ehdottakaa hyvii kirjoi, kiitti (: !

dreamer999

Eli siis pistäkää tulee jotai hyvii kirjoi joita voisin lukee, oon 14 v tyttö, ja kuten huomaa, tykkään lukee :D tykkään sellasist fantasia kirjoist ja sellasist joissa kerrotaa nuorten rakkauspölötyksiä :D joulun jälkeen oon ostamas nälkäpeli kirjan jossa on ne kaikki 3 osaa :) eli siis jos voitte vastaa ni iso kiitos :D !!!

19

144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Punahilkka

      Jos luet enkuks ni red riding hood on tosi hyvä :) luin kesällä ja mietin sitä juonta kirjan jälkeen ainaki viikon :) jatko-osaa ei oo :(

    • suosittelija

      Christopher Paolinin Perillinen-kirjasarja. Suosittelen reilusti kaikille fantasi-kirjoista kiinnostuneille. Toki luettavaa on neljä paksua kirjaa, mutta ei se tunnu pitkältä kun juoni ottaa mukaansa.

      • dreamer999

        Kiitti paljon :) ! Tota englanniks lukee vois testata (: ja lisää saa ehotella !!!


      • Gandalf
        dreamer999 kirjoitti:

        Kiitti paljon :) ! Tota englanniks lukee vois testata (: ja lisää saa ehotella !!!

        Hobitti


    • HeKeKee

      Kaikki tolkienin tuotokset, Hobitti, Sormusten herra yms. Ja myyttihovi.

    • Harry Potterit.

      • Mistä miinus? Oikeasti ihan loistavia kirjoja!


      • ocean-
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        Mistä miinus? Oikeasti ihan loistavia kirjoja!

        Nii ovatki. Eka sarja mitä luin. Mut valitettavasti tuskin moni n. 2000-luvun penska on niitä lukenu :/


    • something....

      Tässä muutama:
      Illallinen vampyyrin kanssa (K-16, ei twilight tyyppinen)
      Percy Jackson- sarja, ja ylipäätään Rick Riordanin nuorten kirjat. :)

      • dreamer999

        Oih, hei kiitti kaikki :) !


    • DB ku ej

      Rikos ja rangaistus

      • ocean-

        Terry Pratchettin kirjat, net on vähän erillaisia, eikä kaikki niitä tajuu, mut kannattaa lukea.


    • No...
      Ehkä Darren Shanit voisi kiinnostaa sinua...
      Tarinoita maan reunalta-kirjasarja...
      Septimus Heapit...
      Meripihkaa ja tuhkaa jatko-osineen...
      Spiderwickin kronikat...
      Keihäänkantajan taru-kirjasarja...
      Taynikmat...
      Ehkä Muinainen pimeys-kirjasarja...
      Jos lasketaan, niin Artemis Fowlit...

      Kyllä niitä vielä löytyy, mutta en jaksa miettiä nyt.

    • Päivi Honkapään Viides tuuli, Meren alku ja Taivaan paino. Stephen Kingin Cristine tappaja-auto.
      Täällä jo mainituista suosittelen Darren Shaneja ja Terry Pratchetin kirjoja.

      • dreamer999

        taas kerran, kiitti kaikki, ihan kiinnostavia kirjoja ! ainakin osa :D ja tottakai lisää saa tulla (:


      • kirjahullu
        dreamer999 kirjoitti:

        taas kerran, kiitti kaikki, ihan kiinnostavia kirjoja ! ainakin osa :D ja tottakai lisää saa tulla (:

        moi mäkin oon ihan hirvee lukuhullu 13v tyttö. mä laitan tähän mun lempikirjat vaik niitä olis jo suositeltu, muuten menen sekaisin ;)
        harry potterit
        perillinen-sarja
        myyttihovit on parhaita :D
        sit semmonen demonijuttu
        ja kirja aikojen alusta sarja on kans tosi hyvä :D
        nälkäpeli on ihan paras mut sen ootki jo ostanu ;)
        eniten suosittelen noista myyttihoveja :D
        tää on sit vaan mun mielipide :D xD


    • rakkauskirjafani

      Twilight, suklaanuruset- sarja, piparminttupoika, kahden maailman tyttö. Ehotelkaa mulle rakkauskirjoi!!!

    • Sinä ja minä sitten joskus (en muista kirjailijaa). Mutt se oli todella hyvä kirja♥

    • Jos tykkää fantasiasta ja/tai vampyyreistä niin Yön talo sarja on tosi hyvä! Itse keräilen kyseistä sarjaa. Sitten on vielä R.L.Stinen Vampyyrisiskokset ja vampyyrisiskokset yön maku

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      659
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      271
      631
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      598
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      88
      438
    Aihe