Eli siis pistäkää tulee jotai hyvii kirjoi joita voisin lukee, oon 14 v tyttö, ja kuten huomaa, tykkään lukee :D tykkään sellasist fantasia kirjoist ja sellasist joissa kerrotaa nuorten rakkauspölötyksiä :D joulun jälkeen oon ostamas nälkäpeli kirjan jossa on ne kaikki 3 osaa :) eli siis jos voitte vastaa ni iso kiitos :D !!!
ehdottakaa hyvii kirjoi, kiitti (: !
19
114
Vastaukset
- Punahilkka
Jos luet enkuks ni red riding hood on tosi hyvä :) luin kesällä ja mietin sitä juonta kirjan jälkeen ainaki viikon :) jatko-osaa ei oo :(
- suosittelija
Christopher Paolinin Perillinen-kirjasarja. Suosittelen reilusti kaikille fantasi-kirjoista kiinnostuneille. Toki luettavaa on neljä paksua kirjaa, mutta ei se tunnu pitkältä kun juoni ottaa mukaansa.
- dreamer999
Kiitti paljon :) ! Tota englanniks lukee vois testata (: ja lisää saa ehotella !!!
- Gandalf
dreamer999 kirjoitti:
Kiitti paljon :) ! Tota englanniks lukee vois testata (: ja lisää saa ehotella !!!
Hobitti
- HeKeKee
Kaikki tolkienin tuotokset, Hobitti, Sormusten herra yms. Ja myyttihovi.
Harry Potterit.
- ocean-
kiekkoilija94 kirjoitti:
Mistä miinus? Oikeasti ihan loistavia kirjoja!
Nii ovatki. Eka sarja mitä luin. Mut valitettavasti tuskin moni n. 2000-luvun penska on niitä lukenu :/
- something....
Tässä muutama:
Illallinen vampyyrin kanssa (K-16, ei twilight tyyppinen)
Percy Jackson- sarja, ja ylipäätään Rick Riordanin nuorten kirjat. :)- dreamer999
Oih, hei kiitti kaikki :) !
- DB ku ej
Rikos ja rangaistus
- ocean-
Terry Pratchettin kirjat, net on vähän erillaisia, eikä kaikki niitä tajuu, mut kannattaa lukea.
No...
Ehkä Darren Shanit voisi kiinnostaa sinua...
Tarinoita maan reunalta-kirjasarja...
Septimus Heapit...
Meripihkaa ja tuhkaa jatko-osineen...
Spiderwickin kronikat...
Keihäänkantajan taru-kirjasarja...
Taynikmat...
Ehkä Muinainen pimeys-kirjasarja...
Jos lasketaan, niin Artemis Fowlit...
Kyllä niitä vielä löytyy, mutta en jaksa miettiä nyt.Päivi Honkapään Viides tuuli, Meren alku ja Taivaan paino. Stephen Kingin Cristine tappaja-auto.
Täällä jo mainituista suosittelen Darren Shaneja ja Terry Pratchetin kirjoja.- dreamer999
taas kerran, kiitti kaikki, ihan kiinnostavia kirjoja ! ainakin osa :D ja tottakai lisää saa tulla (:
- kirjahullu
dreamer999 kirjoitti:
taas kerran, kiitti kaikki, ihan kiinnostavia kirjoja ! ainakin osa :D ja tottakai lisää saa tulla (:
moi mäkin oon ihan hirvee lukuhullu 13v tyttö. mä laitan tähän mun lempikirjat vaik niitä olis jo suositeltu, muuten menen sekaisin ;)
harry potterit
perillinen-sarja
myyttihovit on parhaita :D
sit semmonen demonijuttu
ja kirja aikojen alusta sarja on kans tosi hyvä :D
nälkäpeli on ihan paras mut sen ootki jo ostanu ;)
eniten suosittelen noista myyttihoveja :D
tää on sit vaan mun mielipide :D xD
- rakkauskirjafani
Twilight, suklaanuruset- sarja, piparminttupoika, kahden maailman tyttö. Ehotelkaa mulle rakkauskirjoi!!!
Sinä ja minä sitten joskus (en muista kirjailijaa). Mutt se oli todella hyvä kirja♥
Jos tykkää fantasiasta ja/tai vampyyreistä niin Yön talo sarja on tosi hyvä! Itse keräilen kyseistä sarjaa. Sitten on vielä R.L.Stinen Vampyyrisiskokset ja vampyyrisiskokset yön maku
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs491354- 1601166
- 611037
- 8892
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli200889- 12822
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27786Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51781- 346758
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti89746