Tuli ongelma win 8.1. Kävin kaupassa, pyysi tekemään tilin ja minä tein. Nyt kun käynnistää koneen, niin joka kerta pitää antaa salasana. Miten saisi poistettua salasana kyselyn ?
Salasana pois
7
296
Vastaukset
- wiuwau
http://windows.microsoft.com/fi-fi/windows-8/user-accounts-frequently-asked-questions
jos tuolta ei löydy niin myy kone pois ja osta pelikortit - Taviskäyttäjä
Minulla on ihan henkkohtaisessa käytössä 3 (kolme) käyttäjätiliä:
- Tili ilman salasanaa. Tätä käytän jokapäiväisessä ajossa, ei erityisoikeuksia
- Järjestelmänvalvojan tili. Suojattu 4-numeroisella salasanalla. Teen järjestelmämuutokset taviskäyttäjän tilillä, järjestelmänvalvojan salasanalla hyväksyn muutokset
- Microsoft-tili, jolla asioin SkyDrivessä, sähköpostissa, kaupassa, Skypessä jne. jne. jne.
Tämä systeemi on mielestäni aitoa UAC:tä. Tee siis 2 tiliä lisää ja määritä järjestelmänvalvojan tili. Aja konettasi taviskäyttäjänä niin tietoturvasi on ihan uudella tasolla. Päivitin eilen lapsen koneen tohon ja nyt tuli sitten salasana myös.
Laitoin sen 4 numeroiseksi PIn luvuksi, mutta onko kellään tietoa miten sen saisi pois.
Miten muuten saa takaisin edes sen toisen windows 8 ?
On hyvin raskas ja en pidä tuosta salasanasta sitten yhtään.- "kyssä"
##Päivitin eilen lapsen koneen tohon ja nyt tuli sitten salasana myös.##
Minkä "päivitit" ja miksi ?
- iisiä
>Miten muuten saa takaisin edes sen toisen windows 8 ?<
Helposti
- Käynnität koneen W8 asennuslevyllä tai vaihtoehtoisesti tekemälläsi Järjestelmän palautuslevyllä, jonka teit ennen päivitystä
-Palautat ennen päivitystä tekemäsi levykuvan ohjeiden mukaan
Voilá, kone on siinä tilassa kuin ennen päivitystä 8 -> 8.1Minulla ei ole tähän koneeseen alkujaan annettu asennuslevyjä, sain myöh. 4 levykettä.
Pitää ottaa niistä joskus tässä valokuva ja ihan kysyä mitä ne kaikki on, ja onko kaikki.
Tässähän se onkin.
Vastaus tuolle "kyssään" windows 8:lla on nyt päivitys ja jotkut kehuu sovellusten olevan kevyempiä. Oli niin tai näin, me haluamme takas sen vanhan lähiaikoina.
- ghjkäölkjh
netplwiz
http://neko.kapsi.fi/ohje/Windows_7-vinkit/kirjaudu_sisaan.html
Pitäis toimia myös 8.1:ssä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492338- 262233
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161554Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271545- 1241447
- 191093
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71984Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut118963Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333893