Leikkaus maksoi 6 €
Kävin parturissa viimeviikolla
10
275
Vastaukset
- CNBC
Kiina ?
Venäjä ?
Eesti ?
Bulgaria ?
Thaimaa ?
Puola ?
Romania ? - Halpa oli
Aha, olipa halpa parturi sulla.
Hesan keskustassa taitaa hipoa jo 60€...?- suomi on kallis maa
Aloittaja täsmentää:
Espanjassa; Granada nimisessä kaupassa. Yrittäjät oli kaukoiädästä.
Vaimon päänleikkaus maksoi 8 € ja hiukset pestiinkin.
Kuitteja ei kyselty. alvit pieniä siellä.
Vallilassa katselin tänään 20 € miesten hiusleikkaus, Ei o paha hinta.
- +55
Voisin leikata tukkasi vitosella. Ei mene kauaa ja lopputulos on taatusti persoonallinen.
- Kuittipakko
Saaks kuitinkin?
- vierihoitoa
Anna yhdystiedot. Minä vastapalveluksi hiron Sinua. Jos olet nainen.
- Suhteessa liksaan
Paljonko siellä on keskimääräinen vuosi- tai tuntiansio, missä oli sen 6€ ?
- analyysi
Hyvällä paikalla Suomessa parturin liikevaihto on jopa parempi kuin hammaslääkärin palkka 12 000 -15 000 €. ??
8x4x25x21.
- koulutus himpun erilainen
- investoinneissa kymmenkertainen ero
Mutta siinä pitää tehdä töitä kovasti ja pitkää päivää.
Selvittääkä itse Espanjan palkkataso!
Miesten leikkaus
Karkeesti keskiarvo siellä on 10 €
Ja meillä n. 15 €tunti
Espanjassa parturin hinta vaihtelee yl. 8-20 ka. 14 €
Suomessa 20-50 ka 35 €
Espanjan parturi 1.4 x tuntipalkka
Suomessa lähes 2,5 x tuntipalkka
alvit ja elvit
Ilmankos niitä pitkätukkasia tai täysin kaljuja on.
- 4+13
Virossa tuohon hintaan saa parturoinnin, varsinkin Tallinnan ulkopuolelta.
Miehille voi riittää, kun opettaa vaimonsa, tyttöystävänsä, äitinsä jne. parturoimaan halpaa kotiparturisettiä käyttäen. Muutaman kerran jälkeen voi tulla jo kohtuullinen tulos. :)- Kotihoidokki
Tuo on lisääntynyt huimasti, kotihoito.
200 € säästöä vuodessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671633
- 104941
- 75753
- 51655
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18641ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429