Jumala näytti apostoli Johannekselle voimallisen ilmestyksen ja profetian Patmos-saarella ja siihen sisältyi taivasnäkyjä jotka sisälsivät myös todisteita Jumalan luomistyöstä.
"Sinä meidän Herramme ja meidän Jumalamme, olet arvollinen saamaan ylistyksen ja voiman, sillä Sinä olet luonut kaikki, ja Sinun tahdostasi ne ovat olemassa ja ovat luodut. (Ilm.4:11)
"Ja enkeli, jonka minä (Johannes) näin seisovan meren päällä ja maan päällä, kohotti oikean kätensä taivasta kohti ja vannoi Hänen kauttansa, joka elää aina ja iankaikkisesti, Hänen, joka on luonut taivaan ja mitä siinä on, ja maan mitä siinä on, ja meren ja mitä siinä on, ettei enää ole oleva aikaa." (Ilm.10:5-6)
Kerran on siis tuleva aika, jolloin aikakin loppuu.
Luominen Ilmestyskirjassa
10
87
Vastaukset
- gev (ei kirj.)
Mikset voi laittaa tätä kaikkea paskaa yhteen ja samaan viestiin, niin ne olisi helpompi poistattaa, kuin tuollainen spammiminen?
- Mauser
lienee ollut väkevä sunnuntaipalvonta taas ja näin kokouksen jälkeen jaakobilla vielä hurmos korkealla. se sitten ilmenee tällaisena aivoripulina.
""Kerran on siis tuleva aika, jolloin aikakin loppuu.""
Se on totta, tai sitten ei ole. :D
http://www.avaruus.fi/uutiset/kosmologia-ja-teoreettinen-fysiikka/universumin-romahtaminen-on-luultua-todennakoisempaa.htmlIlmestyskirjan mukaan maa on littana, se perinteinen pannukakku.
xxxxx Ilmestyskirjan mukaan maa on littana, se perinteinen pannukakku.xxxxx
Raamattua ei voida tulkita ateismista käsin. Se, mitä ateisti näkee Raamatussa, ei ole sitä, mitä Raamattu todella puhuu.- spällymälöö
Jaakob kirjoitti:
Raamattua ei voida tulkita ateismista käsin. Se, mitä ateisti näkee Raamatussa, ei ole sitä, mitä Raamattu todella puhuu.Minkä muotoinen Maa sitten on? Luku ja jae, jos saan pyytää. Muut saavat sitten etsiä sen kumoavia lukuja ja jakeita - en ihmettelisi yhtään jos siitäkin olisi kahtalaista tietoa.
- +0987
spällymälöö kirjoitti:
Minkä muotoinen Maa sitten on? Luku ja jae, jos saan pyytää. Muut saavat sitten etsiä sen kumoavia lukuja ja jakeita - en ihmettelisi yhtään jos siitäkin olisi kahtalaista tietoa.
Minkä muotoinen? Jos et sitä tiedä niin pysy typeryksenä.
Mites sinun taulapääsi täyttäminen meille kuuluu . - spällymälöö
+0987 kirjoitti:
Minkä muotoinen? Jos et sitä tiedä niin pysy typeryksenä.
Mites sinun taulapääsi täyttäminen meille kuuluu .Vastauksesi kuvastaa erinomaisesti kreationistisen tosi tieteen tasoa.
Jaakob kirjoitti:
Raamattua ei voida tulkita ateismista käsin. Se, mitä ateisti näkee Raamatussa, ei ole sitä, mitä Raamattu todella puhuu.Nimenomaan minä en Raamattua tulkitsekaan. Tulkintaan minulla ei ole tarvetta. Uskovaisilla on.
Ilmestyskirjassa on kohtia joiden perusteella Maan tulisi olla littana. Tarviiko ne kaivaa esiin sinulle vai etkö itse osaa?
- Apo-Calypso
Pidä partapellesi sekä läpimätä ja kupansyömä "uskosi".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest886444Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4474505Aleksei Miltsakov - venäläinen uusnatsi antaa oppitunteja lapsille
34-vuotias Miltsakov palvelee Le Monden mukaan yhä Ukrainassa tiedusteluun ja sabotaasiin erikoistuneen Russitš-yksikön633674Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1202409Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1372309Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m241057En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su691000Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta52946- 91842
- 59735