Häirikön viesti muille keskustelijoille

asiallinen häirikkö

Jos haluatte saada aikaan asiallista keskustelua, niin pitäkää huoli, että keskustelette myös itse asiallisesti.

On naurettavaa soittaa ensin itse suutaan ja sen jälkeen vollottaa, kun tulee vähän vastapalloon.

On ärsyttävää lukea sellaista keskustelupalstaa, jossa joku kaikkitietävä lyttää lähes jokaisessa viestiketjussa jonkun mielipiteitä.

Jos siis olette eri mieltä, niin tuokaa se fiksusti esille. Älkää kuvitelko, että se teidän mielipiteenne on yksiselitteisesti se ainoa oikea.

Näin saadaan varmaankin pidettyä se keskustelu asiallisena.

Pyydän anteeksi jofa-sedältä ja muilta, jotka ovat kommenteistani loukkaantuneet.

Osa kommenteista oli varmaankin mauttomia, mutta ne oli osoitettu jofa-sedän yhtä mauttomille heitoille.

Oletan, että jofa-sedän mauttomat kommentit loppuvat tähän, koska muuten aion jatkaa samaan malliin.

Ja jos muut keskustelijat eivät tiedä mistä puhun, niin lukekaa ne jofa-sedän aikaisemmat kommentit.

Niissä haukutaan muita palstalaisia ja otetaan myös kantaa ruotsalaisten pelaamiseen sm-liigassa. Tappelut pitäisi kuulemma hyväksyä, jotta heidät saadaan pois sm-liigasta.

Tällainen ei ole fiksua kirjoittelua keneltäkään ja se toivottavasti loppuu tähän.

Niin tai näin, mutta hyvät joulut sekä jofa-sedälle että kaikille muillekin.

20

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JOFA SETÄ MAITOJUNA

      Aikaisemmat viestini, jotka eivät olleet minulta niin fiksuja:

      "Joillekkin tuntuu näköjään totuuden kuuleminen olevan vaikeaa.Se mikä minua ottaa päähän on keskustelu palstojen kasvottomat itkijät ja jaskan puhujat. Minä olen JOFA SETÄ MAITOJUNA jääkiekko keskustelujen viiltävä totuus. Annan sinulle neuvon. Joskus totuus lisää tuskaa. Jos et kestä totuutta elä lue kommenttejani, älä ainakaan pelkurimaisesti nimettömänä kommentoi niihin jos et tiedä asiasta mitään. Niin kuin nyt näyttää tässä muutama ressukka tehneen. Ei voi muuta sanoa kun kaikkia se yhteiskunta elättääkin."

      "Turhanpäiväinen mussuttaminen ja nimimerkillä kasvottomana huuteleminen on todella lapsellista. Vaikka keskustelun aloitus onkin saanut jonkun tunteet kuumenemaan yritetään pysyä asiassa. Eli jääkiekossa. Vaikka se näköjään jotakin loukkaa olen edelleen sitä mieltä Että Oprikin teko oli pelkurimainen ja säälittävä, eikä se ollut edes häneltä ensimmäinen kerta vastaavia törkeyksiä on nähty mieheltä ennenkin. Mutta Oprik tulet saamaan vielä opetuksen olen siitä aivan varma. Näille kasvottomille räkyttäjille minulla ei ole muuta sanottavaa kun niin kuin vintiöt sketsissä sanottiin EI OLE HOITOPAIKKOJA EI!"

      "Jos SM-liiga on heikkotasoista urheilua, mitä on 3divari? Jos pelaisin kolmosessa enpä sillä hirveästi uskaltaisi rehvastella. Minulle se olisi iso häpeä. Annan sinulle ystävän neuvon. ÄLÄ KEHUSKELE SILLÄ ASIALLA, MUUTEN NOLAAT ITSESI!"

      "SM-liiga sallii sikailut, sallii vakavat päähän kohdistuvat loukkaantumiset, sallii jopa rakabinetti päätöksellä rantaruotsalaiset liigaan mutta ei salli rehellisiä tiputetaan hanskat mies miestä vastaan tanssit, joilla nämä kaikki ikävät asiat olisi poistettavissa. En minä usko että jos Liigassa saisi rehellisesti ottaa miehestä mittaa sinne rantaruotsaiset uskaltautuisivat. Jos liiga ei muuta mieti niin miettispä edes miltä Etelä-savolaisista tuntuu. Minä JOFA SETÄ MAITOJUNA olen näköjään mielipiteiteni kanssa yksin."

    • JOFA SETÄ MAITOJUNA

      Ja jatkoa seuraa:

      "Onko ymmärryksessäsi vikaa, vai miksi ei mene perille? Niin kuin kirjoitin Rask on hyvä maalivahti, mutta hän sulaa tosi paikossa. On kiistaton fakta että hän ei pystynyt viime kauden finaaleissa auttamaan joukkuettaan mestaruuteen. Niemi on ykkös vahti kisoissa ja Raanta toinen maalivahtimme. Sanon vielä kerran Raanta on kuumin vahtimme tällä hetkellä, ei paras mutta kuumin ja siksi hän lähtee kisoihin. Rask on näyttönsä antananut, ne ei riitä tällä kertaa."

      "Minkäköhän takia?! Hän on yksinkertaisesti kiistatta tämänhetken paras toiseksi paras on Olli Määttä ja kolmas Tamban Filppula. Ei tähän luulisi olevan kellään joka nhllää seuraa mussuttamista, ei edes sinulla joka jokaiseen asiaan olet mussuttamassa. Kerron sinulle vanhan sanonnan NE ON ERI MIEHET JOTKA TIETÄÄ JOTAIN JA NE JOTKA VAAN MUSSUTTAA. Ota siitä opiksesi niin viisastut."

      "Ei minulla ole enää muuta sanottavaa kun jos et nää nimeäni hanki silmälasit. Nimeni on JOFA SETÄ MAITOJUNA olen johtava jääkiekko analyytikko jota seuraa koko kiekkoileva maapallo. Niin kuin vanha sanonta menee KUN KOJONKOSKI PUHUU MÄKIHYPYSTÄ SE ON LÄHELLÄ TOTUUTTA, MUTTA KUN JOFA SETÄ PUHUU JÄÄKIEKOSTA SE ON TOTUUS."

      "Niin hän taklasi. Taklattava teki sen jääkiekkoilijan säälittävimmän tempun minkä vuoksi Mikke loukkaantui. Annan sinulle ohjeen opiskele mikä on puhtaan taklauksen ja mikä päähän kohdistuneen taklauksen ero. Kun olet sen opiskellut kerro se minulle, olet silloin jo oppinut pikkuisen jotain pelistä nimeltä jääkiekko."

      "Esitän sinulle kysymyksen Saku Koivu kun tiedän että aina iltaisin siellä hotelli huoneessasi käyt suomi24 NHL sivun kuumimmat keskustelut läpi ja toivon että vastaat siihen. En oi mitenkään ymmärtää miten on mahdollista pelata NHllää 17 kautta voittamatta ainuttakaan kannua. Voitko kertoa miten se onnistuu? Ei tarvitse vaivautua. Vastaan kysymykseeni itse. Olet ollut pelkkä keskinkertainen rivimies, jolla ei ole ollut mitään asiaa voittaviin joukkueisiin. Et ole voittanut urasi aikana vielä mitään, etkä tule voittamaankaan. Voin jo kertoa että taidoillasi ei ole mitään asia sotsin kisoihin, sinne menevät toiset miehet. Vanha jääkiekko sanontakin menee NE ON ERI MIEHET JOTKA VOITTAVAT JOTAIN JA NE JOTKA EIVÄT VOITA KOSKAAN MITÄÄN. Kuulut tähän jälkimmäiseen ryhmään."

      "Veti sanattomaksi. Jos todella väität että voittavaan joukkueeseen pääsee tuurilla,pisteet kertovat kuinka hyvä joku pelaaja väität varmasti myös että voittava joukkue rakennetaan tuurilla. Minulla ei ole tähän enää mitään sanottavaa. Voin kertoa sinulle että olet näillä kommenteillasi kertonut jo kaikille miten paljon jääkiekosta ymmärrät. Tuomo Ruudusta minulla ei ole muuta sanottavaa kuin SÄÄLITTÄVÄ. Lasse Kukkosesta olen kuitenkin kanssasi samaa mieltä. Jos mies vielä mielii jotakin voittaa se on tehtävä Oulun Kärpissä."

    • JOFA SETÄ MAITOJUNA

      Vetää sanattomaksi.Jos joku ei hoksannut niin häirikkö vaihteeksi kirjoitteli nimimerkilläni vanhoja päivityksiäni.Ajat on kovat ja raha reikiä on, valitettavasti niitä ei voi suunnata hänenlaistensa auttamiseen. Hyvä häirikkö. Ei JOFA SETÄ tappeluita sm-liigaan halua sillä että ne ruotsalaiset ei sinne uskaltaisi. Tappelut vaan kuuluvat jääkiekkoon halusit tai et. Käyn seuraamassa usein sm-liiga pelejä ja aina siellä joku humalainen öykkäröi, JOFA SEDÄN mielestä se ei ole sopivaa tekstiä lasten korville. JOFA SETÄ ei hyväksy tämmöistä halusit tai et. On täysi fakta että Saku Koivu on pelannut nhllässä 17 kautta voittamatta mitään, JOFA SETÄ vaan halusi keskustelua mistä moinen johtuu? Ei siitä suuttua tarvitse, ei se JOFA SEDÄN syytä ole. Fakta on myös että Mikko Koivu ei ole pystynyt auttamaan kapteenina joukkuettaan voittoihin tärkeissä peleissä, Parise olisi parempi kapteeni, tästäkin olisi voitu keskustella asiallisesti. Vastaan S SNIPPERILLE tähän. Hän väitti että J.Jokinen ei pääse muihin seuroihin kun PITTSBURGIIN noh. Se riittää että pääsee nhllän kovimpaan jengiin.Esimerkiksi Saku Koivu ei sinne päässyt koskaan.Mietippä sitä. Olen kuitenkin asiasta kanssasi erimieltä ja olen asiastani mielipiteeni kirjoittanut. Fakta on myös Tuukka Rask on sulanut tosi peleissä. Viime keväänä hän ei pystynyt johdattamaan joukkuettaan kannuun, Se on fakta, ei siinä pitäisi mussuttamista olla. Niemi ja Raanta ovat vaan häntä parempia.Brook Oprikin olisi pitänyt pudottaa hanskat, jiokain joka ymmärtää pelin nimeltä jääkiekko luonteen ei voi olla asiasta erimieltä.Laitan vielä loppuun vanhan suomalaisen jääkiekko sanonnan EI TÄMÄ NOIN VAKAVAA VOI OLLA.

      • lukija nro.5

        "Ei JOFA SETÄ tappeluita sm-liigaan halua sillä että ne ruotsalaiset ei sinne uskaltaisi. Tappelut vaan kuuluvat jääkiekkoon halusit tai et"

        Ai jaa?

        Sanot sen kyllä aikas selvästi.

        En muutenkaan ymmärrä tällaista erittelyä "rantaruotsalaisiin" ja "muihin".

        Käsittääkseni myös suomalaisia pelaa Ruotsin pääsarjassa, eikä siinäkään ole mitään ongelmaa.

        Ja vakavaahan tämä ei ole, kun tästä ei väkisin sellaista tee.


    • JOFA SETÄ MAITOJUNA

      Niin suomessa ihmiset luokitellaan on: Rantaruotsalaiset,vähempiosaiset,keskiluokka,rikkaat,eliitti. Ei siitä silti JOFA SEDÄLLE tarvitse suuttua en minä niitä ole keksinyt. Jokainen kuuluu johonkin luokkaan halusit tai et.

      • MrJuha82totuustuli

        Jep Suomi on luokkayhteiskunta ja mellakoita tullut Suomeen koska vasemmistolaiset köyhät eivät pidä tilanteesta jossa rikkaat syrjii heitä.
        Valkoiset aina olleet pahoja, mut kyllä punaisetki on tehneet pahoja juttuja, mut valkoiset pahempia kokonaiskuvassa.
        Kaikki alkoi syrjinnästä silloin aikoinaan ku valkoiset syrji ja sen takia punaiset haastoi heijät sisällissotaan.
        Tilanne on yhtä paha nykyään.
        Köyhät köyhtyy ja rikkaat rikastuu.
        Myös Kokoomusnuoret puolue pitäisi tuhota kuten ne ´Saksalaiset tuhosi yhden ääriliikkeen joka yritti päästä valtaan.
        Miksi tääl Suomes ei tehty tälle Kokoomusnuoret puolueelle mitään??
        Sehän on fasistinen puolue koska haluaa sterilisoida heikomman aineksen olevat ihmiset ja mitä vielä muuta, kuten toimeentulotukien evääminen pois heikoilta, työttömiltä ja eläkeläisiltä.


      • kauppakorkean yo

        Tottahan tuo.

        Asioista voi silti puhua fiksusti.

        Nimenomaan sen takia minulla paloi pinna, kun siellä alettiin nimittelemään muita yhteiskunnan eläteiksi ja paskanpuhujiksi vain ja ainoastaan sen takia, että he toivat oman mielipiteensä esiin.

        Kirsikkana kakun päällä oli sitten tämä kommentti, kun ruvettiin puhumaan rantaruotsalaisten hakkaamisesta.

        Ja kun minä tästä huomautin (joskin hivenen töykeästi), niin olin kuulemma työtön ja köyhä juoppo, joka häiritsee perheenisien jääkiekkoiltoja.

        Myönnän toki, että sen jälkeen haukuin sitten teikäläistä samanlaiseen porukkaan kuuluvaksi.

        Haluan kuitenkin korostaa, etten ole kertaakaan örveltänyt julkisella paikalla. Minulla on joululomallani muutakin tekemistä.

        En ole käynyt edes opiskelijabileissä, koska en välitä juomisesta.

        Ja kun loppiaisen jälkeen palaan takaisin koulunpenkille, niin en kerkeä muuta tekemäänkään kuin opiskelemaan.


      • JOFA SETÄ MAITOJUNA
        MrJuha82totuustuli kirjoitti:

        Jep Suomi on luokkayhteiskunta ja mellakoita tullut Suomeen koska vasemmistolaiset köyhät eivät pidä tilanteesta jossa rikkaat syrjii heitä.
        Valkoiset aina olleet pahoja, mut kyllä punaisetki on tehneet pahoja juttuja, mut valkoiset pahempia kokonaiskuvassa.
        Kaikki alkoi syrjinnästä silloin aikoinaan ku valkoiset syrji ja sen takia punaiset haastoi heijät sisällissotaan.
        Tilanne on yhtä paha nykyään.
        Köyhät köyhtyy ja rikkaat rikastuu.
        Myös Kokoomusnuoret puolue pitäisi tuhota kuten ne ´Saksalaiset tuhosi yhden ääriliikkeen joka yritti päästä valtaan.
        Miksi tääl Suomes ei tehty tälle Kokoomusnuoret puolueelle mitään??
        Sehän on fasistinen puolue koska haluaa sterilisoida heikomman aineksen olevat ihmiset ja mitä vielä muuta, kuten toimeentulotukien evääminen pois heikoilta, työttömiltä ja eläkeläisiltä.

        Yritetään pysyä jääkiekossa. Olen kuitenkin kokoomus nuorten kanssa monessa asiassa samaa mieltä. En hyväksy työttömiä lorvioita,joita muut työntekijät elättävät. Töitä aina tekevälle löytyy. On myös selvä asia että jos hommaat lapsia sinun on ne kyettävä itse elättämään,et voi vaatia sitä muilta, olen myös nollatyösopimuksien kannattaja,työnantaja maksaa sinulle palkan hänellä on myös oikeus määrätä työaikasi, ota tai jätä. Jokainen voi lompsia pankkiin hattu kourassa,hakea lainaa ja alkaa työllistämään muita, ei se niin helppoa ole. On helppoa maata kotona työttömänä ja märistä miten paha paikka suomi on. Nyt JOFA SETÄ karkasi asiasta kun JOFA SEDÄLLÄ meinas palaa hermo kun luki nuita kommari juttuja ja kokoomus nuorten haukkumista, he sentään ovat meidän tulevaisuus se eliitti. NYT JÄÄKIEKKOON JA POLITIKOINTI POIS!!!


      • JOFA SETÄ MAITOJUNA
        JOFA SETÄ MAITOJUNA kirjoitti:

        Yritetään pysyä jääkiekossa. Olen kuitenkin kokoomus nuorten kanssa monessa asiassa samaa mieltä. En hyväksy työttömiä lorvioita,joita muut työntekijät elättävät. Töitä aina tekevälle löytyy. On myös selvä asia että jos hommaat lapsia sinun on ne kyettävä itse elättämään,et voi vaatia sitä muilta, olen myös nollatyösopimuksien kannattaja,työnantaja maksaa sinulle palkan hänellä on myös oikeus määrätä työaikasi, ota tai jätä. Jokainen voi lompsia pankkiin hattu kourassa,hakea lainaa ja alkaa työllistämään muita, ei se niin helppoa ole. On helppoa maata kotona työttömänä ja märistä miten paha paikka suomi on. Nyt JOFA SETÄ karkasi asiasta kun JOFA SEDÄLLÄ meinas palaa hermo kun luki nuita kommari juttuja ja kokoomus nuorten haukkumista, he sentään ovat meidän tulevaisuus se eliitti. NYT JÄÄKIEKKOON JA POLITIKOINTI POIS!!!

        Siis lampsia pankkiin hattu kourassa,hakea lainaa ja perustaa yritys.


      • JOFA SETÄ MAITOJUNA
        JOFA SETÄ MAITOJUNA kirjoitti:

        Yritetään pysyä jääkiekossa. Olen kuitenkin kokoomus nuorten kanssa monessa asiassa samaa mieltä. En hyväksy työttömiä lorvioita,joita muut työntekijät elättävät. Töitä aina tekevälle löytyy. On myös selvä asia että jos hommaat lapsia sinun on ne kyettävä itse elättämään,et voi vaatia sitä muilta, olen myös nollatyösopimuksien kannattaja,työnantaja maksaa sinulle palkan hänellä on myös oikeus määrätä työaikasi, ota tai jätä. Jokainen voi lompsia pankkiin hattu kourassa,hakea lainaa ja alkaa työllistämään muita, ei se niin helppoa ole. On helppoa maata kotona työttömänä ja märistä miten paha paikka suomi on. Nyt JOFA SETÄ karkasi asiasta kun JOFA SEDÄLLÄ meinas palaa hermo kun luki nuita kommari juttuja ja kokoomus nuorten haukkumista, he sentään ovat meidän tulevaisuus se eliitti. NYT JÄÄKIEKKOON JA POLITIKOINTI POIS!!!

        Siis lompsia hattu kourassa pankkiin hakea lainaa ja perustaa yritys. Niin sitä riistäjäksi aletaan. JOFA SETÄ laittaa vielä tähän vanhan totuuden. VASEMMISTOLAISUUS ON KATEUTEEN PERUSTUVA AATE. Ei kommunismi missään toiminut ole.


      • JOFA SETÄ MAITOJUNA
        kauppakorkean yo kirjoitti:

        Tottahan tuo.

        Asioista voi silti puhua fiksusti.

        Nimenomaan sen takia minulla paloi pinna, kun siellä alettiin nimittelemään muita yhteiskunnan eläteiksi ja paskanpuhujiksi vain ja ainoastaan sen takia, että he toivat oman mielipiteensä esiin.

        Kirsikkana kakun päällä oli sitten tämä kommentti, kun ruvettiin puhumaan rantaruotsalaisten hakkaamisesta.

        Ja kun minä tästä huomautin (joskin hivenen töykeästi), niin olin kuulemma työtön ja köyhä juoppo, joka häiritsee perheenisien jääkiekkoiltoja.

        Myönnän toki, että sen jälkeen haukuin sitten teikäläistä samanlaiseen porukkaan kuuluvaksi.

        Haluan kuitenkin korostaa, etten ole kertaakaan örveltänyt julkisella paikalla. Minulla on joululomallani muutakin tekemistä.

        En ole käynyt edes opiskelijabileissä, koska en välitä juomisesta.

        Ja kun loppiaisen jälkeen palaan takaisin koulunpenkille, niin en kerkeä muuta tekemäänkään kuin opiskelemaan.

        JOFA SETÄ uskoo että et ole ollut örveltämässä etkä missään muuallakaan. Istut aina nenä kiinni titsikan ruudussa lukemassa suomi24 lätkäkeskusteluja. JOFA SETÄ kysyy sekö on sinun opiskelua? JOFA SETÄ tykkää jos opiskelet elämän viisauksia kirjoituksistani. Seon tärkeää oppia. Niin kuin vanha suomalainen sanonta menee: SE MITÄ JOFA SETÄ SANOO,PAINA SE KALLOOSI.


      • kvlvkygkcuvicycuxyfujcyx
        JOFA SETÄ MAITOJUNA kirjoitti:

        JOFA SETÄ uskoo että et ole ollut örveltämässä etkä missään muuallakaan. Istut aina nenä kiinni titsikan ruudussa lukemassa suomi24 lätkäkeskusteluja. JOFA SETÄ kysyy sekö on sinun opiskelua? JOFA SETÄ tykkää jos opiskelet elämän viisauksia kirjoituksistani. Seon tärkeää oppia. Niin kuin vanha suomalainen sanonta menee: SE MITÄ JOFA SETÄ SANOO,PAINA SE KALLOOSI.

        Kuten sanoin, olen tällä hetkellä joululomalla. Opinnot on syyslukukauden osalta paketissa.

        Tämä keskustelupalsta tarjoaa kuitenkin sen verran hyvää viihdykettä, että on pakko olla nenä kiinni ruudussa.


      • voi joffe ressua
        JOFA SETÄ MAITOJUNA kirjoitti:

        JOFA SETÄ uskoo että et ole ollut örveltämässä etkä missään muuallakaan. Istut aina nenä kiinni titsikan ruudussa lukemassa suomi24 lätkäkeskusteluja. JOFA SETÄ kysyy sekö on sinun opiskelua? JOFA SETÄ tykkää jos opiskelet elämän viisauksia kirjoituksistani. Seon tärkeää oppia. Niin kuin vanha suomalainen sanonta menee: SE MITÄ JOFA SETÄ SANOO,PAINA SE KALLOOSI.

        Taiat joffe iteki istuu nenä kii ruudus ku päivityksii tullee herkeemättä

        Eik niis oo ees mittää järkee

        Töis et ainaskaan voi olla ku päivä aikaan tänn kirjottellet


      • JOFA SETÄ MAITOJUNA
        voi joffe ressua kirjoitti:

        Taiat joffe iteki istuu nenä kii ruudus ku päivityksii tullee herkeemättä

        Eik niis oo ees mittää järkee

        Töis et ainaskaan voi olla ku päivä aikaan tänn kirjottellet

        Niin kun olen sinulle kertonut JOFA SEDÄN ammatti on jääkiekko analyytikko.


      • nääs ny
        JOFA SETÄ MAITOJUNA kirjoitti:

        Niin kun olen sinulle kertonut JOFA SEDÄN ammatti on jääkiekko analyytikko.

        Ei semmottii ammattei oo ees olema

        Sull kukkaa siit mittää maksa ku kirjott täytt sheibbaa


      • MrJuha82totuustuli
        JOFA SETÄ MAITOJUNA kirjoitti:

        Yritetään pysyä jääkiekossa. Olen kuitenkin kokoomus nuorten kanssa monessa asiassa samaa mieltä. En hyväksy työttömiä lorvioita,joita muut työntekijät elättävät. Töitä aina tekevälle löytyy. On myös selvä asia että jos hommaat lapsia sinun on ne kyettävä itse elättämään,et voi vaatia sitä muilta, olen myös nollatyösopimuksien kannattaja,työnantaja maksaa sinulle palkan hänellä on myös oikeus määrätä työaikasi, ota tai jätä. Jokainen voi lompsia pankkiin hattu kourassa,hakea lainaa ja alkaa työllistämään muita, ei se niin helppoa ole. On helppoa maata kotona työttömänä ja märistä miten paha paikka suomi on. Nyt JOFA SETÄ karkasi asiasta kun JOFA SEDÄLLÄ meinas palaa hermo kun luki nuita kommari juttuja ja kokoomus nuorten haukkumista, he sentään ovat meidän tulevaisuus se eliitti. NYT JÄÄKIEKKOON JA POLITIKOINTI POIS!!!

        Jos minua tarkoitit olet väärässä koska oon eläkeläinen enkä työtön.
        Hasta la Vista baby!
        Mene ittees Jofa setä.
        Kaikki ei pysty tekeen töitä, ei edes ne työttömät koska erakoituneet jne.
        Et tiedä välttmättä todellisia syitä.
        On ihan oikein että kiusaajayhteiskunnastamme katoaa viimeisetkin työntekijät koska ei kukaan sellaisten narsististen hullujen psykopaattikiusaajien kaa tule toimeen eikä halua tehä töitä heijän kaa.
        Näin puhuu/kirjoittaa MrJuha82.

        En ole edes kommari. En oo mikään poliittiselta aatteeltani.
        jos pakko valita niin valitsen silti ennen punaiset kuin julmat valkoiset.


      • oma mielipiteeni
        MrJuha82totuustuli kirjoitti:

        Jos minua tarkoitit olet väärässä koska oon eläkeläinen enkä työtön.
        Hasta la Vista baby!
        Mene ittees Jofa setä.
        Kaikki ei pysty tekeen töitä, ei edes ne työttömät koska erakoituneet jne.
        Et tiedä välttmättä todellisia syitä.
        On ihan oikein että kiusaajayhteiskunnastamme katoaa viimeisetkin työntekijät koska ei kukaan sellaisten narsististen hullujen psykopaattikiusaajien kaa tule toimeen eikä halua tehä töitä heijän kaa.
        Näin puhuu/kirjoittaa MrJuha82.

        En ole edes kommari. En oo mikään poliittiselta aatteeltani.
        jos pakko valita niin valitsen silti ennen punaiset kuin julmat valkoiset.

        Ei pysty tekemään töitä, koska on erakoitunut?

        Eikös tässä ole pienoinen ristiriita?

        Jos pysyttelee kotona neljän seinän sisällä, niin silloin erakoituu aivan varmasti.


      • kirjoittaja 4645464544
        JOFA SETÄ MAITOJUNA kirjoitti:

        Siis lompsia hattu kourassa pankkiin hakea lainaa ja perustaa yritys. Niin sitä riistäjäksi aletaan. JOFA SETÄ laittaa vielä tähän vanhan totuuden. VASEMMISTOLAISUUS ON KATEUTEEN PERUSTUVA AATE. Ei kommunismi missään toiminut ole.

        Jofa-sedälle uutta perspektiiviä:

        Kumpi on riistäjä?

        Yrittäjä, joka perustaa yrityksen ja luo samalla muille työpaikkoja (toimeentulon) vai henkilö, joka ei suostu tekemään töitä, koska olettaa, että muiden velvollisuus on elättää hänet?

        Jos kaikki ajattelevat samalla tavalla, niin eihän tästä koko hommasta tule yhtään mitään.

        Sitten se on toki eri asia, jos sille työttömyydelle on olemassa jokin oikea syy. Oikea syy ei ole kuitenkaan se, että "mua ei vaan huvita".

        Ei minuakaan hirveästi huvita maksaa veroja, kun sitten saa uutisista lukea näistä "kiakkovieraista", jotka menevät vielä kaiken kukkuraksi hakkaamaan viatonta hevosta.

        Silti minun on kuitenkin maksettava kesätöistä veroni (kuten kaikkien muidenkin), josta osa sitten menee tällaisen toiminnan tukemiseen.


    • MrJuha82rules

      Jofa-Setä; En oo koskaan äänestänyt.
      kommareita en äänestä koska se aate ei toimi.
      Oikeistoa en äänestäisi koskaan.
      Kaikki siellä lupailee vain muttei mitään tapahdu Suomen johdossa.
      Kusee meitä kansalaisia silmään.
      Parasta politiikkaa on semmonen jossa nähdään kokonaisuus ja kaikki ihmiset.

      Suomen kansalaiset on syrjäyttäneet minut ulos yhteiskunnasta ja mun ex-kiusaajat.
      Kiitos heille siitä. Kumarran. Ja oksennus samalla kiusaajille.

      • JOFA SETÄ MAITOJUNA

        MrJuha82rules. Asiaa. JOFA SETÄ ei kiusaa ketään. JOFA on aina heikomman puolella. Olet JOFA SEDÄN MIEHIÄ. JOFA SETÄ vaan ottaa esille jääkiekon epäkohtia ja yrittää herättä keskustelua hieman provosoiden ja huumorilla. Jos joku ei sitä kestä, ei JOFA SETÄ itselleen mitään voi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      607
      4448
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      468
      3489
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      149
      3165
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      168
      2439
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      9
      2275
    6. 246
      1810
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1447
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1339
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      95
      1330
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1130
    Aihe