Heips! Luin juuri elämäni ensimmäisen dekkarin ja ihastuin. Kirja oli Boris Akuninin Leviatanin purjehdus. Toivoisin, että joku kirjan lukenut osaisi suositella minulle jotain samantyyppistä luettavaa. Kirjan ei tarvitse tapahtua laivalla, tietenkään, mutta muuten pidin kirjan tunnelmasta. Siitä kuinka mahdollisia murhaajia esiteltiin laajalti ja erityisesti siitä, että murhilla ei millään tavalla mässäilty. Levitatanin purjehdus on kirjan takakannen mukaan "klassinen suljetun tilan murhamysteeri", eli esim. sellaisia olisi mukava lukea enemmänkin. :)
Myös hyvinkirjoitetut kirjat, joissa uhrina on nuori nainen kiinnostavat.
Kiitoksia kaikille suosittelijoille.
Leviatanin purjehdus
Satu
1
499
Vastaukset
- Anonyymi
Tämän ja muita hyviä kirjoja kirjoittanut Boris Akunin on juuri julistettu terroristiksi putinin fasistisen venäjän taholta. Tämä on ensimmäinen kerta sitten stalinin vainojen kun kirjailija julistetaan terroristiksi.
Noiden kirjojen myynti ja levitys on luonnollisesti venäjällä enemmän tai vähemmän kiellettyä, enkä ihmettelisi jos siellä kohta nähtäisiin kirjarovioita natsi saksan tyyliin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774502Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112473- 1721655
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2441508- 1241400
- 1221307
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721229Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91221- 761212
- 35976