Ei voi muuta sanoa tuosta jokereiden pelistä. Näemmä puheet siitä että seuraa valmistetaan jo khlään pitää paikkansa. Ketään ei kiinnosta pelata. Kaikki on yössä ja tää kausi on menny jos ei jotain ihmettä tapahdu.
vmp
4
73
Vastaukset
- Ana Lyyyttinen
Joo aneemista oli peli kuopiossa. Pakkikalusto on heikohkoa kaikin puolin, ei päästä omista pois kun ei ensimmäistä helppoa syöttöä tule, johtunee siitä että on niin helppoa prässätä kädettömiä ja hitaita eläkepakkeja (karalahti, niemi). Tällä hetkellä Dehnerin loukkaannuttua ainoastaa Eronen yltää liigatasolle, samoin kuin Linbohm ja Lindell. Karalahden plussa on hyvä laukaus, Väänäsen paluu ei auta, pelkkä nimi paperilla. Kousa tuo kyllä kiekkoa hyvin ylös, mutta siihen se jääkin.
Hyökkäys on täysin unessa, varsinkin nuori Teräväinen, ei kiinnosta pelaaminen. Loput onkin pääosin silmättömiä, yhden taidon pelaajia. Lahti osaa mennä laidasta läpi, kiertää maalin ja yrittää vanhanaikaista, ei muuta, samoin Rita osaa mennä maalin eteen kiekon kanssa ja ampua silmät kiinni päin mokkea, kummaltakaan ei syöttöä irtoa, saatika muutakaan taidonnäytettä. Nagi ampuu koko ajan yli maalin, potentiaalia on. Perushyviä ovat aina Hard, Hahl, samoin nuoret, kuten Rekonen, Koivisto, Hännikäinen.
Ruutu on oma lukunsa, välillä hyvä, välillä käsittämätön?? Miksi ajoi vauhdilla kalpa matsissa Oren päälle??? pilasi tasoitusmaalin, toki teki taidokkaasti yhden tarkalla rystylaukauksella, mutta se oli jomyöhäistä.
Maalissa Leland Irwing on todella hyvä, ehkä liigan paras.
Jokereitten sijoitus runkosarjassa 7-10, luultavimmin 8, koska blues menee vielä ohi.- yrjö
Näinpä. Kyllä tolla rosterilla pitäs olla täl hetkel 4sakissa. Jokin on pielessä,mutta mikä. Ruudusta sen verran että tuntuu että siel painaa se nimi selässä. tuomari herkästi viheltää kyseiselle herralle jäähyn vaik ei olis aihettakaan.
- Forever Jokerit
Aivan sama, onko eka tai kahdeksas, kunhan pudotuspeleissä tulee voittoja.
Itse kannattajan on vähän odottava tunnelma...
Odotellaan tämän turhan kauden loppumista ja jääkiekon alkamista --> KHL
Hyvä Jokerit - naarmuinenpleksi
yrjö kirjoitti:
Näinpä. Kyllä tolla rosterilla pitäs olla täl hetkel 4sakissa. Jokin on pielessä,mutta mikä. Ruudusta sen verran että tuntuu että siel painaa se nimi selässä. tuomari herkästi viheltää kyseiselle herralle jäähyn vaik ei olis aihettakaan.
Joukkueesta puuttuu liian paljon pelaajia, täydellä ryhmällä on viimeksi harjoiteltu
ja/tai pelattu syyskuussa.
Toipilaat takaisin pari sentteriä ja Jokerit on mestarisuosikki.
Jos senttereitä ei tule, säälipleijareihin voi päästä, ehkä.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391