Moi..Pikku g on paras...ja söpö...voi henkka...:)
Moi..
6
374
Vastaukset
- HAHAHAHA
musiikkia kuunnellaan sen takia että se kuullostaa hyvältä. Mutta..."Pikku g on paras...ja söpö" todistaa sen että te kuuntelette sitä vain sen naaman takia...
- sanzu
Kuules nyt. Mä oon Pikku G:n fani ja sen musiikki on todella hyvää, mutta mun mielestä rehellisesti sanottuna Pikku G ei ole kovinkaan hyvän näköinen. Ei se mua haittaa minkä näkönen se on kun musiikki iskee muhun.
- kuvatus
sanzu kirjoitti:
Kuules nyt. Mä oon Pikku G:n fani ja sen musiikki on todella hyvää, mutta mun mielestä rehellisesti sanottuna Pikku G ei ole kovinkaan hyvän näköinen. Ei se mua haittaa minkä näkönen se on kun musiikki iskee muhun.
joo todellakin..kuka kattoo naamaa jos musiikki saa fiilistelemään täysillä (en puhu nyt kyllä tässä pikku geen musiikista) söpö ja ihqqqq on nyt vaan sivutuote jos niin sattuu olemaan.
- jooooo
Naaman takii?! No luulis mullakin nyt ees järkee olevan vähän päässä , et en kuuntele musiikkii naaman takii...!!! sitä paitsi et se tekee upeet musaa, nii se on ÄLyTöN hyvän näköne
- joooo
Naaman takii?! No luulis mullakin nyt ees järkee olevan vähän päässä , et en kuuntele musiikkii naaman takii...!!! sitä paitsi et se tekee upeet musaa, nii se on ÄLyTöN hyvän näköne
- HAHAHAHA
joooo kirjoitti:
Kun te jatkuvasti teette noita pikku G on ihQ! tyylisiä topicceja joka paikkaan niin vaikuttaa vähän siltä että sen naaman/komeuden takia kuuntelette sitä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017423
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?794944- 794829
- 1324238
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan83018- 522669
- 402561
- 482209
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102201Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211830