Johan nyt on markkinat vai vaalitko edessä?
Kun keskustellaan Carl Danhammerista.
Hän todella juuri se oikea henkilö vetämään Ylöjärven Perussuomalaisten paikallisyhdistystä.
Olen seurannut usean vuoden Herra Danhammeria. Tunnen hänen taustansa jo Pieksämäeltä lähtien.
Hän on tehnyt sellaista johon ei moni pysty elämänsä aikana. Olen seurannut hänen värikästä elämäänsä aina mielenkiinnolla.
Eikö olisi aika jo jättää rauhaa Danhammer.
Hän on asunut toista kymmentä vuotta pitkän matkaa Virossa ja auttanut satoja liikemiehiä ja yrityksiä luomaan kontakteja Baltian maiden ja Venäjän yrityksiin hyvällä tuloksella.
Ei turha takia myönnä valtiovalta mitaleja ja ristejä, kuten Danhammerille on myönnetty.
Olen aivan varma, että Suomesta ei löydä sellaista miestä jolla on suhteet korkeisiin poliitikkoihin ja suuriin yrityksiin.
Carl Danhammerin kautta on usea suomalainen suuryritys saanut jalansijan mm. Viroon ja Latviaan ja häntä on kiitetty useissa tilaisuuksissa, joissa olen itse ollut mukana yritysjohtajan asemassa.
Harmittaa kun joka viikko lehtien sivuilla ja tällaisilla keskustelupalstoilla riepoitellaan häntä.
Vanha sanalasku sanoo, että kateus vie kalankin vedessä. Jokaista ihmistä voi syyttä mistä tahansa. Jos on rangaistu ja rangaistuksensa kärsinyt, niin asioille tulee panna piste.
Carl Danhammer ( suomen kansalainen) asuu Ylöjärvellä jo 7 vuotta ja onnellisen perheen kanssa, johon on tullut perhelisäystä 2.5 vuotta sitten poika Carl jr.
Olen todella onnellinen, että hän on Ylöjärven perussuomalaisten puheenjohtaja ja toivon, että hänet valittaisiin suurella äänimääräällä valtuustoon.
Jos Carl Danhammer itse tämän lukee, niin ole Carl turvallisella mielellä, sinulla on paljon vaikutusvaltaisia ystäviä ympäri Suomea ja Viroa.
Jokaisella meillä on menneisyys, mutta tulevaisuudesta ei aina tiedä.
danhammer
yrittäjä
3
5207
Vastaukset
- Dan Carlmammar
Kiitos omasta kirjoituksestasi, Hyvä Toveri Carl!
Ai ei ollut vai?
No, Perset on Ainoa Suomen puolueista, jossa johtajiaan (saks Führer) nuoleskellaan ilman pienintäkän kritiikiä!
Slurps slurps..
Kyä kansa tietää, rosvot kiinni, seteliselkärankaiset jne jne - jotain???
Entäs lusiminen??? Onko siitäkin myönnetty palkintoja???
- Samurai
Tai oli olevinaan Matti Nykäsen manageri 90-luvulla! Matti Nykäsen kirjassa(Matti Nykänen:Huipulla ja Montussa) kerrottiin että Danhammer vei Nykäseltä rahaakin mutta en tiedä onko tämä totta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1086927- 954441
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483846Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483522- 513518
- 1893465
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242969- 672674
- 472507
- 131904