Mitä elokuvan leikkausohjelmaa suosittelet?

eeroilmari

Hei! kaikki harrastajat. Minulla on käytössä CyberLink Bower Director 7 jolla olen leikannut vidoni, mutta se tökkii vaikka koneeni kapasiteetti pitäisi riittää.

Kertokaa hyvät ystävät, mitä voisin asian korjaamiseksi tehdä.
- Onko joku toinen ohjelma toimivampi ja mistä saa ja mitä mksaa...
- Pitäisikö vain hankkia uudempi versio kysesestä ohjelmasta..

Eero Kauhavalta [email protected]

6

194

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Allu2

Premiere Pro / Final Cut pro

Premiere on paras mun mielestä.

• MIES24.

Joo adobe premiere.

• Media-assari

Piraattilahdesta vaan parasta, eli Avid MediaComposer.
      Kallishan tuo on ostaa, mutta miks ostaa?

Premiere on kyllä edullinen ja kyllähän silläkin tekee, eikä vaadi koneelta mahdottomia.

• leffantekijä

premiere on paras, hanki piraattina jos ymmärrät seuraukset ja jos vanhempi ohjelma käy niin premiere cs2 version saa nykyään ilmaiseksi laillisesti

• n.17v_ohjaaja

Suosittelen ohjelmaa nimeltä iMovie. Tosin sen saa vain Applen tuotteisiin, kuten MacBook Pro -tietokoneeseen, iPodiin, iPadiin ym. ym.

• Niin, taikka sitten Adobe Photoshop & Premiere Elements, se ei ole edes pahan hintainen, mutta sillä saa ihan laadukasta videota.
      Kaikki videoeditointiohjelmat vaatii koneelta tehoa, joten jos nykyiseen ei riitä kapasiteettia, niin kuvittelisin uudempien versioiden tarvitsevan vielä entisestään tehokkaaampaa konetta.

http://www.verkkokauppa.com/fi/product/1281/dvntj/Adobe-Photoshop-Premiere-Elements-13-Win-Mac
      Järjestelmävaatimukset: Windows 8.1, Windows 7, Mac OsX 10.8 (tai uudempi)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      160
      8377
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      444
      7484
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      74
      3854
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      154
      3570
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      112
      3009
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      51
      2627
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      2026
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1873
    9. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      36
      1684
    10. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1540
    Aihe