että se on offline-tilassa ja että kirjautuakseni minun on käytettävä salasanaa, jota olen viimeksi käyttänyt tietokoneella ollessani. Miten saisin koneeni pois offline-tilasta?
8.1 asennuksen jälkeen kannettava offline-tilassa
10
799
Vastaukset
Onko verkkopiuha koneessa tai wlan yhteys päällä siinä?
- apuu tarvisin
Joo, kyllä on mokkula kiinni. Nettiin menee jne, mutta kun kirjautuu koneen käyttäjällä sisään ni valittaa että tietokone on offline-tilassa. että käyttäjälle pääsee sisään kun laittaa vaikka facebookin salasanan, jos sitä on viime keralla viimeisenä tietokoneella käyttänyt. ja sit pääsee nettiin jne.
http://answers.microsoft.com/fi-fi/windows/forum/windows_8-winapps/windows-8ssa-aloitussivun-esim-sää/feb05a66-9292-4447-acaa-97c7c168aabd?msgId=d50e4d9b-dc4a-4951-baf8-72aefff2d018
Onko samasta ongelmasta kyse?- Älä Päivitä 8.1
Älkää päivittäkö Win 8.1 Mutta jos väkisin mieli tekee kokeilla niin varautukaa mitä ihmeellisimpiin ongelmiin....nimittäin ongelmia riittää jakaa ihan naapurille saakka.
Tuleekin mieleen, että ketä tämä 8.1 palvelee ja miksi se piti tuoda kiireellä markkinoille.- No niin ja sitte
Kerro yksikin ongelma.
- Puhdas 8.1 asennus..
Win-8 ja se ilmainen 8.1 päivitys ei ollut "onnistunut" ratkaisu ja ostin DVD asennus levyn Win-8.1 ,sekä asensin tämän "puhtaana" asennuksena, eikä ole mitään häiriötä eikä "hässäkkää", kun pääsee läpi sen "asennus-rumpan" ja kyllä tämä Win-8.1 tässä läppärissä "palvelee" minua kiitettävästi, joten..........................???
- Yhteydetöntila !
No niin ja sitte kirjoitti:
Kerro yksikin ongelma.
Ei kasissa wlan pelitä koskaan..
Mokkuölat lagaa..
Se on sen ominaisuus! - vai niin
Yhteydetöntila ! kirjoitti:
Ei kasissa wlan pelitä koskaan..
Mokkuölat lagaa..
Se on sen ominaisuus!Vai niin. Työni takia olen ollut tekemisissä kymmenien Windows 8 -laitteiden kanssa, ja kaikissa niissä WLAN on toiminut mainiosti. Mokkuloita en ole W8:n kanssa käyttänyt niin paljoa, mutta kaikki tähän astiset kokemukset ovat olleet positiivisia, ts. mokkulat ovat toimineen siten kuin niiden on tarkoituskin.
- kysymyksiin vastataa
ihme marmatusta wP 8.1 liittyen. tyypillistä natinaa. nimimerkki apuu tarvisin esitti kysymyksen? Missä vastaukset marmatuksen sijaan?
- Kaamee kasi
Vaihada jo Ubuntuun!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.344071Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131543Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481486Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1821254Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ831025Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1301021Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht254978Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain39969- 63963
Kaipaan sua, Jii
Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂61812