Hei! kaikki harrastajat. Minulla on käytössä CyberLink Bower Director 7 jolla olen leikannut vidoni, mutta se tökkii vaikka koneeni kapasiteetti pitäisi riittää.
Kertokaa hyvät ystävät, mitä voisin asian korjaamiseksi tehdä.
- Onko joku toinen ohjelma toimivampi ja mistä saa ja mitä mksaa...
- Pitäisikö vain hankkia uudempi versio kysesestä ohjelmasta..
Eero Kauhavalta [email protected]
Mitä elokuvan leikkausohjelmaa suosittelet?
6
176
Vastaukset
- Allu2
Premiere Pro / Final Cut pro
Premiere on paras mun mielestä. - MIES24.
Joo adobe premiere.
- Media-assari
Piraattilahdesta vaan parasta, eli Avid MediaComposer.
Kallishan tuo on ostaa, mutta miks ostaa?
Premiere on kyllä edullinen ja kyllähän silläkin tekee, eikä vaadi koneelta mahdottomia. - leffantekijä
premiere on paras, hanki piraattina jos ymmärrät seuraukset ja jos vanhempi ohjelma käy niin premiere cs2 version saa nykyään ilmaiseksi laillisesti
- n.17v_ohjaaja
Suosittelen ohjelmaa nimeltä iMovie. Tosin sen saa vain Applen tuotteisiin, kuten MacBook Pro -tietokoneeseen, iPodiin, iPadiin ym. ym.
Niin, taikka sitten Adobe Photoshop & Premiere Elements, se ei ole edes pahan hintainen, mutta sillä saa ihan laadukasta videota.
Kaikki videoeditointiohjelmat vaatii koneelta tehoa, joten jos nykyiseen ei riitä kapasiteettia, niin kuvittelisin uudempien versioiden tarvitsevan vielä entisestään tehokkaaampaa konetta.
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/1281/dvntj/Adobe-Photoshop-Premiere-Elements-13-Win-Mac
Järjestelmävaatimukset: Windows 8.1, Windows 7, Mac OsX 10.8 (tai uudempi)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.1485397Yksi kuoli kolarissa Outokummussa
-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei1135288Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka534335Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j123811Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista
Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden633742Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle333650Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.553393- 2022494
Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut
Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan12383HYRYNSALMEN TORILLE KLO 20.00
KAIKKI NUORET JA KAIKKI MUUT MYÖS TÄNÄÄN HYRYNSALMEN TORILLE KLO 20.00!!!!!261279