Jumala näytti apostoli Johannekselle voimallisen ilmestyksen ja profetian Patmos-saarella ja siihen sisältyi taivasnäkyjä jotka sisälsivät myös todisteita Jumalan luomistyöstä.
"Sinä meidän Herramme ja meidän Jumalamme, olet arvollinen saamaan ylistyksen ja voiman, sillä Sinä olet luonut kaikki, ja Sinun tahdostasi ne ovat olemassa ja ovat luodut. (Ilm.4:11)
"Ja enkeli, jonka minä (Johannes) näin seisovan meren päällä ja maan päällä, kohotti oikean kätensä taivasta kohti ja vannoi Hänen kauttansa, joka elää aina ja iankaikkisesti, Hänen, joka on luonut taivaan ja mitä siinä on, ja maan mitä siinä on, ja meren ja mitä siinä on, ettei enää ole oleva aikaa." (Ilm.10:5-6)
Kerran on siis tuleva aika, jolloin aikakin loppuu.
Luominen Ilmestyskirjassa
10
81
Vastaukset
- gev (ei kirj.)
Mikset voi laittaa tätä kaikkea paskaa yhteen ja samaan viestiin, niin ne olisi helpompi poistattaa, kuin tuollainen spammiminen?
- Mauser
lienee ollut väkevä sunnuntaipalvonta taas ja näin kokouksen jälkeen jaakobilla vielä hurmos korkealla. se sitten ilmenee tällaisena aivoripulina.
""Kerran on siis tuleva aika, jolloin aikakin loppuu.""
Se on totta, tai sitten ei ole. :D
http://www.avaruus.fi/uutiset/kosmologia-ja-teoreettinen-fysiikka/universumin-romahtaminen-on-luultua-todennakoisempaa.htmlIlmestyskirjan mukaan maa on littana, se perinteinen pannukakku.
xxxxx Ilmestyskirjan mukaan maa on littana, se perinteinen pannukakku.xxxxx
Raamattua ei voida tulkita ateismista käsin. Se, mitä ateisti näkee Raamatussa, ei ole sitä, mitä Raamattu todella puhuu.- spällymälöö
Jaakob kirjoitti:
Raamattua ei voida tulkita ateismista käsin. Se, mitä ateisti näkee Raamatussa, ei ole sitä, mitä Raamattu todella puhuu.Minkä muotoinen Maa sitten on? Luku ja jae, jos saan pyytää. Muut saavat sitten etsiä sen kumoavia lukuja ja jakeita - en ihmettelisi yhtään jos siitäkin olisi kahtalaista tietoa.
- +0987
spällymälöö kirjoitti:
Minkä muotoinen Maa sitten on? Luku ja jae, jos saan pyytää. Muut saavat sitten etsiä sen kumoavia lukuja ja jakeita - en ihmettelisi yhtään jos siitäkin olisi kahtalaista tietoa.
Minkä muotoinen? Jos et sitä tiedä niin pysy typeryksenä.
Mites sinun taulapääsi täyttäminen meille kuuluu . - spällymälöö
+0987 kirjoitti:
Minkä muotoinen? Jos et sitä tiedä niin pysy typeryksenä.
Mites sinun taulapääsi täyttäminen meille kuuluu .Vastauksesi kuvastaa erinomaisesti kreationistisen tosi tieteen tasoa.
Jaakob kirjoitti:
Raamattua ei voida tulkita ateismista käsin. Se, mitä ateisti näkee Raamatussa, ei ole sitä, mitä Raamattu todella puhuu.Nimenomaan minä en Raamattua tulkitsekaan. Tulkintaan minulla ei ole tarvetta. Uskovaisilla on.
Ilmestyskirjassa on kohtia joiden perusteella Maan tulisi olla littana. Tarviiko ne kaivaa esiin sinulle vai etkö itse osaa?
- Apo-Calypso
Pidä partapellesi sekä läpimätä ja kupansyömä "uskosi".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706824
- 594582
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s353853- 673135
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161925Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271656- 171640
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401553- 341419
- 1431197