Sellainen mitä näimme "Taivaan Tulet" -ohjelmassa "homomellakoin" oli kyllä jotakin sellaista mitä en voi hyväksyä: "Lapsi pois homoilta". Ymmärtäisin tällöin paremmin ja ns. lapsen kannalta: "Lapsi pois kristityiltä" koska eihän kovinkaan moni kristitty "täysin terve taida olla"?
Itsenäisyyspäivien mellakassa Tampereella saattoi sittenkin olla sitä mitä täällä odotetaan. Suomessa varsin moni vain tyytyy vain uskomaan oikeistopolitiikan "ulkinukkoja". Oikeistolainenhan ei ole mistään lopulta vastuussa muuta kuin rahanahneudessaan ja siihen varsinkin teistä oikeistolaisten kärttyreistä varsin monista kristityt kuulutte. Onko teillä parempi olo, kun kiellätte köyhyyden joka on olemassa?
Ilman kirkkoa tulisi köyhyys tästä maasta poistaa. Ette pelkää Suomen uutta sisällissotaa, koska kuvittelemanne Jumalanne on teidän puolellanne ja teidän puolellanne on myöskin korkeat upseerit, paitsi itse Puheloinen! Siksi en usko Jumalaan, koska se on täysin väärällä puolella kuin meikäläinen itse!
Siis tulossa on Suomeen suuremmat mellakat ja varmasti voi tulla sisällisota, jollei eriarvoisuus asetelmia ei nähdä oikein! Minua ainakin pistää vihaksi oikeistolaisuus ja uusliberalismi!!
Oikeistolaisuus on natsismia, jota ajaa Suomessa hyvin terhakkaasti Kokoomus ja Perussuomalaiset!! Se on käsittämätöntä kuinka kauan työtään tekevä väki jaksaa katella heidänlaisten lietsomista, joilla tulisi vähintään olla jo oma perse tulessa kun oma työväki lopettaa työt ja aloittaa sotimisen kapitalismia vastaan!!
Ei oikeistolainen mikään isänmaallinen ole vaan jokin pahamainen raha-ahne! Ahne on vielä nykyisin kristitty, kun kiristää ihmisiä uskomaan Raamattuun!!
Poliisi ei tule toimia valtiovallan puolella vaan yksittäisten kansalaisten puolella. Tällöin voi olla että poliisikin jää toiseksi?!
Ei ole oikein että Tampereen Stockmannin ikkunat särjetään, mutta jollakin tavoin ihmiset tulee saada se asia esille mikä valtaosalla on tärkeä. Sitä ei saada äänestämällä tai liittymällä puolueeseen. Suomeen tulisi saada äänestyspakko niin kokoomuksen kannatus todellakin laskisi. Niin kauan kuin ei ole äänestyspakkoa niin Kokoomuksen kannatus on suurta. Suurin Kokoomuksen huolenaihe olisi se jos tulisi äänestyspakko?! Sitähän Kokoomus ei juuri sen takia kannata!!
Mellakoita joka puolella
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1079093
- 936890
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon666645Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345641Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo665333- 553581
- 503405
- 513192
Mikko "Peltsi" Peltola teki tv-sarjan Osmo-poikansa kanssa - Downin syndrooma tuo lisäväriä
Mikko "Peltsi" Peltola ja hänen 12-vuotias poikansa Osmo karistavat kaupungin pölyt jaloistaan ja suunnistavat tv:ssä ko563059- 562972