Hei! kaikki harrastajat. Minulla on käytössä CyberLink Bower Director 7 jolla olen leikannut vidoni, mutta se tökkii vaikka koneeni kapasiteetti pitäisi riittää.
Kertokaa hyvät ystävät, mitä voisin asian korjaamiseksi tehdä.
- Onko joku toinen ohjelma toimivampi ja mistä saa ja mitä mksaa...
- Pitäisikö vain hankkia uudempi versio kysesestä ohjelmasta..
Eero Kauhavalta [email protected]
Mitä elokuvan leikkausohjelmaa suosittelet?
6
175
Vastaukset
- Allu2
Premiere Pro / Final Cut pro
Premiere on paras mun mielestä. - MIES24.
Joo adobe premiere.
- Media-assari
Piraattilahdesta vaan parasta, eli Avid MediaComposer.
Kallishan tuo on ostaa, mutta miks ostaa?
Premiere on kyllä edullinen ja kyllähän silläkin tekee, eikä vaadi koneelta mahdottomia. - leffantekijä
premiere on paras, hanki piraattina jos ymmärrät seuraukset ja jos vanhempi ohjelma käy niin premiere cs2 version saa nykyään ilmaiseksi laillisesti
- n.17v_ohjaaja
Suosittelen ohjelmaa nimeltä iMovie. Tosin sen saa vain Applen tuotteisiin, kuten MacBook Pro -tietokoneeseen, iPodiin, iPadiin ym. ym.
Niin, taikka sitten Adobe Photoshop & Premiere Elements, se ei ole edes pahan hintainen, mutta sillä saa ihan laadukasta videota.
Kaikki videoeditointiohjelmat vaatii koneelta tehoa, joten jos nykyiseen ei riitä kapasiteettia, niin kuvittelisin uudempien versioiden tarvitsevan vielä entisestään tehokkaaampaa konetta.
http://www.verkkokauppa.com/fi/product/1281/dvntj/Adobe-Photoshop-Premiere-Elements-13-Win-Mac
Järjestelmävaatimukset: Windows 8.1, Windows 7, Mac OsX 10.8 (tai uudempi)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin
Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j654485Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all502491Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔622130- 741340
- 681130
Helena Ahti-Hallberg laukoo suorat sanat - Tämä voi olla ongelma uudella TTK kaudella: "Jos on..."
Helena Ahti-Hallberg - tuo upea ja vaativa TTK-tuomari! Tanssii Tähtien Kanssa suosikkiohjelma starttaa syksyn iloksi ja221130- 281075
Ihmisen todellinen tarkoitus, dharma on tehdä tietoinen valinta toimia muiden hyväksi.
Tällä polulla ei ole tappioita eikä häviöitä. Vaikka ihminen ei pääsisi tällä polulla loppuun asti, hän ei menetä mitä417994- 67867
- 64798