Eli siis pistäkää tulee jotai hyvii kirjoi joita voisin lukee, oon 14 v tyttö, ja kuten huomaa, tykkään lukee :D tykkään sellasist fantasia kirjoist ja sellasist joissa kerrotaa nuorten rakkauspölötyksiä :D joulun jälkeen oon ostamas nälkäpeli kirjan jossa on ne kaikki 3 osaa :) eli siis jos voitte vastaa ni iso kiitos :D !!!
ehdottakaa hyvii kirjoi, kiitti (: !
19
105
Vastaukset
- Punahilkka
Jos luet enkuks ni red riding hood on tosi hyvä :) luin kesällä ja mietin sitä juonta kirjan jälkeen ainaki viikon :) jatko-osaa ei oo :(
- suosittelija
Christopher Paolinin Perillinen-kirjasarja. Suosittelen reilusti kaikille fantasi-kirjoista kiinnostuneille. Toki luettavaa on neljä paksua kirjaa, mutta ei se tunnu pitkältä kun juoni ottaa mukaansa.
- dreamer999
Kiitti paljon :) ! Tota englanniks lukee vois testata (: ja lisää saa ehotella !!!
- Gandalf
dreamer999 kirjoitti:
Kiitti paljon :) ! Tota englanniks lukee vois testata (: ja lisää saa ehotella !!!
Hobitti
- HeKeKee
Kaikki tolkienin tuotokset, Hobitti, Sormusten herra yms. Ja myyttihovi.
Harry Potterit.
- ocean-
kiekkoilija94 kirjoitti:
Mistä miinus? Oikeasti ihan loistavia kirjoja!
Nii ovatki. Eka sarja mitä luin. Mut valitettavasti tuskin moni n. 2000-luvun penska on niitä lukenu :/
- something....
Tässä muutama:
Illallinen vampyyrin kanssa (K-16, ei twilight tyyppinen)
Percy Jackson- sarja, ja ylipäätään Rick Riordanin nuorten kirjat. :)- dreamer999
Oih, hei kiitti kaikki :) !
- DB ku ej
Rikos ja rangaistus
- ocean-
Terry Pratchettin kirjat, net on vähän erillaisia, eikä kaikki niitä tajuu, mut kannattaa lukea.
No...
Ehkä Darren Shanit voisi kiinnostaa sinua...
Tarinoita maan reunalta-kirjasarja...
Septimus Heapit...
Meripihkaa ja tuhkaa jatko-osineen...
Spiderwickin kronikat...
Keihäänkantajan taru-kirjasarja...
Taynikmat...
Ehkä Muinainen pimeys-kirjasarja...
Jos lasketaan, niin Artemis Fowlit...
Kyllä niitä vielä löytyy, mutta en jaksa miettiä nyt.Päivi Honkapään Viides tuuli, Meren alku ja Taivaan paino. Stephen Kingin Cristine tappaja-auto.
Täällä jo mainituista suosittelen Darren Shaneja ja Terry Pratchetin kirjoja.- dreamer999
taas kerran, kiitti kaikki, ihan kiinnostavia kirjoja ! ainakin osa :D ja tottakai lisää saa tulla (:
- kirjahullu
dreamer999 kirjoitti:
taas kerran, kiitti kaikki, ihan kiinnostavia kirjoja ! ainakin osa :D ja tottakai lisää saa tulla (:
moi mäkin oon ihan hirvee lukuhullu 13v tyttö. mä laitan tähän mun lempikirjat vaik niitä olis jo suositeltu, muuten menen sekaisin ;)
harry potterit
perillinen-sarja
myyttihovit on parhaita :D
sit semmonen demonijuttu
ja kirja aikojen alusta sarja on kans tosi hyvä :D
nälkäpeli on ihan paras mut sen ootki jo ostanu ;)
eniten suosittelen noista myyttihoveja :D
tää on sit vaan mun mielipide :D xD
- rakkauskirjafani
Twilight, suklaanuruset- sarja, piparminttupoika, kahden maailman tyttö. Ehotelkaa mulle rakkauskirjoi!!!
Sinä ja minä sitten joskus (en muista kirjailijaa). Mutt se oli todella hyvä kirja♥
Jos tykkää fantasiasta ja/tai vampyyreistä niin Yön talo sarja on tosi hyvä! Itse keräilen kyseistä sarjaa. Sitten on vielä R.L.Stinen Vampyyrisiskokset ja vampyyrisiskokset yön maku
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 813698
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t322489Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä932093Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201617Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261448- 281441
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71394Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671357Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101247Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?191168