Pasaatin VILA-kauppa

asiakas1

En enää halua käydä pasaatin vila-vaatekaupassa. Asiakaspalvelu on vedetty siellä niin oksettavan överiksi, että heti kun astut ovesta sisään on niskaan hengittämässä pari blondia naismyyjää, jotka yrittävät pakkomyydä sinulle jokaisen vaatekappaleen johon silmäsi osuvat. Oksettavaa. Sovituskoppeihinkin myyjät tulevat kurkkimaan sisään ja huutelemaan verhon taakse., Onko se nyt sitten hyvää asiakaspalvelua vai teennäisintä käytöstä mitä olen koskaan nähnyt. Töihin sinne kuulemma hyväksytään vain muovisen näköiset blondit bimbot. En ole törmännyt vastaavaan missään muussa kaupassa koko 35-vuotisen elämäni aikana. (paitsi virossa)

13

2031

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nadijananan

Kyllä, itekkin pyrin välttelemään kyseistä kauppaa.

• Börjetäti

Maud oli aikoinaan vähän saman kaltainen. Siellä oli sellainen perässä kävelevä kestoimelä myyjä joka kehui aivan kaikki mahdolliset kuteet. Jouduttiin kerran menemään sovituskoppiin piiloon ja verhon takanakin se myyjä kehui kaikkea ohi liikkuvaa ja lentävää.

• neiti Hovinsaarelta

Veit sanat suustani :)))))

Luulisin, että juuri tuo asiakkaiden lähes pakko-ostatus oli yksi niistä syistä, että Maud meni nurin.
        Tarkoittamasi "kestoimelä myyjä" taisi olla ihan itse rouva Maud :))))

• Börjetäti
        neiti Hovinsaarelta kirjoitti:

Veit sanat suustani :)))))

Luulisin, että juuri tuo asiakkaiden lähes pakko-ostatus oli yksi niistä syistä, että Maud meni nurin.
        Tarkoittamasi "kestoimelä myyjä" taisi olla ihan itse rouva Maud :))))

Kerran kaverini kokeili farkkuja jotka oli kaikista kohtaa väärän kokoiset. Perse roikkui polvitaipeissa ja nappi ei mennyt kiinni. Sitten tämä Rouva Imelä tuli siihen päivittelemään " Onpas todella hyvännäköiset, nuohan sopii teille oikein hyvin.. " Hän ei edes huomannut kuinka nauroimme maha kippurassa ja mun piti lähteä hekottelemaan toisen vaaterekin luokse. Silloin sieltä liikkeestä oli vaikea livahtaa salaa pois kun Rouva Imelä käveli perässä.

• susannah

Saman olen huomannut... ja se teennäinen "MOOOIII!" huudahdus heti kun tulee kauppaan sisään. Kassalla vielä yritetään "no etkö nyt ostaisi jotain muuta vielä??? vaippaka kaulahuivin tai laukun?!?!"
      Surkeinta asiakaspalvelua mitä olen koskaan nähnyt, ystävällisiä ehkä luulevat olevansa, mutta rajansa kaikella. Mielestäni siellä lähinnä loukataan asiakkaiden yksityisyyttä.

• Kokeilkaapa

Menkääpä Lehdolle jos hyvää palvelua ja laatua haluatte. Niin nina teen.

• neiti Hovinsaarelta
        Kokeilkaapa kirjoitti:

Menkääpä Lehdolle jos hyvää palvelua ja laatua haluatte. Niin nina teen.

Mun mielestä Lehto on huippukallis liike, kun vertaa esim Halosen rättivalikoimaan.
        Saman sorttista laatua kummassakin lafkassa.
        Tykkäsin kuitenkin entisen Maudin vaatteista, mutta onneksi Kouvolan Pukimosta saa samoja tuotemerkkejä ja mikä on hyvä juttu, että siellä saa katsella ihan rauhassa, eikä kukaan hengitä niskassa.

• nainen4

Luultavasti omistaja pakottaa myyjät toimimaan noin," kenen leipää syöt sen lauluja laulat".

• Mr Robin Hood

Herrain Pukimo on kaikkein paras vaatekauppa, saa rauhassa etsiä ja rauhassa sovittaa vaatteita, ei myyjät häiritse, eikä yritä ostattaa mitään ylimääristä.

• Häiskä

Allekirjoitan! Olen ostanut jo ajat Vilan vaatteet Lehdolta.

• Lee Cooper

Californiassa oli kiva käydä nuorena poikana farkkuostoksilla eli just murkkuikäisenä kiiman ollessa kovimmillaan, kun housuja sovitellessa leidi tuli aina työntämään käden housuihin ja kysyi,että onko sopivat. No,olihan ne,vähän alkoi ahdistaa,siis housuissa siinä vaiheessa kyllä. Se oli kultaista 70-80-lukua.

• Ivangorod

Eiköhän niille myyjille sanota miten pitää toimia. Joku tanskalainen myyntikonsepti käytössä ja sisäisellä koulutuksella sitten treenataan valmiita spiikkejä. Firman johdossa ei vaan tajuta, että se mikä toimii jossain Kööpenhaminassa ei välttämättä toimi Kotkassa.

• myyjä

Hyvän itsetunnon omaava myyjä osaa kyllä lukea asiakasta ja toimia sen mukaisesti.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      42
      1472
    2. Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?

Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.
      Ikävä
      98
      1365
    3. Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin

Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l
      Maailman menoa
      305
      1313
    4. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      109
      1125
    5. Mitä on eilen sattunut?

Mitästä oli eilen illalla kylällä sattunut?
      Suomussalmi
      19
      1081
    6. Milloin tapasit kaivattusi

ensimmäistä kertaa? 💸
      Ikävä
      66
      1068
    7. Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1039
    8. Oletko mokannut

Kaivattusi suhteen koskaan?
      Ikävä
      71
      1012
    9. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      177
      892
    10. Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!

Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju
      Tanssi
      18
      841
    Aihe