CLA 180 BE A Premium Business kokemuksia?

pokajoke

Tammikuussa tulossa CLA 180 BE A Premium Business. Onko jollain jo kokemuksia. Mielipiteitä varmaan Mersuista löytyy, mutta jos niistä sitten muihin aloituksiin.

7

5787

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pokajoke

Eikö kenelläkään vieklä?

• Ikävä kyllä Aino Kassinen on kuollut ja tuskin kukaan muu voi kertoa kokemuk-
        sistaan autosta, joka tulee myyntiin vasta tammikuussa. Vai oliko minulla luetun
        ymmärtämisessä jtain vaikeuksia?

• namunen...
        juudas_iskariot kirjoitti:

Ikävä kyllä Aino Kassinen on kuollut ja tuskin kukaan muu voi kertoa kokemuk-
        sistaan autosta, joka tulee myyntiin vasta tammikuussa. Vai oliko minulla luetun
        ymmärtämisessä jtain vaikeuksia?

Testeissähän tuota sarjaa jo ollut laajalti. Erinonomaisia arvosteluja saanut. Sikäli odotukset ovat korkealla.

• selvännäkijä

MB "miehet" ovat kaikki selvännäkijöitä, joten kyllä he pystyvät kertomaan kokemuksia mersusta, joka on vasta tulossa myyntiin.
      Pystyväthän he kertomaan muiden merkkien huonoudetkin mersuun verrattuna, vaikka eivät ole millään muulla merkillä koskaan ajelleet, kuin mersulla.

• ei näkijä

Eemeleitä on ollut viisi. Ylivertaisesti paras ajettavuus oli mielestäni Luminalla vaikka oli etuvetoinen. Bemari 530 D Automaatti, paras ja nopea lämmöntuotto . Alkuperäisen vaihteiston vaihdon jälkeen todella miellyttävä, tähänastisista paras. Ei kuitenkaan mikään käyttöauto, liian paljon vikoja.
        Ei suinkaan mersutkaan mitään viattomia ole, mutta jotenkin on vaan jäänyt päälle. Ei ensimmäiset Eemelit mitään ainakaan hyviä ajettavia olleet. Epäilen että Amerikan pojat antoivat tiedettä ohjausgeometriasta, koska heidän mukaan tulonsa hetkeksi mersun ohjattavuus parani jopa dramaattisesti.

• Ei kaikille
        ei näkijä kirjoitti:

Eemeleitä on ollut viisi. Ylivertaisesti paras ajettavuus oli mielestäni Luminalla vaikka oli etuvetoinen. Bemari 530 D Automaatti, paras ja nopea lämmöntuotto . Alkuperäisen vaihteiston vaihdon jälkeen todella miellyttävä, tähänastisista paras. Ei kuitenkaan mikään käyttöauto, liian paljon vikoja.
        Ei suinkaan mersutkaan mitään viattomia ole, mutta jotenkin on vaan jäänyt päälle. Ei ensimmäiset Eemelit mitään ainakaan hyviä ajettavia olleet. Epäilen että Amerikan pojat antoivat tiedettä ohjausgeometriasta, koska heidän mukaan tulonsa hetkeksi mersun ohjattavuus parani jopa dramaattisesti.

Mikään auto ei ole viaton. Mersuissa on kuitenkin se ominaisuus, että runsaassakaan käytössä kestävyys ei totaalisesti romahda. Ei noita 770tkm ajettuja kukaan pitäisi, ellei auto vielä niillä kilometreillä hienosti palvelisi.

Itse muistan yhden Mersun, jonka vaihdossa sain. Oli ikää ja ja käyttö oli ollut selvästi hulvatonta. Oli niin likainen, että piti lähinnä talikolla siivota. Mutta kun lähti ajamaan eikä katsellut huonojen käyttäjien tärvelemää ulkoasua, tunnelmat menivät kattoon. Kyllä voi vanhakin Mersu olla vielä niin hyvä ajaa.

Muinoin ajattelinkin, että mitä ihmettä jotkut viitsivät ajaa Mersulla, joka on ulkonaisesti aivan lintta. Mutta oman kokemukseni perústeella ymmärrän, että kulku voi olla vielä siinäkin vaiheessa kuin kirkkoherralla.

Sen jälkeen ollut tuossa uudenkarheitakin mersuja. Mersu vain on niin hyvä.

• Sven

Puoli vuotta ajellut samanlaisella, on tosin keppivaihteinen. Kilometrejä kertynyt 10.000, huoletonta kyytiä ollut, moottorin varoitusvalo tosin syttynyt kahdesti. En ole vienyt pajalle koska on sammunut seuraavan käynnistyksen yhteydessä, pitänee kuitenkin käydä jossain välissä luetuttamassa vikakoodit. Auton ulkomuoto sykähdyttää edelleen joka kerta, rengasmelua voisi olla vähemmän, omassa alla 18"-nastarenkaat (Hakka7). Ei auto kesärenkaillakaan mikään hiljainen ole (18" nekin). Muuten olen ollut tyytyväinen, ei nitinöitä/natinoita, maantiellä menee todella vähällä polttoaineella, kaupungissa en ole kylläkään päässyt luvattuihin kulutusukemiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3219
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3087
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2952
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2631
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2132
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1699
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1667
    8. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1659
    9. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1655
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59