Kaipaan seksipeliä, jota voisi pelata kumppanin kanssa. Löysin sellaisen kerran netistä, mutta en löydä enää. Mistä mahtaisi löytyä?
Seksipelit
4
3107
Vastaukset
- Mie
Miksi tarvitset netistä peliapua??Minä kokeilin erään ystäväni kanssa vanhaa kunnon pullonpyöritystä......
Säännöt:
Ollaan lattialla (esim maton päällä)tila jaetaan kahtia siten että kummallakin on yhtä iso alue.
Se jonka puolelle pullon kaula osoittaa saa valita joko tehtävän tai kysymyksen (johon vastattava rehellisesti)toiselle.Ennen peliä sovitaan mitä asioita ei käsitellä tai tehdä, sillä tarkoitus on pitää hauskaa ja nauttia toisesta ei halventaa,ärsyttää tai loukata toista.
Muuten rajana on vain oma mielikuvitus....ja ei ku pelaamaan ja nauttimaan - Nainen
Ostin itse tässä muutama kuukausi taaksepäin seksikaupasta pelin, joka on tarkoitettu pariskunnalle. Peliin kuului kaikki pelinappuloita ja noppaa myöten ja hinta silti alle 10 euroa. Ostoksille vaan... Voit löytää samalla muutakin hauskaa !!! :-)
- Kepa
Meillä on toi sama peli. Ollaan keksitty peliin toinen mokoma meille paremmin sopivia lisäkysymyksiä. Näin pysyy paremmin mielenkiinto yllä.
- kaupasta
Seksiliikkeissä on ainakin myynnissä pelejä. Itse sellainen ostettiin. Toki hyvä idea on tehdä myös itse. askarrellessakin voi kokeilla suunniteltuja tehtäviä jne..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2603259Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell201809Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.231473Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1381332- 811314
- 1041278
Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531082Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581055- 1371018
Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717977