Aavetutkijoiden pelottavat löydökset Tampereen Teatterista

tilaan jääneitä

Vailla selitystä: Aavetutkijoiden pelottavat löydökset Tampereen Teatterista

IS:n Vailla selitystä -ryhmä tutustui Tampereen Teatteriin, jonka työntekijät eivät saa rauhaa yliluonnollisilta ilmiöiltä.

Tampereen Teatteri joutui keskelle Suomen sisällissodan kiivaita lopputaisteluja. Verinen historia elää yhä Teatterissa, jonka yliluonnollisia tapahtumia on jopa tutkittu.

Teatterin ompelija oli töissä ompelimossa eräänä synkkänä iltana, kun hänen vierelleen tuli joku.

- Mä olin täällä teatterin ompelimossa ihan tavallisesti ompelemassa ja yhtäkkiä kuulen, kun joku ihminen puhuu mulle. Käännyn vastaamaan ja tajuan siinä hetkessä, ettei siinä oikeasti ole ketään, vaan siluetti, joka katoaa siitä.

Tuija Vuolle ei ole itse nähnyt ketään, mutta kuvailee, millaisen hahmon kollegat ovat nähneet.

Tamperelaiset Keskitalon veljekset Marko ja Jupe viettivät viime keväänä yön pilkkopimeässä teatterissa saadakseen selville, onko rakennuksessa yliluonnollista toimintaa. Heillä oli mukanaan tamperelaiset näyttelijäsisarukset, jotka kokivat kummia teatterin hämyisillä käytävillä.

Heidän rajatiedon ilmiöitä tutkivalla Aavedata-ryhmällään oli mukanaan sopiva laitteisto aaveiden etsimiseen. Yliluonnollisia asioita he tutkivat muun muassa EMF-mittarien, liiketunnistimien, IR-valvontakameroiden ja sanelimien avulla.

Keskitalo vakuuttaa, etteivät he millään tavalla lavasta tutkimustuloksia.

- Ei meillä ole aikaa ja rahkeita siihen.

http://www.iltasanomat.fi/videot/viihde/vid-1288631166565.html

1

429

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Astraalimaailma

Huugo Salmela kummittelee pyynikillä entisen teknillisen opiston tiloissa. Kiinteistössä on ollut yliopiston toimintaa. Askelia, ovenpaiskimisia kiinni ym esiintyy.

Kiirastorstaina 28.3.1918 Pyynikintie 2:ssa sijaitsevassa punaisten Tampereen esikunnassa sattui räjähdys: Porin rintaman entinen komentaja Kustaa Salminen viskasi viritetyn käsikranaatin kranaattien säilytyskoriin. Teko oli mahdollisesti vahinko. Seuranneessa valtavassa räjähdyksessä haavoittui kuolettavasti Tampereen punakaartin komentaja Hugo Salmela, joka menehtyi vammoihinsa pari päivää myöhemmin. Teknillinen opisto tuhoutui räjähdyksessä pahoin, ja punaisten esikunta siirrettiin Kansallis-Osake-Pankin taloon Kauppakadulle. Tampereen punaisten johtoon nousi Verner Lehtimäki. Hugo Salmelan haamun puolestaan kerrotaan jääneen kummittelemaan Pyynikintie 2:een. Legenda on elänyt käännöstieteen opiskelijoiden keskuudessa tähän saakka vuotuisina Hugo-bileinä ja kylminä väristyksinä aina laitosrakennuksen hissin liikkuessa itsekseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      82
      3706
    2. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      107
      1802
    3. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      106
      1102
    4. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      99
      1085
    5. Mitä sä haluat?

Kerro nyt. Sano suoraan.
      Ikävä
      60
      933
    6. Priden osallistujamäärä suuri pettymys!

Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate
      Luterilaisuus
      165
      855
    7. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      42
      836
    8. IS Viikonloppu 28.-29.6.2025

3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit
      Sanaristikot
      57
      801
    9. Joku kysyy

Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g
      Perussuomalaiset
      60
      776
    10. Kannan sinua mukanani

Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii
      Ikävä
      28
      745
    Aihe