Eli kertokaa kokemuksianne!! ootteko saanu muijanne tekemään tätä teille??? ex muijani teki mulle sitä aika usein :D nautti ilmeisesti siintä!! :)
Vastaukset 51
- Jätkä yliopistosta
Joskus. Onhan se kiihottavaa! Upottaa nenä kauniin naisen pimppaan ja peppureikään!
Muuten, peppureikäkin vain tuksahtaa vain vähän kiihottavasti kakalle, ei löyhkää pask**le laisinkaan, niin kuin jotkut kokemattomat luulevat!!! - slaveboy1986
joo ei musta haise paskalle myöskään naisen perse...kuhan on pessy sen huolel sillai etti oo ihan ruskea paskasta...:D mut on kyl vitun jees homma tuo....
- -Urheilija-
Kukapa ei antais es tämän naisen painaa farkkupeppuaan naamalleen!
Minun naamalla saisi istua vähän pidempäänkin :D
http://juhatanhua.kuvat.fi/kuvat/PUBLIC FILES/PRESS PHOTOGRAPHS/susanna_p_kansi.jpg?img=medium- Jone32v
Jos tuo peppu painautuis kasvojani vasten, niin enpä päästäis tota peppua pois naamaltani koskaan :D
- Jone32v
Joku antais sivusta mulle ruokaa ja ilmaa saisin tuolta peppureiästä :D
- Topi -77
Tai tämä kirjoitti:
toinen luistelija :D
http://www.irsport24.com/userfiles/irsport24-Kiira Korpi (2).jpgNam!
Muuttaisin vaikka Susannan tai Kiiran peppuun asumaan :D
NAM! - Juppepoika
No, mä muuttaisin vaikka asumaan ton Susannan tai ton Kiiran peppuholeen ;D
- poju27
Topi -77 kirjoitti:
Nam!
Muuttaisin vaikka Susannan tai Kiiran peppuun asumaan :D
NAM!Arvaa muuttaisinko minä?! Aivan varmasti!
- Yliopistojäbä27v
Tai tämä kirjoitti:
toinen luistelija :D
http://www.irsport24.com/userfiles/irsport24-Kiira Korpi (2).jpgSaispa nuuhkia kauniin naisen "pakoputkea"!
- Insinööri johtaja
Yliopistojäbä27v kirjoitti:
Saispa nuuhkia kauniin naisen "pakoputkea"!
Ai saakutti Kiiran kiinteä peppu ja pillunaamalla ja ääni komentamassa mua nuolemaan sitä ihan sama kumpaa holea nuolisin niitä molempia.
Mut sais laittaa rautoihin ja istua pitempäänkin. Ilmaa saisin vain persereijän tuntumasta.
Ei tätä fantasiaa tietty voi ymmärtää kukaan muu kuin sellainen joka nauttii face sittingistä.
Olen määräävässä asemassa työelämässä, mutta yksityiselämässä nainen saa tehdä naamastani itselleen jakkaran.
mikä teitä ihmisiet kiinnostaa tuossa perseen haistelussa??? onko se nyt kivaa kun nainen istuu lärvillä ja päästää vitunmoiset kanamunapierut nenäänne??? mikä helvetti siinä voi kiihottaa???:D :D :D sain taas hyvät naurut teidän jutuista!! lisää tälläistä kiitos!! :D :D :D
- Isojorma, 1959
Miksi jauhat aina tuota kananmunapieruja, ripulipaskoja ym.?
Okei, me tiedämme, että olet gay, mutta mitä siitä?
Anna meidän MIESTEN nauttia naisista, jooko! - Isojorma, 1959
Puhun nimen omaan puhtaan naisen tuoksuista, joita heteromiehen tulee mielestäni rakastaa! Puhtaan pimpan ja puhtaan pyllyn reiän tuoksuista!
Isojorma, 1959 kirjoitti:
Miksi jauhat aina tuota kananmunapieruja, ripulipaskoja ym.?
Okei, me tiedämme, että olet gay, mutta mitä siitä?
Anna meidän MIESTEN nauttia naisista, jooko!halusin vaa tietää et mikä? siinä kiihottaa et nainen istuu naamalla ja nuolette persereikää...on mun muija istun mun lärvil sillai et oon sen pillua nuollu...ehkä vahingos persettäkin nuolassu, en tiedä...mutta en koe mitenkää eritysin kiihottavana jjos nainen istuu naamalla sillai ettei saa henkeä....kertokaa nyt mikä siinä on se juttu????????????????
Isojorma, 1959 kirjoitti:
Puhun nimen omaan puhtaan naisen tuoksuista, joita heteromiehen tulee mielestäni rakastaa! Puhtaan pimpan ja puhtaan pyllyn reiän tuoksuista!
tottakai rakastan muijan pillua!! sen nuolemaista ja hyväilyy ja nussimista yms...mut en ymmärrä tät tukehuttamis juttua perseellä!!
- Ei sitä tarvi nuolla
sickup86 kirjoitti:
halusin vaa tietää et mikä? siinä kiihottaa et nainen istuu naamalla ja nuolette persereikää...on mun muija istun mun lärvil sillai et oon sen pillua nuollu...ehkä vahingos persettäkin nuolassu, en tiedä...mutta en koe mitenkää eritysin kiihottavana jjos nainen istuu naamalla sillai ettei saa henkeä....kertokaa nyt mikä siinä on se juttu????????????????
Voi vain nuuhkasta! Ei puhdas naisen peräpää pask**le haise! Mutta, sähän olet ollu vain kauniiden pojujen kanssa :D :D :D
- Anonyymi00047
Hyh
- mika3
taitaa pojua homma kiinnostaa ku niitä täällä kuitenkin lueskelee.
miä ihmettelen teikäläisiä!!!! tutkin psykologiaa ja haluan tietää miksi vituss haluatte tukohtua???? on liian outoa mulle!!! vitun persenaama :D :D :D
- Kukaan...
sickup86 kirjoitti:
miä ihmettelen teikäläisiä!!!! tutkin psykologiaa ja haluan tietää miksi vituss haluatte tukohtua???? on liian outoa mulle!!! vitun persenaama :D :D :D
...mistään tukehtumisesta oo puhunnu mitää - puppelipoika :D :D :D
- PilluNorja
Seksi on nimenomaan pillun nuolemista ja käteenvetämistä! Pelkällä pylsimisellä ei tee mitään. Naama pilluun ja pillu puhtaaks! Eiks kymmenen käskyäkin jo sano niin.
Vittu kun alko seisoo kun katto noita kuvia :D...saispa tukehtua hengiltä kiimanen märkä pillu kauniisti naamalla...tukehtuminen pillunesteisiin :D...aaahhh - Facesitting rules
Kiimasia kuvia. Pääsispä nuolee eri pilluja. Kadut on täynnä niin ihanan näköisiä herkkuhaaroja et pahaa tekee.
Pitäisi olla laki et naiset saa nuoletuttaa pillunsa kadulla milloin vaan ja miehen olisi pakko totella.
Muutenkin oikein itkettää kun jotkut naiset jää ilman pillun nuolentaa, jos he sitä haluaisivat, eikä kukaan nuole. Surullista.- kielesi siellä
Loistava idea! Tiedän täsmälleen missä kävisin kävelyllä :) Ja sen olis pakko totella tai kutsuisin nuolupoliisin :) Tai miks ei vois olla sellasii nuolusalonkeja, vähän niin kuin kävis kampaajalla tms.
- herra Vitunnuolija
Yhtä surullista on se että vaikka heteromies haluaakin nuolla vittua niin kaikki eivät sitä koskaan saa tehdä.
- Ansskuu
Ihanaaa keskusteluu tääl :) mä oon 21v nainen ja rakastan istua miesten naamalla, mulla oon ollu elämäni aikana 3 miesystävää ja jokaisen naaman päällä oon istunu, mut en oo viittiny kertoa ikinä kenellekkään et mä oikeasti nautin siitä ja voisin istua siinä vaikka monta tuntia jos saisin.. Ja aina kun painitaan nii sillon pitää istua naamalle ;) se on niin ihana tunne ku miehen naama painautuu mun Pillua ja peppua vasten eikä pysty hengittää... Ja mä oon siinä tilanteessa kuningatar :):)
- NAM!
NAM! Kiihottavaa! Nainen naaman päällä ja samalla sniffailla pimppaa ja peppureikää!! NAM!
- fsdffglflflffdls
Miehet ovat saaneet herkutella! Kyllä naiset on kultia ja herkkua :=) On kivaa olla mies, mutta varmaan myös naisen on kiva olla istuessaan miehen naaman päällä :D
- Kiva Ansskuu
et olet tuottanut iloa noille miehille!
NAM! t. Yx mies - Anskun ukko
Mie romahan.
- tonza4you
Kuningattareni, olisi kunnia Asia minulle nautti perseeztäsi ja hmmmmm...ihanasta pillustasi, tukehtuisin onnellisena. Terv:BDSM "nautiskelia"
- en kyllästy koskkaan
tuu anssku istumaan mun naamalle - hoitelen sua vkl - mistä löydän sut.
- mitä tuo neste valuu
- cuckold boy
nuolkaa toisen mihen spermaa pillusta ulos niin maistatte jotain hauskaa!!! :D
- jou jou
Olet todella perverssi/saira.
- MuijaXi
Miksei muija suostuisi moiseen?
- kerro
Kertokaa miehet mikä tuossa on niin kivaa. En ole koskaan kokeillut, enkä tiedä miten ehdottaisin. Olen nainen.
- yliopisto-opisk. -88
koskaan suostunut "tukahduttamiseen! Mutta on kiihottavaa kun kaunis naiseni istuu kauniilla pepullaan naamallani (puhtaalla). Puhdas pimppa ja peppureikä tuoksuvat kiihottavalle! Vain muutaman kerran ollaan kokeiltu, mutta miehenä on ÄÄRETTÖMÄN KIIHOTTAVAA PUUHAA!
- En ole siis
yliopisto-opisk. -88 kirjoitti:
koskaan suostunut "tukahduttamiseen! Mutta on kiihottavaa kun kaunis naiseni istuu kauniilla pepullaan naamallani (puhtaalla). Puhdas pimppa ja peppureikä tuoksuvat kiihottavalle! Vain muutaman kerran ollaan kokeiltu, mutta miehenä on ÄÄRETTÖMÄN KIIHOTTAVAA PUUHAA!
koskaan harrastanut "tukahduttamista", enkä harrasta.
- yliopisto-opisk.-88
Huh lauserakenne voi huolimattomuuttaan muuttua :D Siis puhtaalla pepulla...no puhtaalla naamallakin :D
- Heteromiehen
tuleekin rakastaa naisen pimpin ja peppureiän tuoksuja kaikkein eniten tuoksuista maailmassa!
Kivaa on tuoksut, nesteet ja ihana lämpö... Saat samalla kielihoitoa. Jos haluut kokeilla ota yhteyttä...Mun s.posti näkyy profiilissa.
- koskematonyliopis
Heteromiehen kirjoitti:
tuleekin rakastaa naisen pimpin ja peppureiän tuoksuja kaikkein eniten tuoksuista maailmassa!
Totta! Miehen tulee rakastaa naisia, myös meidän koskemattomien nörttienkin :D
- Koira orja
Facesitting...voi vittu että on kiihottavaa! Naamani on muotoiltu pilluja varten. Muu seksi on turhaa. Pillu naamalle...naiset raiskatkaaa minut, nuolen pillunne kiltisti. Olen koiranne. Antakaa niin nuolen pillunne ja heittäkää sit tylysti pihalle ;)
- asd110
Se on kyllä mahtavaa kun nainen istuu naamalle, varsinkin jos perseessä haisee vähän kakka.
Pienen pierunkin voisi päästää samalla, vaikka niin että pieniä kakkahippusia lentää naamalleni. Sellaisen söpön naisellisen pierun: "PRUT!" tai sitten vienosti: "piiiiiiiyyyuuuuuuuuuu.....pfffffffff... PÖF, pöf, pf..."
Tai sitten niin että tulee vähän ripulia naamalle. Se se on mahtavaa! "Prötprlblblb, prapapaprplplplpruiiiiiii... PRAP!"- asd110
Niin joo, piti vielä sanoa että kun nainen pieraisee siinä oikein mojovasti niin perskannikat läpsii omia poskia mukavasti sen pierun tahdissa.
- Koira orja
Saispa olla vaikka viikon jonkun "pirttihirmun" seksiorjana. Se pakottas aina nuolee märkää pilluaan, kusis päälle jos niin haluaa. Joutus nuolee varpaita ja valittas ja huutais jos ei pillua nuolla kunnolla...kohtelis kun koiraa :)...jos pillusta ei pidetä hyvää huolta jne.
Olis pitänyt alkaa huoraksi. Nyt ei enää pysty kun on muija jne. Mut jos ero tulee niin musta tulee ilmanen huora.- Kielesi siellä
Joko ero vireillä?
- stnan kiihottava
suosittelen xhasmterista FELICITA facesitting videoo.
- fe433t
lisää kuvia .....kuten alotitajal
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 161896
- 81734
- 57731
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?45628- 46613
- 60562
Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko71546Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅44527Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su35525- 26521