Monitoimi kajakki on hankintalistalla kevättä kohti mentäessä.
Käyttö; kalastusta varmaan 70% loppu muuten vaan fiilistelyä.
Paikka erikokoiset järvet, ja lammet, sekä pienet joet.
Kevyt saapi olla, en ole mikään punttipena, ja siirtelyä kuivalla maalla on tiedossa.
Rahat ei myöskään ole pesää tehneet tilille, joten huokea hinta houkuttelee.
Pamlico 100....? Onko kukaan oikeesti melonut tälläisellä?
Kuinka vaikea on pitää suunnassa, esim sivutuulessa? Seisoskelu kajakissa ei ole välttämätöntä, mutta onko kuinka vakaa tämä?
Olen vuosia kalastanu/ melonut inkkarilla, ja työlääntynyt olemaan tuulen vietävänä. Kanootti on Winkkari Welhonpesältä.
Onko kukaan melonut Pamlico 100 kajakilla?
2
199
Vastaukset
- lotjakkkkki
Kannattaisiko ottaa uudelleen yhteyttä kyseiseen firmaan ja toisena vaikkapa Bear&Wateriin ja kilpailuttaa?
Tai katsastella käytettyjen markkinat?
Seisoskelu kajakissa??? Ei todellakaan.
Jos voit seistä siinä,se ei ole kajakki.... Ei todellakaan,se on lotja.- Lotyak
No jaa, itse olen seisonut merikajakissa, ja olen nähnyt kun temppu tehdään kilpurilla. Lotjiksi en kumpaakaan nimittäisi.
Alkuperäiselle kysyjälle sanoisin, että tuo kajakki sopinee mainiosti vaikkapa kalastukseen ja retkeilyyn pienvesillä (helpot joki-, järvi- ja meriolosuhteet). Jos retkimelonta ym. kiinnostaa, niin siihen tuo on aika huono etenkin hitautensa puolesta. Yhtään reippaampaan allokkoon tai isommille selkävesille en myöskään tuota tarjoaisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921806- 851262
- 1101133
- 72985
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56838- 47751
- 36742
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673