ANTEEKSI PYYNTÖ

JOFA SETÄ MAITOJUNA

Olen kirjoittanut tänne muutaman jääkiekkoon liittyvän ongelman ja yrittänyt saada aikaan asiallista keskustelua. En kuitenkaan saanut asiallista keskustelua ja lukioitakin vain muutaman. Muutamasta lukiasta huolimatta paljon häirikkö viestejä ja nimelläni kirjoitellaan.Lukioiden lukumäärästä päätellen kaiken häiriköinnin takana on yksi ja sama henkilö. Edellisessä keskustelussa kerroin viime torstain pelsut tappara pelistä todellisen tarinan. En mahda häiriköinnillesi mitään mutta haluan kysyä sinulta: Satuitko muuten sinäkin olemaan kyseisessä pelissä? Minulla on paha aavistus. Annan sinulle ja kaltaisillesi, en halua haukkua ketään siis yritän sanoa nätisti. Teille jotka saatte nukkua vähän pitempään kun me muut ystävän neuvon. 4PRO kanavat muuten näyttävät SM-liiga pelejä mtä jos hommaisitte sellaisen kanava paketin. Näkisitte pelit omalta kotisohvalta. Tämä oli JOFA SEDÄN anteeksi pyyntö kaikille joita olen vahingossa loukannut, myös häirikölle.

9

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kunhan vain sanon

      Miksi suotta pyydellä anteeksi itseltään?

      Annan sinulle ystävän (heh, ketäköhän lainasin): pidä turpasi kiinni, niin saamme aikaan asiallista keskustelua.

      Teikäläinen jauhaa niin jäätävää paskaa, ettet usko sitä todeksi itsekään.

    • viestimies täällä

      En ollut ko. pelissä, mutta jos olisin vaivautunut tulemaan paikalle, niin olisin seurannut sitä vip-katsomosta.

      sm-liiga ei ole kuitenkaan meikäläisen juttu ja sen takia en pelejä käy katsomassa.

      Tämä käy kyllä ilmi jo siitä edellisestä viestistä, mutta kun sinulla ei ole edes luetunymmärtäminen hallussa, niin minkäs sille mahtaa.

      Täytyy ihmetellä, että millä ihmeellä teikäläinen on päästetty peruskoulusta läpi?

      Vai oletko edes suorittanut oppivelvollisuuttasi?

      Armeijaa et ainakaan ole käynyt. Saattaisi olla mamman pikku mussukalle vähän liian rankkaa, kun täytyisi nousta klo 6 aamusta ylös.

    • Hockeyseuraaja

      Kuka haluu katsoa liigaa, kun parempaakin kiekkoo on tarjolla?

    • myötähäpeä on suuri
    • ota keksi

      En ole kirjoittanut nimelläsi, vaan nimimerkilläsi. Siinä on pienoinen ero.

      Jos olisit kirjoittanut oikealla nimelläsi, niin tuskinpa olisit kehdannut aukoa päätäsi muille. Nimimerkin takaa on kuitenkin helppo huudella.

      Katsoppa nyt tätäkin viestiäsi:

      "Joillekkin tuntuu näköjään totuuden kuuleminen olevan vaikeaa.Se mikä minua ottaa päähän on keskustelu palstojen kasvottomat itkijät ja jaskan puhujat. Minä olen JOFA SETÄ MAITOJUNA jääkiekko keskustelujen viiltävä totuus. Annan sinulle neuvon. Joskus totuus lisää tuskaa. Jos et kestä totuutta elä lue kommenttejani, älä ainakaan pelkurimaisesti nimettömänä kommentoi niihin jos et tiedä asiasta mitään. Niin kuin nyt näyttää tässä muutama ressukka tehneen. Ei voi muuta sanoa kun kaikkia se yhteiskunta elättääkin."

      Jos vielä tällaisten kommenttien jälkeen kehtaat väittää, että yrität saada aikaan asiallista keskustelua, niin käsityksesi asiallisuudesta on pahasti vituillaan.

      • JOFA SETÄ MAITOJUNA

        Olen sanaton. En tiedä mitä kanssasi teen. Kiitän kuitenkin ystävästä jonka sanoit antaneesi minulle. En tosin tiedä mitä sillä tarkoitat. Häiriköinnistäsi päätellen et ainakaan vaikuta ystävältäni. SM-liigasta kuitenkin näytämme olevan samaa mieltä. Joo, se ei ehkä ole se aivan lahjakkaimpien urheilijoiden paikka.Kyllä vaan, katson mieluummin parempaa kiekkoa. Tähän loppuun laitan sinulle vanhan suomalaisen jääkiekko sanonnan VIISAUS EI ASU MEISSÄ, SE ASUU JOFA SEDÄSSÄ. Heitän villin veikkauksen. Et tainnut ymmärtää sanonnan asiaa. Ei se mitään.


      • ole hyvä vain
        JOFA SETÄ MAITOJUNA kirjoitti:

        Olen sanaton. En tiedä mitä kanssasi teen. Kiitän kuitenkin ystävästä jonka sanoit antaneesi minulle. En tosin tiedä mitä sillä tarkoitat. Häiriköinnistäsi päätellen et ainakaan vaikuta ystävältäni. SM-liigasta kuitenkin näytämme olevan samaa mieltä. Joo, se ei ehkä ole se aivan lahjakkaimpien urheilijoiden paikka.Kyllä vaan, katson mieluummin parempaa kiekkoa. Tähän loppuun laitan sinulle vanhan suomalaisen jääkiekko sanonnan VIISAUS EI ASU MEISSÄ, SE ASUU JOFA SEDÄSSÄ. Heitän villin veikkauksen. Et tainnut ymmärtää sanonnan asiaa. Ei se mitään.

        Olet oikeassa, en ymmärtänytkään.

        En todellakaan ymmärrä, millä ihmeellä se viisaus voisi asua jofa-sedässä, jos hän ei osaa edes oikeinkirjoitusta.

        Ja se ei ole minulle yllätys, että olet sanaton, vaan itsestäänselvyys.


      • JOFA SETÄ MAITOJUNA
        ole hyvä vain kirjoitti:

        Olet oikeassa, en ymmärtänytkään.

        En todellakaan ymmärrä, millä ihmeellä se viisaus voisi asua jofa-sedässä, jos hän ei osaa edes oikeinkirjoitusta.

        Ja se ei ole minulle yllätys, että olet sanaton, vaan itsestäänselvyys.

        Piiskasit kuitenkin aivosolusi(yksikössä) armottomaan työntekoon ja hoksasit kun kerroit tuosta iltasanomien häiriköstä että JOFA SETÄ yritti saada aloituksellaan keskustelua aikaan samaisesta asiasta.Aloittajana päätän keskustelun tähän.


      • ou jee
        JOFA SETÄ MAITOJUNA kirjoitti:

        Piiskasit kuitenkin aivosolusi(yksikössä) armottomaan työntekoon ja hoksasit kun kerroit tuosta iltasanomien häiriköstä että JOFA SETÄ yritti saada aloituksellaan keskustelua aikaan samaisesta asiasta.Aloittajana päätän keskustelun tähän.

        Mistäs teikäläiselle saisi edes sen yhden aivosolun?

        Tosin, pääsi on sen verran täynnä kusta, ettei sinne mahdu enää mitään muuta.

        Kun teikäläinen kallistaa päätään, niin silmät kellastuu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      696
      5380
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      469
      3564
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      157
      3347
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2593
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2419
    6. 261
      1990
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1507
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      101
      1409
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1389
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1170
    Aihe