Mellakoita joka puolella

Sellainen mitä näimme "Taivaan Tulet" -ohjelmassa "homomellakoin" oli kyllä jotakin sellaista mitä en voi hyväksyä: "Lapsi pois homoilta". Ymmärtäisin tällöin paremmin ja ns. lapsen kannalta: "Lapsi pois kristityiltä" koska eihän kovinkaan moni kristitty "täysin terve taida olla"?

Itsenäisyyspäivien mellakassa Tampereella saattoi sittenkin olla sitä mitä täällä odotetaan. Suomessa varsin moni vain tyytyy vain uskomaan oikeistopolitiikan "ulkinukkoja". Oikeistolainenhan ei ole mistään lopulta vastuussa muuta kuin rahanahneudessaan ja siihen varsinkin teistä oikeistolaisten kärttyreistä varsin monista kristityt kuulutte. Onko teillä parempi olo, kun kiellätte köyhyyden joka on olemassa?

Ilman kirkkoa tulisi köyhyys tästä maasta poistaa. Ette pelkää Suomen uutta sisällissotaa, koska kuvittelemanne Jumalanne on teidän puolellanne ja teidän puolellanne on myöskin korkeat upseerit, paitsi itse Puheloinen! Siksi en usko Jumalaan, koska se on täysin väärällä puolella kuin meikäläinen itse!

Siis tulossa on Suomeen suuremmat mellakat ja varmasti voi tulla sisällisota, jollei eriarvoisuus asetelmia ei nähdä oikein! Minua ainakin pistää vihaksi oikeistolaisuus ja uusliberalismi!!

Oikeistolaisuus on natsismia, jota ajaa Suomessa hyvin terhakkaasti Kokoomus ja Perussuomalaiset!! Se on käsittämätöntä kuinka kauan työtään tekevä väki jaksaa katella heidänlaisten lietsomista, joilla tulisi vähintään olla jo oma perse tulessa kun oma työväki lopettaa työt ja aloittaa sotimisen kapitalismia vastaan!!

Ei oikeistolainen mikään isänmaallinen ole vaan jokin pahamainen raha-ahne! Ahne on vielä nykyisin kristitty, kun kiristää ihmisiä uskomaan Raamattuun!!

Poliisi ei tule toimia valtiovallan puolella vaan yksittäisten kansalaisten puolella. Tällöin voi olla että poliisikin jää toiseksi?!

Ei ole oikein että Tampereen Stockmannin ikkunat särjetään, mutta jollakin tavoin ihmiset tulee saada se asia esille mikä valtaosalla on tärkeä. Sitä ei saada äänestämällä tai liittymällä puolueeseen. Suomeen tulisi saada äänestyspakko niin kokoomuksen kannatus todellakin laskisi. Niin kauan kuin ei ole äänestyspakkoa niin Kokoomuksen kannatus on suurta. Suurin Kokoomuksen huolenaihe olisi se jos tulisi äänestyspakko?! Sitähän Kokoomus ei juuri sen takia kannata!!

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP jo 100 % suositumpi kuin persut

Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst
        Maailman menoa
        260
        14453
      2. Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia

tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,
        Maailman menoa
        150
        3950
      3. PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas

https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija
        Maailman menoa
        129
        3775
      4. Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.

Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt
        Kotimaiset julkkisjuorut
        168
        1641
      5. En minä kyllä enää odota sinua

Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O
        Ikävä
        35
        1609
      6. Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu

Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun
        Maailman menoa
        392
        1597
      7. Jos joku luulee että kaikki käy

Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn
        Ikävä
        49
        1306
      8. Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan

Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var
        Tunteet
        8
        1091
      9. Sakin hivutus - ilmiö

Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok
        80 plus
        47
        977
      10. Joka kolmas työtön on työkyvytön

Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais
        Maailman menoa
        106
        976
      Aihe