Perkeleen fortum

saatanan suomi

eikö 8 % tuotto riitä kun nyt sitä ei tule ollenkaan.

26

3984

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos vuonna 2013 tiedettiin nämä hommat. Nää hommat pitää vaan tietää!

      • Anonyymi

        Siinäs näätte että fortumilla on kallista sähköä. Selänteen lasku päätähuimaava. Kyllä fortumin herrat nauraa kun rahaa tulee. Turhaan fortum turhaan mainostaa. Ahneita paskoja herrat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinäs näätte että fortumilla on kallista sähköä. Selänteen lasku päätähuimaava. Kyllä fortumin herrat nauraa kun rahaa tulee. Turhaan fortum turhaan mainostaa. Ahneita paskoja herrat

        Kyllä Selänteellä rahaa on maksella sähkölaskunsa.


      • Anonyymi

        Ottais putin samalla rauramonkin venäjälle erittäin hyvä idea. Kukaan ei jää kaipaamaan rauramoa. Vihatuin ihminen suomessa.


    • Anonyymi

      Suomen hallitus. Pääministeri ei ole ottanut mitään kantaa. No miksi? Koska tuo kukkakeppillä ja kassatyttöllä ei vain älli riitä.

      • Anonyymi

        Bileisiin vain pyörittämään pers...tään.


      • Anonyymi

        On aina niin helppo heittää kritiikkiä anonyyminä.

        Mutta mitä sitten olisi pitänyt sanoa tai tehdä, jos mielestäsi nyt on toimittu väärin.


      • mitä kantaa voi ottaa, mitä hyödyttää. Voitko tietävämpi Anonyymi
        23.07.2022 18:35 valaista kun tietoa on.


      • Anonyymi

        Fortum on suomen vihatuin yhtiö. Ahneita paskoja nauravat kun mummon rahan nyysivät


    • Anonyymi

      Takkiin tuli ja paljon. Sitähän se osaketalous on. Joskus tulee ja joskus menee. Ei onneksi ole koskaan ollut liikaa Fortum-painotusta.

      • Anonyymi

        Eihän osakkaat vastaa kuin omalla osuudellaan. Antaa mennä konkurssii. Ei se kansalaisia koske. Vai mitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän osakkaat vastaa kuin omalla osuudellaan. Antaa mennä konkurssii. Ei se kansalaisia koske. Vai mitä?

        Osakas vastaa vain sijoituksellaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osakas vastaa vain sijoituksellaan.

        Konkkaan vain


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Konkkaan vain

        Uniperin mädistä osista kannattaisi ainakin päästä eroon jollakin tavalla pian. Siihen mustaan aukkoon saa kyllä lapioitua rahaa miten paljon tahansa. Ehkä se on vain parempi suomalaisten (osittain valtio-omisteisten) firmojen pysyä maksimissaan pohjoismaissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uniperin mädistä osista kannattaisi ainakin päästä eroon jollakin tavalla pian. Siihen mustaan aukkoon saa kyllä lapioitua rahaa miten paljon tahansa. Ehkä se on vain parempi suomalaisten (osittain valtio-omisteisten) firmojen pysyä maksimissaan pohjoismaissa.

        maailmalla osataan lypsää idiooteilta rahat 🤣


    • Anonyymi

      Fortumin herroilla on hätä mistä nyt suuret rahat löytyy herroille herrat vois alentaa omia palkkojaan suuresti mutta eihän herrat sellaista tee ahneita paskoja ovat. Itselleen vaan haluavat lisäääääääääääää

      • Anonyymi

        ei mitään tulosvastuuta , tappiossa aina valtio tulee taakse !!!


    • Anonyymi

      Fortumin herrat on haalineet itselleen hurjia rahamääriä. Mites suu nyt pannaan kun ei tule voittoja

      • Anonyymi

        Pitää ottaa niiltä omaisuus pois 🙂 vastuu pitää kantaa


    • Anonyymi

      Ehdottaisin että fortum nostaa suomessa sähkön hintoja jotta kaasun hinta saksassa voidaan pitää halpana. Ai niin sehän onkin jo tehnyt niin...

    • Anonyymi

      Fortum aloitti epärehellisen bisneksen hakemalla
      ylisuuria voittoja herrojen bonuksiin.On väärin että valtio tukee yritystä joka on haaskannut
      rahansa herrojen perseisiin. Venäjälle sijoittaminen oli hulluuden tyyssija ja tj senkun
      jatkaa johdossa.Kyllä on johtajista pula kun
      tuollainen irvileuka saa tehdä mitä vain forttumin pussiin.

    • Anonyymi

      Kyllä osinkoa tulee kuin ennenkin

      • Anonyymi

        2922 v MARKUS RAURAMO tulot yli 3milj,ja siinä muut lisät päällä.valtio lainas ja markus vie.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2922 v MARKUS RAURAMO tulot yli 3milj,ja siinä muut lisät päällä.valtio lainas ja markus vie.

        siis 2022


    • Anonyymi

      Huijarifirma!
      Useampi vuosi sitten lähdin 3 kuukaudeksi ulkomaille ja katkaisin sähköt pääkatkaisijasta lähtiessäni. Myöhemmin silti sain noilta kuukausilta 8-12 suuruiset laskut, soitin sinne ja sain monenkirjavia selityksiä. Kuitenkaan eivät missään nimessä suostuneet perumaan niitä tai antamaan alennusta. Vain rikkailla on varaa tapella raastuvassa tällaisten huijareitten kanssa!

      • Anonyymi

        OOmi on paras 8,49kw 2v sopimus.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe