Hei :) aattelin kirjottaa ja kysyä teidän mielipidettä. olen aatellut et lopettasin mieli ala lääkkeen Sertraliini. oon muutama vuoden sitä käyttänyt 50mg aattelin et jos puolikkaan alkaisin ottamaan 25mg ?! mulla sivussa muitaki sairauksia, verepaine lääkkeet,, sokerilääkkeet ja kilpirauhaslääkkeet,,,, mulla vaa alkanut olo olee jo ihan turvonnut, ja alkaa vituttaa jo tää lääkkeitten syöminen, mieli ala lääkkeet ei sinäli oo pakollisia,, joten ne voi lopettaa x) mulla nyt jo ihme tunne päässä jotain sekavuutta tai huimausta olevinaa ja sähkötuntemuksia yms ?! Kyllä tästä on pakko selvitä jotenkii monta viikkoo kannattas sitä puolikasta syödä? ettei syö enää ollenkaa ? :) -Kiitti-
Eroo Sertaliini lääkkeistä !
kissa901
2529
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 2
Vanhimmat
Et kai vain seinään ole lopettanut tai lopettamassa? Lähde tästä avaamaan tilannetta; http://beyondmeds.com/withdrawal-101/
Voi vidu mulla ei oo enää seloroniiliä kenkä saa sitä ostettuu ku kassa on tyjä.