Monitoimi kajakki on hankintalistalla kevättä kohti mentäessä.
Käyttö; kalastusta varmaan 70% loppu muuten vaan fiilistelyä.
Paikka erikokoiset järvet, ja lammet, sekä pienet joet.
Kevyt saapi olla, en ole mikään punttipena, ja siirtelyä kuivalla maalla on tiedossa.
Rahat ei myöskään ole pesää tehneet tilille, joten huokea hinta houkuttelee.
Pamlico 100....? Onko kukaan oikeesti melonut tälläisellä?
Kuinka vaikea on pitää suunnassa, esim sivutuulessa? Seisoskelu kajakissa ei ole välttämätöntä, mutta onko kuinka vakaa tämä?
Olen vuosia kalastanu/ melonut inkkarilla, ja työlääntynyt olemaan tuulen vietävänä. Kanootti on Winkkari Welhonpesältä.
Onko kukaan melonut Pamlico 100 kajakilla?
2
205
Vastaukset
- lotjakkkkki
Kannattaisiko ottaa uudelleen yhteyttä kyseiseen firmaan ja toisena vaikkapa Bear&Wateriin ja kilpailuttaa?
Tai katsastella käytettyjen markkinat?
Seisoskelu kajakissa??? Ei todellakaan.
Jos voit seistä siinä,se ei ole kajakki.... Ei todellakaan,se on lotja.- Lotyak
No jaa, itse olen seisonut merikajakissa, ja olen nähnyt kun temppu tehdään kilpurilla. Lotjiksi en kumpaakaan nimittäisi.
Alkuperäiselle kysyjälle sanoisin, että tuo kajakki sopinee mainiosti vaikkapa kalastukseen ja retkeilyyn pienvesillä (helpot joki-, järvi- ja meriolosuhteet). Jos retkimelonta ym. kiinnostaa, niin siihen tuo on aika huono etenkin hitautensa puolesta. Yhtään reippaampaan allokkoon tai isommille selkävesille en myöskään tuota tarjoaisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643315Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433137- 432518
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1152468- 311933
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271830- 481626
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851445- 391310
- 821169