Tuksun sisäiset ongelmat kärjistyvät – hän rähisee ja raivoaa!!!

Psyko-Barbie 1

Männä viikonloppuna oli jälleen draamaa Helsingin yössä. Ja Draaman Kuningatar oli itse Qviini. Sivurooleissa oli kaksi ns. huojuvaa. Mättöä annettiin painavasti - puolin ja toisin. Mutta kohtapa kaikki on TAAS kristillisesti anteeksiannettu, ja sit ollaan taas kavereita, suloisuuksia toisilleen. Ihanaa. Glamourellista.

Tässä ketjussa on pyritty hahmottamaan sekavien tapahtumien kulkua asianosaisten nettipostausten kautta. Tuksu tietenkin yritti kirjoittaa paljon ja etupainotteisesti sumuttaakseen lukijoita, mutta jokainen näätä tietää, ettei hänen satuihin ja tarinohin voi luottaa yhtään. Tässä on hänen eka postauksensa, ja sitten tulevat muut pääasiassa aamuyön 16.12. aikana nettiin ilmestyneet tekstit.

Tuksun ”musta silmä” 15.12.13, osa 1:

”Millainen "mies" lyö naista?!!!?????

Naiset vaikenevat usein väkivallasta. Minä en, Arto kuristi ja löi mua ihan työkseen. Eilen mut hakkasi Juhan poikakaveri, romani Joni Virtanen.
Raukkamaista ja törkeää!!!!!”

Kuva teksti: http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/Millainen-mies-lyo-naista-/1027068

164

6404

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Psyko-Barbie 2
    • Psyko-Barbie 3

Tuksun postaus 16.12. ensihetkillä:

”Mihin alkuperäinen blogini katosi????

Koko blogini, jota olen kirjoittanut viimeisen tunnin, ei sitten nähtävästi tullutkaan tänne! Voi itku kun selitin siinä kaikki tapahtumien kulut tarkalleen pe asti.

No, lyhyesti sanottuna, vietin Juhan kanssa pe-illan. Olimme mukavassa pikkujoulu juhlassa jonka jälkeen lähdimme Juhan pyynnöstä DTM ravintolaan.

Juha alkoi siellä loppuillasta lyömään mua ja tönäisi kovaa minua niin että kaaduin maahan. Hän otti antamansa kotiavaimet mun taskustani vaikka sovimme että lähdemme yhdessä, koska hänellä oli hoidossa koirani ja possuni. Juha katosi tapansa mukaan.

Seuraavana pvänä hän soitti mulle humalassa päivällä ja sanoi keittävänsä puuroa possulleni kun olin tosi huolissani. Sen jälkeen en saanut enää Juhaa kiinni.”

Linkkaus: http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/Mihin-alkuperainen-blogini-katosi-/1027072

• Lallin kumautus

"Koko blogini, jota olen kirjoittanut viimeisen tunnin, ei sitten nähtävästi tullutkaan tänne! Voi itku kun selitin siinä kaikki tapahtumien kulut tarkalleen pe asti."

Kas, kas. Onpa perin erikoista, että juuri sen kerran kun Johanna selittää kirjoituksessaan tapahtumien kulut tarkalleen pe asti, juttu katoaa. Oliko tietokone kateellinen vai sivuston softa? On se vaan niin väärin, voi itku.

Kuvista: Jokainen aikuinen nainen tietää, että tuollaiset sisäreiden mustelmat tulee vähän rajumman puoleisesta sextaamisesta. Johanna voisi ihan noin yleissivistyksen merkeissä valottaa meille tyhmille, että miten -Johannan sanoin- pienikokoinen romani ja homo Joni Virtanen sai hänelle nuo isot sisäreisimustelmat aikaiseksi? Kerro ihan omin sanoin, missä asennossa painitte? Silmäkulmaan tulleet ruhjeet ja sisäreiden mustelmat eivät minusta sovi mitenkään yhteen ihan tavalliseen juoppojen tappelutilanteeseen - raiskaukseen sopisivat, ja se nyt onkin enää ainut mistä tästä kertomuksesta puuttuu...

• ”Kateellinen”

Nimimerkki ”Kateellinen” on kommentoinut Tuksun kirjoitusta:

”Mikset lähtenyt Juhan kanssa, vaikka tiesit hänen lähtevän? Saattelit ihan narikkaan. Jäit sitten ravintolaan kuhertelemaan jonkun äijän kanssa. Nähtiin...”

• Psyko-Barbie 4

Tuksu raapusteli 16.12. ensiminuuteilla:

”Jatkoa blogiini osa 3. Millainen "mies" lyö naista!?????!

Kun aloin soittelemaan toistuvasti Juhalle, hän ei enää vastannut mihinkään soittoihin eikä viesteihin. Kävelin hänen luokseen keskustassa. Juha ei avannut ovea, ja kuulin vain koirien haukkumista oven takaa.

Joku tuntematon ystävällinen opiskelijakundi pyysi mua samasta rapusta viettämään iltaa kanssaan. Menin hänen asuntoonsa jossa juttelimme kaikkea syvällistä useita tunteja ja keskusteluun tuli mukaan eräs paljon maailmaa nähnyt pianisti. Viihdyin hyvin ja meillä kaikilla oli mukava illanvietto.

Sitten sain Juhan vihdoinkin kiinni puhelimitse. Hän väitti olevansa Vantaalla jonkun porukan luona juomassa. Pyysin häntä ottamaan taksin jotta pääsen hakemaan eläimeni ja Juhan pikkukoira oli myös asunnossa.”

Linkki: http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/Jatkoa-blogiini-osa-3-Millainen-mies-lyo-naista/1027073

• määmäämää

Ja tässäkin vaiheessa sisko Julia oli jo kuo
        lut. Mikä paskapää ei ymmärrä, en en.

• Psyko-Barbie 5

Tuksun näkemys 16.12. aikaisin aamuyöllä:

”Jatkoa blogiini, osa 4, vklopun tapahtumista

Kun soitin kolmannen kerran Juhalle, puhelimeen vastasikin Joni Virtanen! 23v nuori kundi, joka haluaa hinnalla millä hyvänsä julkisuuteen. Hänen suustaan tuli täysin painokelvotonta tekstiä. Lähdin naapurista pois ja aloin soittelemaan ovikelloa vimmatusti.

No niin....... Ovelle tuli silminnähden raivon vallassa oleva Joni Virtanen joka kävi samantien kimppuuni. Sain häneltä ainakin 20 nyrkin iskua ja hän repi tukkani niin että puolet lisäkkeistäni irtosivat päästä.

Jonin silmien pupillit olivat niin laajentuneet, että epäilen, että hän oli ottanut jotain muutakin kuin alkoholia. Joni otti keittiöveitsen käteensä ja uhkasi henkeäni. Toinen iso mies otti hänestä kiinni ja juoksin ulos. En voinut lähteä tavaroideni kanssa koska chihuani oli edelleen sisällä Juhan asunnossa.”

Linkki: http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/Jatkoa-blogiini-osa-4-vklopun-tapahtumista/1027075

• Psyko-Barbie 6

Rytinää kaupungissa, ja jo siatkin lentävät: Tuksu raportoi 16.12.

”Jatkoa blogiini jonka äsken kirjoitin!

Joni Virtanen alkoi siis silmittömän raivon vallassa hakkaamaan mua nyrkeillä, kaatoi mut maahan ja löi mua niin kovaa kun jaksoi, se säälittävä pienikokoinen romani!

Sitten hän siis otti veitsen keittiöstä, jolla alkoi uhkaamaan henkeäni.
      Hän huusi mm:

"Olet huo-ra, jonka oma isä hylkäsi!!!!! Kukaan ei rakasta sua!!!! Saa-tanan läski huo-ra!!"

Väliin tuli joku tuntematon, vanhempi ja isokokoinen mies, joka irrotti hurjistuneen Jonin musta ja piti Jonista kiinni. Samalla mies huusi mulle, että
      "Lähde nopeasti menemään, en pysty kauaa pitämään kiinni tästä!!"

Mies haki vaatteitani ja omaisuuttani Juhan oven eteen. Huusin hysteerisenä hänelle, että pikkukoirani on sisällä asunnossa.

Joni Virtanen otti väkivaltaisesti mikropossuni ilmaan ja heitti sen ilmassa asunnosta, niin että ehdin saada possuni kiinni syliini. Paris-possu huusi kuin syötävä. Laitoin sen turvaan lämpimään koirakassiin ja suloisuuteni rauhoittui. Blogini jatkuu taas kohta, tekstini ovat liian pitkiä postattavaksi kerralla.”

Linkki: http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/Jatkoa-blogiini-jonka-asken-kirjoitin-/1027071

• Psyko-Barbie 7

Tuksun raportti 16.12. aikaisin aamuyöllä:

”Jatkoa blogiini, osa 5 vklopun tapahtumista

Pyysin naapureita soittamaan poliisit paikalle. Joni ja Juha, molemmat valehtelivat ihan kirkkain silmin poliiseille. He mm. väittivät, että Esmeralda ei ole minun vaan heidän koiransa!!!!!

Poliisit kuulivat kaikkia osapuolia ja onneksi, vihdoin ja viimeinkin, he uskoivat mua ja kävivät hakemassa pikkukoirani Juhan asunnosta! Juha ja Joni huutelivat ihan sekopäinä että mä olen muka joku "vaarallinen väkivaltarikollinen" ja "viekää toi huo-ra vankilaan!!!!!!”

Olin ihan shokkitilassa, olen pitänyt Juhaa yhtenä läheisimmistä "ystävistäni." Ei hän mua rakasta, hän rakastaa miehiä ja on vain käyttänyt mua hyväkseen ihan kokoajan. Samalla on omaisuutta lähtenyt kävelemään monesta eri asunnosta!!!! Tämäkö on sitten kiitos siitä että ihastuin häneen!??????

En ole koskaan tehnyt fyysistä väkivaltaa Juhalle tai Jonille. Kuten sanottu, en edes tunne koko Jonia. Järkyttävää selkäänpuukotusta!!! Ja hemmetin siipeilyä taas kerran!”

SeiskaLiveen: http://www.seiska.fi/Johanna-Tukiainen/Jatkoa-blogiini-osa-5-vklopun-tapahtumista/1027076

• Romano 1

Joni Virtanen kommentoi 16.12. aamuyöllä

”Johanna Tukiainen valehtelet törkeästi

Huhhuh, olen todella sanaton! Kaikki Johannan kirjoittamat väitteet seiskalivessä on täysin yli liioteltuja, sekä väritettyjä...

Okei hän iskeytyi tänne Juhan luokse ja itse oli tosi aggressiivinen ja puolustin itseäni, koska noin rehevää naista ei noin vaan rauhoteta. Hän rimpuili, ja olimme kaikki humalassa. Oon tosi järkyttynyt kaikesta. En todellakaan ole heittänyt mikropossua ilmaan tai ollut ylipäätään sellainen raivohullu, mitä Johanna kuvailee postauksissaan.... hohhoijjaaa...

Poliisit tulivat paikalle, koska huusimme kaikki toisillemme, ja näin ollen naapurit soittivat virkavallan paikalle. Ja sanoin rehellisesti, että olemme jokainen humatilassa sekä puolustettiin kaikki itseämme. Ei tässä kukaan ole pahoinpidellyt ketään :eek:

Täälä nyt lueskelemme ystäväni Juhan kanssa näitä Jossun kirjoittamia juttuja ja olemme järkyttyneitä..Halooo?! Mitä seuraavaksi?:) "

Linkki: http://www.seiska.fi/Kayttajien-sisaltoja/Johanna-Tukiainen-valehtelet-torkeasti/1027079

• Psyko-Barbie 8
      • "Hyi vit-tuu!!!!!!!"

Tuksun viimeinen tikki 16.12. aamulla:

"Joni please, lopeta Juhan vetäminen anaaliim!
        Hyi YÖKS teidän kanssa!!!!!!!!!!! Hyi vit-tuu!!!!!!!"

• Geishan mu(i)stelmat

Heh, eilen kun näitä viestejä luin niin samalla katoin leffaa Geishan mu(i)stelmat.

Kyllähän se nyt nii on että pikku-geishamme on saanu ne mustelmat jostain muusta aktista ;) oisko syy siellä naspurissa missä "keskusteltiin" henkeviä tuntitolkulla ;)

• Immoskan ukaasi

Viime yön säkenöivästä viestittelystä poimittakoon tähän vielä Immoskan viesti, joka on ehditty jo poistaa, mutta internet ei kuitenkaan unohda:

"jätä hullu ämmä mun elämä rauhaan !!!! mä tulen paljastamaan kaikki susta."

• Kuva jo poistettu
        Geishan mu(i)stelmat kirjoitti:

Heh, eilen kun näitä viestejä luin niin samalla katoin leffaa Geishan mu(i)stelmat.

Kyllähän se nyt nii on että pikku-geishamme on saanu ne mustelmat jostain muusta aktista ;) oisko syy siellä naspurissa missä "keskusteltiin" henkeviä tuntitolkulla ;)

On vieläkin vanhemmat mustelmat, kun ovat tuon väriset, tumman violetit.
        Kuvahan on juttuineen o poistettu seiskalivestä.
        Varmaan niiden törkeiden liioitteluiden ja syytösten vuoksi.
        Ihan aiheesta siis

• Virtanen sai puhelun

Kahakan jälkeen Virtanen sai puhelun Tuksulta (16.12. aamulla):

”Tuksu soitti just äsköttäinkin ihan kännissä ja uhkailee... Eläimet ovat hänellä, enkä usko hänen huolehtivan niistä :/ Surettaa eläin raasujen puolesta.”

• Hengentuotteita

Vielä hieman syvällistä ja henkevää keskustelua 16.12.:

Joni Virtanen tylytti:

"Täyttä pas-kaa! Lopeta pliis Johanna ku-settaminen ja puhu vihdoinn totta!
        Itse olit aggressiivinen ja löit mm Juhaa ja minä puolustin itseäni tönimällä sua poispäin.... sun seiskalive postaukset on järkyttävää luettavaa....
        olet sekaisin koko ihminen."

Tuksu kuittasi:

"Joni vi-tun romani, tulet vastaamaan oikeudessa sun hyväksikäytöistä ja pas-kanpuhumisesta!!"

• Voi elämä!!!11!!

Olipas tuolla taas kunnon rähinät... Voi elämä!!!11!!

• Nainen lyö

Voihan sitä kysyä vaikka näinkin: Millainen nainen lyö miestä?

• jaahas4

Ja mimmoinen nainen jättää eläimet ties kenelle kun huikka maistuu?Itse vastuussa kumminkin eläimistään.Voisi jälleen katsoa madame itseään peiliin.On se kumma kun tuo kävelevä katastrofi saa tappelun aikaan ihan kenen kanssa tahansa, vikahan ei missään nimessä ole mitenkään milläänlailla tuksun, täysin syytön jälleen kaikkeen tapahtuneeseen.Taas on vipinää poliisilaitoksella kun rikosilmoituksia tehtailaan.Sitten vähän ajan päästä kaikki taas ihanan glämööristä.

• samperi
        jaahas4 kirjoitti:

Ja mimmoinen nainen jättää eläimet ties kenelle kun huikka maistuu?Itse vastuussa kumminkin eläimistään.Voisi jälleen katsoa madame itseään peiliin.On se kumma kun tuo kävelevä katastrofi saa tappelun aikaan ihan kenen kanssa tahansa, vikahan ei missään nimessä ole mitenkään milläänlailla tuksun, täysin syytön jälleen kaikkeen tapahtuneeseen.Taas on vipinää poliisilaitoksella kun rikosilmoituksia tehtailaan.Sitten vähän ajan päästä kaikki taas ihanan glämööristä.

Hakekaa nyt joku jo ne eläimet pois siltä.Tässä taas hyvä esimerkki siitä miten niitä eläimiä kohdellaan.Taas Tuksu syyttää muita tapahtumasta eikö olisi jo aika ottaa vastuu omasta elämästä.Tommosta elämää elävä ihminen ei tarvi rääkättäviä luontokappaleita.

• vale-tunkio

Hyvinpä on alkanut tunkiopaxulla uusi auvoinen elämä, se ilman päihteitä ja terveellisellä twistillä.Noin ne kilot tippuu ja elämän laatu paranee.Miten toi mastodontti luulee et kukaan uskoo mikhinkään sen kirjotteluun, kun totuus tulee julki jokakerran, ja aivan toisenlaisena kun ton tunkion kirjottamana!!???

• Eeen se minä ollut

Oisko joku (kuten tunkin sivupersoona) taas kaapannu blogin ja kirjottelee mitä sattuu.

• On taas draamaaa
        Eeen se minä ollut kirjoitti:

Oisko joku (kuten tunkin sivupersoona) taas kaapannu blogin ja kirjottelee mitä sattuu.

Sekin vissiin selviää kohta viikon aikana siis :)

• Eläintenpitokielto!

Toivottavasti poliisit ja eläinsuojeluviranomaiset veivät viimeistään nyt eläimet turvaan Johanna Tukiaisen kynsistä.

• Valitettavasti

Tuskinpa vaan......

• Ei taida olla esillä
        Valitettavasti kirjoitti:

Tuskinpa vaan......

En usko minäkään......
        Kädettömiä tuntuvat olevan.

• Immoskan katu?

Tuksulla on tapana ilmestyä paikalle "pyytämättä ja yllättäen" silloin, kun hänellä on pahat aikeet mielessään. Teksteistä ylempää voinee päätellä, että hän on palannut sähköisestä Jollashovista Albertinkadun sähköttömään luukkuunsa.

Mutta millä kadulla tai missä kaupunginosassa Juha Immosen asunto sijaitsee?
      Näin kertoi Tuksu (ylempänä siis):

"... Kun aloin soittelemaan toistuvasti Juhalle, hän ei enää vastannut mihinkään soittoihin eikä viesteihin. Kävelin hänen luokseen keskustassa. Juha ei avannut ovea, ja kuulin vain koirien haukkumista oven takaa..."

• Hymy 7.7.2013

Hymy raportoi 7.7.2013 Tuksun ja Susanna Gärdströmin nujakasta yöllä 4.-5.7.
        Tuksu oli yrittänyt päästä SG:n asuntoon Pihlajistossa, mutta SG oli onnistunut häätämään tunkeilijan. Ilman kipua ja särkyä ei tälläkään kertaa selvitty.

”Johanna Tukiainen otteli taas: Nyt vääntyivät tangoprinsessan sormet

Hymy on kirjoittanut vähällä aikaa useista Johanna Tukiaisen tehtailemista rikoksista. Nyt Hymylle on kerrottu jälleen uudesta tapahtumasta: Tukiaisen väitetään vääntäneen julkisuudesta tutun ex-tangoprinsessan sormia pari päivää sitten.

Johanna Tukiaisella menee nyt vähän liian lujaa. Nainen sai toukokuun lopussa kolmannen vankeustuomionsa, tällä kertaa 60 päivää ehdottomana, Vihdissä juhannuksena 2011 tapahtuneesta miehen pahoinpitelystä.

Vain viikko tuomiosta Tuksu raapi kolmekymppisen Henkka-nimisen miehen, joka kertoo tapahtumasta tuoreessa Hymy-lehdessä. Henkka vaatii Tukiaisen rikoskierrettä katki ja naista välittömästi linnaan…”

Koko artikkeli ja kuva: http://www.hymy.fi/viihdeuutiset/johanna-tukiainen-otteli-taas-nyt-vaantyivat-tangoprinsessan-sormet

• Rauha aikanamme

Jokainen päivä, jonka tuo glamour-ihminen istuisi telkien takana,
        takaisi rauhan normi-ihmisille.

• 20 kertaa

20 kertaa kun vetää nyrkillä naamaan niin jälki olisi hieman toista.

Tuksu sai jo aiemmin 20 kertaa nyrkistä joltain naiselta.

Kuka seuraavaksi vetää 20 kertaa nyrkillä päähän?

• Prossat pois

Tuksu on liiottelun mestari.
        Kaikesta voi vetää reilusti 80% pois...mikä jäljelle jää voi olla se totuus ja sekin väritettynä.....

• Raivo-Tukiainen

Johanna Tukiainen on väkivaltainen ihminen, joka luisuu päivä päivältä ja yö yöltä alemmas ja alemmas. Toivottavasti ihmisuhreilta säästytään tämän kehityksen jatkuessa. Ex-rouva kuuluu vankilaan.

• VAARAILMOITUS!

Vaarailmoitus jokaiselle! Johanna Tukiaisen tappelutekniikan tyypilliset piirteet:

* Nopeasti, tuulimyllyn siipinä huitovin käsin hän pyrkii raapimaan kohteensa kasvoja (silmiä) ja kaulan aluetta (kaulavaltimoita), kaataa uhrinsa maahan ja lopettaa tämän istumalla kasvojen päälle.

* Vaihtoehtoisesti, jos on kättä pidempää saatavilla, esim. skumppapullo, hän vetäisee sillä raskaan kaarilyönnin uhrinsa päähän. Taistelutilanteissa hänen vasenkätisyydestään on etua hämäys- ja yllätysmomenttina. Kohteen hiuksiin pyritään käsiksi ja nopealla nykäisyllä horjutetaan tämä pois tasapainosta.

• Kilahtelee rajusti

Hän on uskomattomalla tavalla ennalta-arvaamaton: kukaan ei osaa odottaa naishenkilöiltä tuollaista, tuksumaisen brutaalia väkivaltaa ennen kuin on myöhäistä, ja ikävät vammat, kipu ja särky ovat syntyneet. Ja asioita TAAS puidaan käräjäoikeudessa vuoden sisällä...

• Herra Piipponen

Vuosi 2014 on Suomen oikeusjärjestelmälle näytön paikka Johanna Tukiaisen saattamiseksi tilille tekosistaan.

• karin salemlainen

Onneksi suomessa saa paljousalennusta rikoksista toisin kuin jenkkilässä. Ja ehtii vaikka mitä ennen kuin tuomio pannaan täytäntöön.

• Iso-Kvaakku

Tukiainen on vaarallinen henkilö ihmisten hengelle ja terveydelle.

• Juust

"Pyysin naapureita soittamaan poliisit paikalle."

Heh heh heh.

• Voi että se osaaa

Oli taas toikin juttu ihan toisin kuin kerrottiin, 100% valhe siis.

Naapurit soitti poliisit, koska paxu kiljui yöllä rapussa........possn kanssa kilpaa...

• Pauli Aalto-Pahvi

Kaikki Tuksun viimeöiset postaukset kommenteineen ovat kadonneet SeiskaLivestä, heh, heh. Internet ei unohda!

• Viina & Mömmö

Lääkkeet, huumeet ja alkoholi ovat tämän kaiken takana. Ne ovat kärjistäneet Johanna Tukiaisen kielteisiä luonteenpiirteitä voimakkaasti.

• Ida Hannukainen

Pitääkö jonkun ensin kuolla Tuksun kätten kautta ennenkuin virkavalta puuttuu jyrkemmin tuohon väkivaltakäyttäytymiseen?

• Oikeudesta oikeuteen

Tukiainen on tunnetusti ollut usein oikeudessa syytettynä erinäisistä pahoinpitelyistä. Eikä loppua näy tälle... oikeudesta oikeuteen kulku käy...

• Siivotkaa pois tuo!

Viranomaiset! Siivotkaa Johanna Tukiainen pois normi-ihmisten keskuudesta jo.

• Iskevä ratkaisu!

"Joskus väkivalta lopettaa vit-tuilun" = tuksuhenkinen päällekarkausperiaate Nro 1.

Noilla kuolemattomilla sanoillaan Tuksu kommentoi Kooman aloittamaa tappelua Hertsikan Helmessä (23.2.) fanisivuillaan. Dokumentaatio Tuksun lausumasta: http://oi46.tinypic.com/5miwrm.jpg

• Ihmettelee muukn
        Ida Hannukainen kirjoitti:

Pitääkö jonkun ensin kuolla Tuksun kätten kautta ennenkuin virkavalta puuttuu jyrkemmin tuohon väkivaltakäyttäytymiseen?

Näköjään

• Sweet Devil

Milloin Tuksulle häkki heilahtaa, ja muutto Hämeenlinnaan tapahtuu?
      Eikös olisi jo aika?

• lepäilevä Tuomas

Huomenna Tunkilla luento espoolaisessa lukiossa. Uskokoon, ken kaiken muunkin uskoo:

• Taas rehtori itkee

Tuksu selittää puhelimitse lukion rehtorille, ettei voi tulla, kun on nyt noita kuhmuja päässä ja sisäreidessä pikkumustelma... ja rehtori itkien kiittää ilmoituksesta...

• Tuksun sexy tatska

• Tuksun lätty

• Rauha maahamme

Tiedämme, että joka viikko Tuksulla tapahtuu jotain väkivaltaista säätämistä...
      Miksi hänen tekemiään hakkailuja ja riehumisia ei saada kuriin?

• Ponteva Painija

Siis aivan hirviö suoraan sanoen, ja tuon annetaan yhä kulkea vapaalla jalalla?

• Väkivaltainen ääliö

Väkivaltaisen känniääliön paikka on jossain muualla kuin kadulla tai keikoilla tai SeiskaLiven bloggarina.

• ääääh

Missä Tuksu liikkuukin siellä ilmenee väkivaltaa mutta aatteleeko kukaan mitä se väkivaltaseko tekee niille ELÄIMILLEEN.

• Tuksun luisu

Tuksun luisu on jyrkentynyt, ja paljon on piilossa sellaista, mikä ei ole vielä tullut julki. Vuosi 2014 on kiintoisa, kun saamme lukuisia oikeudenkäyntipöytäkirjoja ja tuomiolausumia julkisuuteen ja palstalle.

• Sipulipaine

Johanna Tukiaisen sipuli on varmasti lopullisessa kilahtamispisteessä; mediapaine ja stressi ovat olleet kovat jo pitkään, eikä lomaa esim. ulkomailla - siellä missä palmupuut huojuvat - ole ollut pitkiin aikoihin.

• run forrest run

Vielä selvittiin nettipäivityksillä tästä mutta koska tulee se kerta kun jollekin noista juopoista sattuu kättä pidempää ja mahdollisesti terävää käteen kun nujakoidaan. Joku siinä kuolee ja vähemmän glamourisesti.

• Hellokittyraivari

Arton kohtalo = Juhan kohtalo = psykopaatti-narsipaatiksi nimittäminen iskut.
      Johanna Tukiaisen harjoittaman väkivallan jälkiä parin viime vuoden ajalta:

https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/47558_294285267342595_385406480_n.jpg

Arto Länsmanin pää sipulipussissa:

http://www.ohmygossip.ee/images/articles/main_pic/10559/mega/arto_länsman_väljavõte_seiskast.jpg?1299769587

Kuva maaliskuisen Seiskan aukeamasta, jossa näkyy Arto Länsman kaulan seutu auki raavittuna:

http://3.bp.blogspot.com/-usMxmyMFzEI/UThx3bw2KpI/AAAAAAAAAGw/j-Hg2EeTwbg/s1600/72630_10151352778726821_850663950_n.jpg

• syvällä mennään

Tappelu olkiksen kanssa toi kivan säväyksen hamraaseen Joulukuuhun, on ollut tuksurintamalla niin hiljaista. Toivotaan että meikussa saisivat jullin kuntoon niin saatais elämä raiteille(teilta)
      Siskokeikat oli todella säväyttäviä, jos tunkki ei sekoile ja räkätä niin keikat loppuu kokonaan 2014

• Anything goes

Sunnuntaina aamukahvipöydässä kerroin kuinka olin nähnyt eka kerran unta ns.kohublondista.Uni oli voimakasta ja kaikilta kohdin epämiellyttävää,oli ollut tappeluita,nujakointia,poliisit oli tulleet paikalle ja joku oli viety ensiapuunkin..Ankara häslinki oli ollut käynnissä koko unen läpi ja heräsin epämiellyttävään oloon.Muu porukka nauroi kun kerroin unestani. Sunnuntaina ei kuitenkaan mitään hälyttävää löytynyt keltaisista medioista joten ajattelin että kaikki hyvin? Mutta nyt,onko musta nyt tulossa joku uusi raili vai joku vastaava? Vaiko vain tuttua historian toistoa kun on niin tottunut lukemaan näitä kuvioita ja odottamaan varsinkin viikonloppuina mitä vain tapahtuvaksi?

• Tunkki ja julli

Susta voi tulla uusi Raili, kerro vaan rohkeesti täällä etukäteen mitä tahtuu.

Mä voin kans yrittää, tuksun huominen luentoa jää "kiireiden takia väliin. Pillerit huuhdotaan viinaksilla alas, siihen kepeää rähinää päälle.

• Raili eläkkeelle!

Raili = Tuksun luottoennustaja, jolla voi selittää kaikki tempaukset. Hän näkee kaiken. Raili on nyt jäämässä eläkkeelle, mutta tarjoaa tehtävää seuraajalleen. Tässä Railin sanomalehteen laittama työpaikkailmoitus:

http://aijaa.com/5oEatV

• Ro-Mani Man-ne

Tuleeko seuraavaksi Julian kosto ja Kung Fu potku, jolla puolustetaan isosiskoa?

• Psyko-Barbie 9

Tuksu jatkoi kommentointiaan SeiskaLivessä 16.12. illalla:

”Joni Virtanen ei ole ainoastaan romani ja homo. Hän on myös kleptomaani, valehtelija ja naisten hakkaaja. Teen valituksen julkisen sanan neuvostoon törkeästä "paljastuskirjasta", en ole tuntenut koko Romania kuin vasta viikon.”

• ”Muutan ulkomaille!”

Tuksun iltamiete (16.12.):

”Mikä tämän maan "hyvä tahto" oikein on????? Mut, suomalainen hetero nainen, on hakattu täysin alas tässä maassa sekä henkisesti että fyysisesti. Ei auta enää mitään muuta kuin muuttaa kokonaan pois maasta.”

• Psyko-Barbie 10

Tuksun viimeinen aatos 16.12. illalla:

”Seiskan joulukuvauksissa ennen mun hakkaamista. Juha oli mun koiran ja possun kanssa kokoajan kotonaan, jossa oli Joni Virtanen yllättäen, vaikka Juha on kokoajan haukkunut häntä mulle!!!! Voi v.....miten kaksinaamaista ja petollista porukkaa!

Sainpahan ainakin varastelevan homokaksikon rysän päältä kiinni. Ei ainakaan tartte enää miettiä, kenelle tästä lähtien tarjoan enää illallisia.”

• wonder boy
        Psyko-Barbie 10 kirjoitti:

Tuksun viimeinen aatos 16.12. illalla:

”Seiskan joulukuvauksissa ennen mun hakkaamista. Juha oli mun koiran ja possun kanssa kokoajan kotonaan, jossa oli Joni Virtanen yllättäen, vaikka Juha on kokoajan haukkunut häntä mulle!!!! Voi v.....miten kaksinaamaista ja petollista porukkaa!

Sainpahan ainakin varastelevan homokaksikon rysän päältä kiinni. Ei ainakaan tartte enää miettiä, kenelle tästä lähtien tarjoan enää illallisia.”

Jokohan Julle oli jo kylmänä, kun Tunkki riehui netissä?

• lentoa rapussa

Luin ketjun läpi.

Onko Paris suomen ainoa "lentävä super-possu? "

• Joni Virtanen 17.12.

Joni Virtanen kertoi oman näkemyksensä viikonlopun 13.-15.12. kahakasta (postattu 17.12. aamuyöllä):

”Glamourinen kohtaaminen part1

Nyt olen nähnyt/ kuullut tarpeeksi, tässähän käy niin, että oikeudessa nähdään Johanna Tukiainen! Olet kirjoittanut toistamiseen ympäri nettiä minusta halventavaan sävyyn, sekä värittänyt illan tapahtumia. En ole silmittömästi hakannut ketään tai heitellyt mikropossua ilmaan, jne. jne jne... Oot itse hullu!

Tätä matskua riittää niin paljon, etten ole varma olenko saanut otettua kaikesta kuvakaappauksen, jos joillain ihmisillä on tallessa Johannan kirjotuksia niin voisitteko laittaa spostia osoitteeseen: jonivirtanen90¤gmail.com

Minulla on hyvä kotikasvatus, mutta jokainen meistä puolustaa itseään, olkoon vastassa nainen/ mies tai mikä hirviö tahansa. Edelleen, olimme humalassa, koska oltiin juuri tutu Juhan kanssa ravintolasta, ja Johanna oli yhtä äkkiä oven takana (HUOM; Johannakin tuttuun tapaansa humalassa), häntä ei pyydetty sinne tai saati puhuttu hänestä koko iltana mitään!!

En mä todellakaan olisi avannut ovea hänelle, mutta siinä kännitilassa menin avaa sen hel-vetin oven... En muista, mitä Juha sillä aikaa just teki, mutta koko touhu meni heti ihan mullimallin... Olimme välillä kaikki lattialla ja seinää vasten ja lopulta rappukäytävässä, johon poliisit ryntäsivät... voi luoja… Se possukin huusi, ja Esmis pakeni poliisia sängyn alle...

Tuollaista glamour spektaakkelia tuskin koskaan näette, sen saa vain privana... Täytyy myöntää, että pelkään Johannaa. Hän tässä on väkivaltarikollinen, en minä.

Tässä teille lyhyesti ja fiksummin selvennystä lauantaiyön tapahtumiin. Kirjoitan aiheesta vielä lisää. Pakkohan minun on kertoa kantani, kun toinen raivohullu postaa seiskaliveen taukoamatta typeriä väitteitä minusta.”

JV: http://www.seiska.fi/Kayttajien-sisaltoja/Glamourinen-kohtaaminen-part1/1027209

• Lisäraportti 17.12.

Lisäraportti 17.12. Virtaselta:
        ”Tarkennusta tapahtumiin

Olette varmaan huomanneet minun ja Johannan "sodan" julkisessa mediassa, hän väittää sitä ja tätä jälleenkerran! Ottaa kuvia mustelmistaan haarojenvälistä, että olisin hakannut hänet... No, netistä löytyy kuvatodisteita, että hänellä oli jo aiemmin kyseiset jäljet! Lisäksi hän väittää minun viskonneen minipossun ilmaan, se ei todellakaan pidä paikkaansa!! Justhan ilmiannoin yhden eläinrääkkääjän nimen, ja jos joku on eläinten kaltoinkohtelija, niin Johanna Tukiainen.

Nostin Paris-possun rappukäytävään, ja Paris piti kovaa meteliä sitä ennen ja sinä aikana kylläkin, mutta mitään possun heittämistä ei siellä tapahtunut, enkä ole lyönyt silmittömästi ketään vaan puolustin itseäni mm. tönimällä Johannaa poispäin, ja siinä kävi kunnon mylläkkä. Olimme kaikki kolme, minä, Juha sekä Johanna, välillä lattialla, seinää vasten ja lopulta rappukäytävässä, johon poliisit tulivat. Ja Johannaa ei edelleenkään oltu kutsuttu Juhan luokse. PISTE!

seiskalivestä voi lukea lisää ja seurata tätä käynnissä olevaa härdelliä, huhuh taas sanon.

http://www.seiska.fi/Kayttajien-sisaltoja/Johanna-Tukiainen-valehtelet-torkeasti/1027079

http://www.seiska.fi/Kayttajien-sisaltoja/Glamourinen-kohtaaminen-part1/1027209

-Joni Virtanen” http://jonivirtanen.blogspot.fi/2013/12/tarkennusta-tapahtumiin.html

• Viina ja mömmöt vie

Jokainen päivä, jonka nämä glamour-ihmisrauniot istuisivat telkien takana,
        takaisi rauhan normi-ihmisille.

• tiv

kyllä on köyhää

• Jouluk. viinahuurut

Tuksun viinanhuuruisesta sekoilusta ja huonosta käytöksestä on vaikea vääntää mitään "tasokasta ja tyylikästä."

• Kyssäri Tuksusta

Kuinka kauan yhteiskunnalla on varaa pitää aggressiivista ja jatkuvasti häiriötä aiheuttavaa täysi-ikäistä naista vapaana normieläjien keskuudessa?

• JokoTai

Kaikki Tuksun ongetmat poistuisivat, jos muut muuttaisivat pois maasta. :)

• Ismael

Ihmettelen vaan, että miten tuon päihde-lääkesekoilu-draaman päätähdet säilyttävät mielenterveytensä?

Ainakin jos ihan tavallinen Matti- tai Maija Meikäläinen vetäisi kaksin käsin viina-lääkecomboa, ja määrävälein pitäisi huuruissaan pysty-/mattopainimatseja (ja sen jälkeen postaisi nettiin jälkikuohukirjoituksia), niin kyllä siinä alkaisi yläkerran ylipaineventtiili jumittaa auki asentoon.

Ja kun näin tapahtuu, niin elämässä alamäki vain jyrkkenee ja syöksyä on jossain vaiheessa mahdoton pysäyttää.

Ihan totta! Olkoon vaikka kuinka tragikoomista, mutta sääliksi käy tämän näytelmän päänäyttelijöitä kohtaan. Sääliksi nimenomaan siksi, kuinka he tuhlaavat kallisarvoisen elämänsä täysin turhuuteen.
      Mikä on tuo voima joka saa ihmisen tuhoamaan itsensä noin?

• Julli ja tunkki

Hei toi on glamourista luksusemälää, sä et taviksena ymmärrä...

Vedetää viinaa ja kaikkea aineita jolla saadaan pää sekaisin. Kun koittaa lasku "humala ja seinät kaatuu, siihenkin löytyy "dropit.

Tunkki on tehnyt tätä "päivätyötä kymmenen vuotta, nuorempi pölhömpi 8 vuotta.

Ei kannate olla huolissaan, kohta se loppuu kuten nuoremmalla narkkisiskolla.

• Tuksu99

Mossad tapatti Julian!

• Perhedynamiikkaa

Tuksu rähisi ja lähetti viimeisimmän raivokommenttinsa n. klo 10:50 tänä aamuna.
      Julia oli siihen mennessä ollut jo pitkään kalmona:

"Ei vit-tu suoraan sanottuna miten Suomi on täynnä avohoitopotilaita mielisairaaloista!!!!! Onneksi sentään isäni pidetään sairaalassa!!!!!"

• Julian karmea loppu

Tuksu rähisi ja heitteli poikain kanssa sikaa porraskäytävässä samaan aikaan kuin Julia teki kitulliasta kuolemaa Jollaksessa...

• asasd

On se ikävää, Mitäs Näädät nyt tekevät?

• Riittää tekemistä.

Onhan näitä turhia julkkuja monta sataa mitä voi seurata. Pelkästään maatilan ja viidakon tähtösiä on jo monta kymmentä.
        Kokoajan tulee lisää valikoimaa ja vanhat poistuu hiljalleen.

• siis täh????

tsiisus.. eiks teillä oo mitään muuta tekemistä :-D jääkö ny oma elämä ihan rempalleen kun täytyy toisten elämää kytätä, montako tuntia päivästä uhraatte tämmöseen, senki ajan ois voinu käyttää varppina paremmin. pakkohoitoon joka sorkka... mutjoo, hyvät joulut, nipistäkää ny ees aattona ees hetki omallekkin elämälle :-D

• Suomi glamour

"tsiisus.. eiks teillä oo mitään muuta tekemistä :-D jääkö ny oma elämä ihan rempalleen kun täytyy toisten elämää kytätä,"

Onhan se nyt aika mielenkiintoista jos glamourhörhöt viskoo sikaa ilmaan jossain rappukäytävässä?!
        Ei tollasta ainakaan meiän perheessä tapahdu.

• Ei meilläkään...
        Suomi glamour kirjoitti:

"tsiisus.. eiks teillä oo mitään muuta tekemistä :-D jääkö ny oma elämä ihan rempalleen kun täytyy toisten elämää kytätä,"

Onhan se nyt aika mielenkiintoista jos glamourhörhöt viskoo sikaa ilmaan jossain rappukäytävässä?!

Erinomaisen hyvä kuitti! *REPS* :)

• tää on ihan totta
        Suomi glamour kirjoitti:

Meidän paikallislehdessä luki, että sialla ratsastaminen on kielletty.

• Hän tappoi Julian

Kun Julia teki kituliasta kuolemaa Jollaksessa, Tuksulla oli muuta tekemistä keskustassa. Tuksu oli kaatokännissä koko viikonlopun. Hän rähisi ja heitteli sikaa. Paini ja muksi huojuvien kanssa. Latoi törkykommentteja SeiskaLiveen. Yms.

Tieto Julian kuolemasta tuli Tuksulle 17.12. klo 11.
      Hän oli soittanut uutisen Seiskaan jo klo 12.

Seiska julkisti kuolinuutisen klo 12:14. Toisen klo 12:28.
      Illalla Seiska Newsissä oli jo "erikoislähetys" Julian kuoleman ansiosta.

Ja edelleen, nyt Irvokas-Tuksu pääsee repimään euroja siskonsa poismenon johdosta. Hän ottaa tästä kaiken irti.

• Tunkrahvi

Tuksu oli saanut Juliasta sellaisen kuristusotteen, että mikään rimpuilu ei auttanut – ja niinpä Itse Kuolema korjasi satoaan.

• Iltasanomat raportoi

Iltasanomat raportoi 18.12.2013 aamulla:

”Johanna Tukiainen: "Äiti löysi Julian kuolleena sängystä”

Glamourtanssija Johanna Tukiainen on järkyttynyt Julia-siskonsa kohtalosta.
        Johanna Tukiaisen 30-vuotias sisko Julia löydettiin Ilta-Sanomien saamien tietojen mukaan kuolleena sisarusten yhteisestä asunnosta Helsingin Laajasalosta maanantai-iltana. Kuolinsyystä ei tiistai-iltaan mennessä ollut tietoa. Helsingin poliisista vahvistettiin tiistai-iltana Ilta-Sanomille, ettei tapaukseen epäillä liittyvän rikosta.

Ilta-Sanomat tavoitti surun murtaman Johanna Tukiaisen tiistai-iltana.

- Julia oli yksin kotona monta päivää, kun minä olin keskustassa. Mulla oli koko ajan sellainen olo, ettei Julia saisi olla yksin, Johanna kertoi myöhemmin tiistai-iltana.

Johannan mukaan sisarusten äiti Marja Tukiainen löysi Julian kuolleena.

- Äiti lensi maanantaina Ruotsista Suomeen, mutta hän saapui liian myöhään. Julia löytyi kuolleena sängystä, Johanna Tukiainen kertoi.

Johanna Tukiaisen manageri Jarna Lahdenvuo puolestaan kertoi, ettei asunnosta löytynyt viitteitä alkoholinkäytöstä.

Artikkeli kuva: http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288633587190.html

• Kuolonkankeus

Vielä perjantaina 13.12. Tuksu, Immoska ja Julia olivat yhdessä Jollashovissa viettämässä huuruista iltaa, mutta keskiyöllä Tuksu ja Immoska lähtivät DTM-ravintolaan keskustaan.

Julia jäi Jollashoviin ja veti siellä lääkeöverit. Siihen ei suurta lääkemurua tarvita, kun on jo riittävästi aineita kehossa valmiiksi illan huurujäljiltä. Hän kuoli siis lauantaina 14.12. aamuyöllä.

Samaan aikaan DTM-ravintolaan menneet Tuksu ja Immoska riitautuivat.
      Ennen valomerkkiä Immoska lähti yksin omaan asuntoonsa, Tuksu jäi ravintolaan kuhertelemaan jonkin miehen kanssa.

Lauantain Tuksu oli teillä tietymättömillä, muttei Jollaksessa.

Heräiltyään 15.12. sunnuntai-iltapäivänä ties mistä hän oli alkanut jäljittää eläimiään, Esmeraldaan ja minipossua. Ne olivat jääneet Immoskan asuntoon. Immoska ei vastannut puhelimeen. Illalla Tuksu meni kytikseen tämän asunnon lähistölle.

Myöhemmin illalla hän pääsi rynnäköimään Immoskan asuntoon, jossa syntyi kiivas painiottelu Sotanorsu vastaan Huojuvat homot. Poliisit paikalle. Tuksu pois paikalta asuntoonsa, missä hän räkytti "tulta ja tappuraa" SeiskaLiveen.

Maanantai 16.12. meni nukkuessa ja räkytyksen jatkamisessa illan ja seuraavan yön aikana. Julia ei ollut hetkeäkään Tuksu ajatuksissa. Hän oli koko viikonlopun ja alkuviikon kännissä ja laittomien, huumaavien lääkkeiden vaikutuksen alainen.

Sama jatkui tiistai-aamupäivällä. Viimeisimmän törkynsä Tuksu töräytti SeiskaLiveen 17.12. klo 10:50:

"Ei vit-tu suoraan sanottuna miten Suomi on täynnä avohoitopotilaita mielisairaaloista!!!!! Onneksi sentään isäni pidetään sairaalassa!!!!!"

Tieto Julian kuolemasta tuli Tuksulle 17.12. klo 11.
      Silloin Julia oli ollut kuolleena jo 3 ja puoli vuorokautta.

Hänen kalmonsa oli siis jo kankea. Täydellinen kuolonkankeus, rigor mortis, saavutetaan 12 tunnissa. Ruumiin jäykistymisasteesta on apua, kun lääkäri määrittää kuolinhetkeä.

• Ei Helvetti.

Jos minun sisarukseni olisi juuri menehtynyt samalla tavalla ja olisin tiennyt hänen sairaudestaan niin tällä hetkellä saattaisin tehdä jotakin muuta kuin rällätä niinkuin ne päivät, jolloin ihminen nukkui pois. -Katuisin sitä, etten ollut siellä kun hän tarvitsi jotakin viimeisen kerran.

Jos todellakin nuo tarinat eläinrääkkäyksestä pitää paikkaansa, nostaa se minussa suurta raivoa ja apatiaa. Jumalauta, ihminen ketä elää tuollaisissa piireissä - On tasan vastuussa siitä, onko valmis hankkimaan tosiaankin hoiviinsa elollisen olennon. - Jos tämä puoli vastuuta on kunnossa, ei kukaan pääse rääkkäämään toisen omia eläimiä. Eli suomeksi Johanna antoi sen tapahtua, joten syy on hänen.

Toivottavasti viranomaiset puuttuisivat eläinten heittelyyn ja rääkkäämiseen. -Oi, kun kiva, että tuksu ottaa puheeksi eläimiin kohdistuneet teot muttei kykene selvästikään miettimään ympäristöä tai eläimen terveyttä kuntoon....

• Perheen tuska

On aivan hirveää, mitä Marja-äiti joutuu jatkuvasti kestämään Johanna-tyttärensä taholta. Ja tietty koko muu perhe. Tätä Johannan mesoamista mediassa tulee jatkumaan kauan, sillä esikoistytär ei anna pölyn laskeutua Julian ruumiin ympärillä pitkään aikaan.

• Sinister_asd

Heh, Juulia oli heikoin kuoli ennenkuin muut siskot onhan se toinenkin systeri aivan karsee läski ja vetää naamaansa mitä käsiinsä saa, heh, ei näiden wanabe tyyppien kanssa kannata yöuniansa menettää, ai niin Tuksu se olikin joo huh, huh, järkyttävä muija heh, heh......R.I.P. koko porukalle.

• Rähinäviikonloppu

Julia kuoli Johannan välinpitämättömyyden johdosta. Johannalle oli tärkeämpää oma viikonloppupämppäys. Samaan aikaan Julia kylmeni Jollashovissa usean päivän ajan kenenkään tietämättä, vain Bonzo-koiran todistaessa tapahtumaa ruumiin vierellä.

• Syntymäsynkkä

Johanna Tukiaisen Dolls Diary 21.12.13:

”Juliasta tulee koko Suomen ikoni ja Suomen Marilyn Monroe, hän oli kaunotar joka sai elää uskomattoman upeaa elämää ja kokea upeita asioita.

Äskeinen pitkä kirjoitukseni katosi yhtäkkiä, kummallista!!!!
      Kirjoitin siinä Joni Virtasen törkeästä väkivallastz ja Juhan käytöksestä.

Kun soitin Juhan ovikelloa, oven avasi silmittömän raivon vallassa ollut Joni.
      Hän repi mut asuntoon sisään, kaatoi maahan ja alkoi hakkaamaan minua nyrkeillä suoraan kasvoihini ja päähäni. Hän huusi

"OLET OMAN ISÄSI HYLKÄÄMÄ HUO-RA, NYT SÄ KUOLET!!!!!"

Joni löi mulle mustan silmän, ja päähäni tuli suuri, kipeä kuhmu. Sitten hän otti keittiöstä veitsen ja alkoi lähestyä mua. Hänen silmänsä pupillit olivat laajentuneet ja täysin mustat. Huusin hysteerisenä, että minä en ole mikään huo-ra.

Henkeni pelasti joku tuntematon suomalainen mies, joka oli asunnossa paikalla ja otti Jonista kiinni. Hän huusi mulle: "Ota nopeasti vaatteesi ja LÄHDE NYT!!!!" Mies oli selvästi kauhuissaan, ja hän näki ihan selkeästi Jonin päällekarkauksen.

Joni heitti mulle oman pienen possuni ja huusi, että
      "ota sika mukaasi senkin läski huo-ra!!!!!! "

Itkin hysteerisenä porttikäytävässä ja pyysin naapureita soittamaan poliisit.
      Paikalle tuli kaksi poliisia, jotka alkoivat selvittää tapahtumaa tuntemattoman miehen kanssa. Joni ja Juha valehtelivat poliiseille ihan silmät päästään.

Olin järkyttynyt, juuri pari päivää aikaisemmin Julia oli istunut Juhan sängyllä ja katsoi Juhaa silmiin ja sanoi: "Älä petä meitä, älä valehtele. Minä pidän susta Juha niin kauhean paljon, haluan että me ollaan tiimi, joka yhdessä nyt toteuttaa unelmansa!"

Juha ja Joni valehtelivat poliiseille, että Esmeralda koirani on heidän!
      Sanoin poliiseille, että tarkistavat Juhalta, onko hänellä kaksi vai yksi koirapassi. Nimittäin hänellä on yksi venäjäkielinen koirapassi.

Poliisit hakivat Esmeraldan mulle takaisin.
      He hakivat myös useamman kassin vaatteitani asunnosta.

Olin jo aiemmin huomannut ollessani Juhan kotona, että hänellä oli minun naistenparfyymi pöydällään ja yksi hänen pienen koiransa leluista oli minun.
      Se oli Hello Kitty pehmolelu, joka makaa tyynyyn ja siinä luki:

"MAY ALL YOUR DREAMS COME TRUE."

• Kiero Liero

Tuksu kuvaili Dolls Diaryssa 21.12.13 sitä, kuinka hän onnistui pääsemään Juha Immosen asunnon oven taakse (sunnuntai-iltana 15.12.):

"... Juha ei kuitenkaan vastaannut puhelimeen ja kävelin Albertilta hänen keskustan asuntoonsa Helsingissä. Siellä on alaportti johon tarvitsee numerokoodin, sen jälkeen tulee vielä alaovi joka on lukossa ja viimeiseksi hänen kotiovensa.

Luulen, että minulla oli jotkut enkelit matkassa, kun tulin lukitulle portille, niin silloin juuri ulos sattui astumaan joku pariskunta jotka olivat tulossa juhlista. He avasivat minulle portin, ja seuraavaksi tulin alaovelle. Silloin ulos tuli joku poika joka avasi minulle oven.

Menin soittamaan Juhan ovikelloa mutta kukaan ei tullut avaamaan, kuulin vain koirien haukkumista. Lähetin hänelle kymmeniä tekstiviestejä, että päästää minut sisään ja haluan rakkaat eläimeni ja possulle pitää keittää kaurapuuroa.

Joku hänen naapurinsa avasi oven ja kerroin hänelle tilanteen. Hän pyysi minut luokseen, oli hyvin ystävällinen ja aloimme keskustelemaan. Jatkan kohta kiejiroitusta, käteni tärisevät liikaa. - Johanna Tukiainen”

• Tuksu hylkäsi Julian

Tuksu hylkäsi siskonsa kuolemaan eikä siis ollut hänen rinnallaan lopussakaan.

• Julian loppu
        Tuksu hylkäsi Julian kirjoitti:

Julian loppu kitumassa kuolinkamppailua käyden yksikseen oli karmaiseva.

• Pämppäys
        Tuksu hylkäsi Julian kirjoitti:

Tuksu kuitenkin tiesi Julian kituvan, muttei koskaan halunnut mennä avuksi?

• Kerkevä

Suomen kansa kyllä tietää, millainen hyväksikäyttäjä ja kaksinaamainen peto Johanna Tukiainen on.

• Virtanen kuittasi ip

Joni Virtanen kommentoi Tuksun törinää 21.12. iltapäivällä:

”Jooo-o!
      Tuksulla on nyt suruaika ja niin meillä kaikilla on joskus ollut sellainen...

Ei mulla tulis mieleenkään lähteä sotimaan tuollaisena ainakana ihmisten kanssa. Nyt hän on ottanut mut silmätikuksi ja viljelee toistamiseen pitkin internettiä shittiä minusta!! Hänen puolustajat sekä vihaajat on laittanut ilkeitä viestejä minulle. Lässyttäkää keskenänne mua ei kiinnosta ottaa mitään osaa mihinkään senkus vingutte, miten ilkeä ihminen ja hullu mä olen....

Eiköhän se selviä kohta kuka oikeesti tarvitsee mielenterveysapua! Busted!

• Sekaisin se on

Johanna Tukiainen on mielisairas.

• Iso-Kvaakku

Johanna Tukiainen on hyvä esimerkki siitä, mitä henkilön mielisairaus ja narsismi voivat tehdä perheen sisällä. Tälläkään kertaa ihmisuhrilta ei voitu välttyä. Onko lisää uhreja tulossa jo tänä Jouluna?

• Tien päässä

Kun alkoholia ja huumaavia lääkkeitä käytttää sekaisin,
        ihmisen kielteiset luonteenpiirteet herkistyvät.

• Tuksu särki unelmat
        Tien päässä kirjoitti:

Kun alkoholia ja huumaavia lääkkeitä käytttää sekaisin,
        ihmisen kielteiset luonteenpiirteet herkistyvät.

Johanna pyrki estämään Juliaa toteuttamasta unelmiaan.

• Saattana vallannut!

Saattana on vallannut koko Jollashovin, ja siellä tapahtuu karmeita asioita...

• Noiduttu talo

Paikka on kuin noiduttu.

• Liskojen yöt

Se on kuin Polttergaist, Seitsemäs enne, Manaaja ja Emmanuelle samassa toosassa.

• Sekavaksi mennynnä

Tuksun lääkkeiden, huumeiden ja alkoholin käyttö ovat lähteneet lapasesta.

• Itse on sekoittanut

Tuksu ihan Itse on sekoittanut päänsä huumeilla ja viinalla jo ainakin niistä Amerikan-ajoista lähtien, vuosista 2004-2006.

• Ketju piirsi kuvan

Hyvä, että tuon Julian kuolemanviikonlopun asiat tulivat dokumentoitua näin hyvin tähän ketjuun. Ketjun tietoihin ja aikamääriin on mukava palata myöhemmin.

• Glamour-käänne

Käänteitä glamourin saralla, Vol. 666:

”yhtä luotettava kuin ....?

En ymmärrä, miksi Juha (kampaaja) lähti Johannan mukaan ruotsiin, vaikka teki selväksi minulle ettei todellakaan lähtisi tuohon rumbaan toiste ja lupasi myös perheellensä, ettei hengaile sen ihmisraunion kanssa enään. Kaikista pettynein olen siihen, että Juha antoi uuden puhelinnumeroni tuolle bimbolle ja hänen puhelimestaan sain haukkumissoittoja tuona heidän kohtaamishetkenä.

Itseasiassa kaikki näissä kuvioissa pyörineet ihmiset ovat osottautunut yhtä "luotettaviksi"....Joo-o.....Kaikkea ei voi, eikä tarvitse ymmärtää. Aikamoinen oravanpyörä, mutta siinä se on pähkinänkuoressa! =) Toivottavasti kaikilla oli mukavat juhlapyhät

• Aivokemiaa

Johanna Tukiaisen vuosia jatkunut alkoholin ja lääkkeiden sekakäyttö ovat sekoittaneet hänen aivojensa kemian.

• Rellestäjä toinen

Kyllä, ja annetaan tuon naisen nauttia elämästään ja rellestää.

• Uuteen nousuun!
        Rellestäjä toinen kirjoitti:

Lisää Ruskaa, kyllä se siittä taas lähtee.

• Pullo on kaveri
        Rellestäjä toinen kirjoitti:

Alkoholi vie Tuksua koko ajan mukanaan enemmän ja enemmän.
        Lopulta ainoa kaveri on pullo.

• Puhelu Virtaskalle!

Tuksu soitti 11.1. illalla (klo 21-22) kai Sauna-Arabin puhelimella Virtaskalle, joka raportoi asiasta näin:

Illan kuulumisia; Putous, Vihanneksia ja Yllättävä kaukopuhelu!

Katsoittehan putouksen avausjakson?...

… Heti putouksen jälkeen puhelin soi ja näytössä vilkkui hyvin omituinen numero, ymmärsin sen olevan muualta kuin kotimaasta... En silti osannut arvata kuka ihanuus se sielä olikaan! No tottahan toki meidän Johanna (Jossu) Tuksu/Tukiainen. No ei tällä kertaa mitään uutta.

Hän soitti kertoakseen, että olen rääpäle ja melkein murhaaja sun muuta ihanaa.

No taisin myös vähän suutahtaa hänelle, hänen ei pitäisi soittaa minulle. En ole antanut puhelinnumeroani edes hänelle vaan valitettavasti sen on tehnyt Juha (Kampaaja). Todella ikävästi toimittu Juhaseni ja alankin jakelemaan sinun numeroasi kaikille halukkaille. Ilmoittakaa vaan, jos haluatte hänen numeronsa niin voin sen spostilla tai facebookissa antaa. Eikun numerot vaihtoon!...”

Koko bloggaus: http://jonivirtanen.blogspot.fi/2014/01/illankuulumisia-putous-vihanneksia-ja.html

• En nielase

Onks mahtanu tulla koko puhelua, mutta ainahan sitä voi satuilla mitä tahansa.

Tää on feikkijutska, että nimi ei unohdu, jos kukaan muu ei täst Virtaskasta ny kirjotamitäää eikä ole kiinnostunu, niin kun ite blokkaa, pysyy pinnalla.

Kun julkistaa numeron, jos sellanen on priipeittiin jääny (ja kyllähän se sano, et oli tosi outo numero), ni sit otetaan tarkasteluun, et kenen kännystä soitettu ja mikä on linkkimasto. On tainnut olla Suomen Arabian masto.

• Numero esille!
        En nielase kirjoitti:

Onks mahtanu tulla koko puhelua, mutta ainahan sitä voi satuilla mitä tahansa.

Tää on feikkijutska, että nimi ei unohdu, jos kukaan muu ei täst Virtaskasta ny kirjotamitäää eikä ole kiinnostunu, niin kun ite blokkaa, pysyy pinnalla.

Kun julkistaa numeron, jos sellanen on priipeittiin jääny (ja kyllähän se sano, et oli tosi outo numero), ni sit otetaan tarkasteluun, et kenen kännystä soitettu ja mikä on linkkimasto. On tainnut olla Suomen Arabian masto.

Hyviä pointteja! Virtanen tosiaan voisi julkistaa sen numeron, josta soitto tuli.
        Selvitetään nettietsivien yhteistyönä soittaja ja hänen taustansa.

• Lorun loppu

Tuksun elimistö on varmasti todella stressaantunut, mikä heijastuu hänen käytökseensä. Eikä äkkipysäykseen mene enää kauaa. Siihen loppuvat loruilutkin.

• Tuhansia litroja

Tuksu on juonut määrät alkoholia viimeisen 10 vuoden aikana.
      Siinä samalla ovat menneet rahat ja terveys häneltä.

• Hymy 15.1.2014

Hymy 15.1.2014:

”7: Tukiainen jätti viinat maksamatta - lentokentältä putkaan!

Johanna Tukiaisen Marokon-loman loppukäänteet eivät sujuneet mallikkaasti. Seiska-lehti kertoo, että nainen ystävineen oli lennolta myöhästymisen takia jumissa Marokossa monta päivää. Viime yönä koneen saavuttua Suomeen Johanna joutui putkaan. Syynä oli lentokentän baariin maksamatta jäänyt lasku.

Seiskan mukaan Johanna kumppaneineen marssi baariin heti koneen laskeuduttua. Kun rahaa ei löytynyt ja humalatila oli kova, paikalle soitettiin poliisit. Johanna joutui putkaan.”

Hymyyn: http://www.hymy.fi/uutiset/7-tukiainen-jatti-viinat-maksamatta-lentokentalta-putkaan

• 7L, 18.1.2014

7L, 18.1.2014:

”Julia Tukiainen haudattiin: murtunut Johanna ei voi käsittää siskonsa kuolemaa

Joulukuussa menehtynyt Julia Tukiainen haudattiin tänään lauantaina. Julia laskettiin haudan lepoon vain lähipiirin läsnä ollessa. Intiimissä tilaisuudessa olivat paikalla Tukiaisten perhe ja muutamia lähimpiä ystäviä. Siskonsa menettänyt Johanna Tukiainen menetti myös parhaan ystävänsä.

- En ole vielä käsittänyt hänen kuolemaansa. Voin viime yönä todella pahoin, vatsaani särki. Se johtui stressistä, surun murtama Johanna kommentoi.

Julia menehtyi 17. joulukuuta vain 30-vuotiaana ja hänet haudattiin Malmin hautausmaalle.”

Kuva Punapää-Tuksusta:

http://www.seiska.fi/images/upload/cms/files/admin/johannakirkko.jpg

Artikkeli pari kuvaa: http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Julia-Tukiainen-haudattiin-murtunut-Johanna-ei-voi-kasittaa-siskonsa-kuolemaa/1030284

• ei mitää järkee
        7L, 18.1.2014 kirjoitti:

7L, 18.1.2014:

Joulukuussa menehtynyt Julia Tukiainen haudattiin tänään lauantaina. Julia laskettiin haudan lepoon vain lähipiirin läsnä ollessa. Intiimissä tilaisuudessa olivat paikalla Tukiaisten perhe ja muutamia lähimpiä ystäviä. Siskonsa menettänyt Johanna Tukiainen menetti myös parhaan ystävänsä.

- En ole vielä käsittänyt hänen kuolemaansa. Voin viime yönä todella pahoin, vatsaani särki. Se johtui stressistä, surun murtama Johanna kommentoi.

Julia menehtyi 17. joulukuuta vain 30-vuotiaana ja hänet haudattiin Malmin hautausmaalle.”

Kuva Punapää-Tuksusta:

Artikkeli pari kuvaa: http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Julia-Tukiainen-haudattiin-murtunut-Johanna-ei-voi-kasittaa-siskonsa-kuolemaa/1030284

Eipä tuo Tunkki-Johanna-Mia-Maria-Eufrosiina nyt niin surulliselta näyttänyt, kun poseerasi kappelin seinustalla Jullen hautajaisissa.

Ei ajatellut muuta kuin et mikä kuvakulmanäyttäis parhaammalta ja HYMYILI !

Että se siitä surusta !

Kaiken kertoo sekin, et hautajaiset myytiin helvetin Seiskalle - MEDIATAPAHTUMA !!!

• Kuva Julian arkusta
        7L, 18.1.2014 kirjoitti:

7L, 18.1.2014:

Kuva Punapää-Tuksusta:

Kuva Julian arkusta Malmin hautausmaan Ison kappelin sisältä 18.1.14. Vanhemmat ja Jasmine ovat eturivissä, ja Tuksu nutturoineen kakkosrivissä:

https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/t1/q71/s720x720/1551570_10152177312067429_1299689081_n.jpg

• Julian hauta
        7L, 18.1.2014 kirjoitti:

7L, 18.1.2014:

Kuva Punapää-Tuksusta:

Julian hauta Malmilla 18.1.2014 (kuva Alec A-stylen albumista):

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=697408516956296&set=a.593462174017598.1073741826.269132166450602&type=1&theater

• Kuolema 14.12.13
      • Tuksu ja Immoska

• Tuksu 14.-15.12. yöl

• Lööppijulkkis

• raili

Annetaas nyt akan olla rauhassa järvessä, viikon päästä kaikki on toisin.

• The Tukiaiset Story

Tiedossa on runsaasti The Tuksu-showta ennen kuin pöly Julian hautajaisista on laskeutunut ja ennen kuin tuomi taas kukkii. Kaikki merkit tähän ovat lupaavat.

• 7L, 23.1.2014

7L, 23.1.2014, Johanna pikkusiskonsa haudalla:

”Johanna Tukiainen murtui siskonsa haudalla - katso koskettava kuva

Kohukaunotar Johanna Tukiainen saatteli siskonsa Julian viimeiselle matkalle viime lauantaina (18.1.). Yllättäen joulukuussa kuollut Julia haudattiin Malmin hautausmaalle, missä tanssijana työskennellyttä perheenjäsentä olivat saattelemassa sukulaiset ja lähimmät ystävät. Johanna myönsi ennen hautajaisia, ettei hän ole vielä täysin käsittänyt siskonsa kuolemaa.

– Sen ole tajunnut, että minun täytyy tehdä täydellinen elämänmuutos. Elämässäni on ollut monta käännekohtaa, joista tämä on kaikista ikävin. Olen kuitenkin onnellinen siitä, että ehdin vaihtamaan hänen kanssaan viimeiset sanat. Olen voinut viime viikon niin pahoin, että hautajaisista selvittyäni hakeudun psykiatrin juttusille. Harkitsen myös vakavissani muuttoa pois Suomesta.”

Kuva: http://www.seiska.fi/images/upload/cms/files/admin/johannamurtuu.jpg

Artikkeli: http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Johanna-Tukiainen-murtui-siskonsa-haudalla-katso-koskettava-kuva/1030601

• Haudan äärellä

• jokohan oikeasti opp

Ainahan ne viimeiset sanat tulee vaihdettua. Eri asia missä vaiheessa ennen kuolemaa. Olipa taas niin pöljä kommentti.
      Mahtaako tiedostaa ja hyväksyä sen että psyykkisten vaivojen hoito EI OLE pelkästään rauhoittavien ja muiden psyykelääkkeiden määräämistä ja niiden napostelemista. Marokkolainen ihku ihana lääkärihän niitä oli määrännyt ja oikein käskenyt syömään! Kuulemma todella ammattitaitoinen lääkäri juurikin siksi.
      Toisaalta voi sitä parkaa joka joutuisi pitämään Tuksulle terapiaistuntoja tms. Siinähän ei koulutuksen saanut terveydenhuollon ammattilainen ole yhtään mitään kun kaikkitietävä ja kaikessa oikeassa oleva J. Tukiainen aloittaa minä-minulle-minusta-minua-minun-aiheisen kaakatuksen. Kaikki muut ovat väärässä ja syyllisiä kaikkeen. Johanna se vaan viattomana joutuu kaiken kärsimään joo.......
      Toivotaan nyt kuitenkin että tuo äärettömän törkeä ja turha show loppuisi. Ja hyvä vaan että muuttaa pois. Kunhan muistaa sitten olla pois lööppilehdistä. Kukaan ssaatana jaksa lukea sitä miten glamouria taas paikassa X on ja miten paska maa Suomi ja miten paskoja ihmisiä täällä on. Näädät ja media ja kaikki...SIIS AIVAN KAIKKI!

• Näädykkä

Julia Tukiaisen kuolemasta tuli kuluneeksi kaksi vuotta eilen.
      Tämä ketju kertoi kuolinviikonlopun rähäköistä silloin tuoreeltaan.
      Onko tullut uutta aiheeseen (Julian kuolema, mitä todella tapahtui)?

• Hän.tappoi.Julian

Immonen raportoi Facessa maaliskuussa 2014:

"ja se vielä ettei kenellekään jää epäselväksi johanna oli viimeinen joka kävi julian luona jollaksessa ennen kuolemaa!! hän kertoi itkien mulle että hänellä on huono omatunto?!?..." (Fb 18.3.2014)

• Hän.tappoi.Julian

• Rähinäviina

Perjantaina 13.12. Julia, Tunkki ja Immoska olivat yhdessä Jollaksessa viettämässä huuruista iltaa. Siellä nautittiin Seiskan joulunumerokuvauksista palkkioksi saatua alkoholia, tabuja napsittiin ja keskusteltiin yhteisestä Havaiji-suunnitelmasta, muutosta Honoluluun.

Ja kuinka ollakaan: maanantai-iltana 16.12. Marja-äiti löysi Julian kuolleena Jollaksesta. Johanna sai tiedon asiasta tiistana 17.12. aamupäivällä.

Mitä kummaa Julialle tehtiin?

• psykiatrin_tunti

Yleisellä skaalalla tuollainen ihminen kuuluisi jo hoitoon pelkästään jo sen takia että on vaarallinen lähinnä itselleen miksi hoitoon ohjaus ei toimi?

• Railia.vituttaa.Jasmine

Arvoisa nimim. Raili Suominen: jos omat vittuhuulesi eivät riitä, vedähän Johannan Tukiaisen vittuhuulet kallosi ympäri ja tee silleesti näyttävä itsari.

• Melaa-mekkoon-evolution

Marjan vittu, Markun kyrpä, Johanna-tyttären tissit ja Julia-tyttären tositiukempi reva; kaikki käyvät: hääkuva 1970-luvulta: http://aijaa.com/LdUqRk

• Tragedia-Jollaksessa

Kun tämän ketjun avaus tehtiin, oli Julia Tukiainen ollut kuolleena parin vuorokauden ajan Jollaksessa. Hänhän kuoli 14.12. aamuyöllä. Hänet löydettiin 16.12. illalla. Tuksu sai tiedon kuolemasta Alberttilaan 17.12. aamupäivällä.

• Fentanyylilaastari

Juha Immonen, Tuksun humukaveri, raportoi Facessa maaliskuussa 2014:
        "ja se vielä ettei kenellekään jää epäselväksi johanna oli viimeinen joka kävi julian luona jollaksessa ennen kuolemaa!! hän kertoi itkien mulle että hänellä on huono omatunto?!?..." (Fb 18.3.2014)

• Fentanyylilaastari
        Fentanyylilaastari kirjoitti:

Juha Immonen, Tuksun humukaveri, raportoi Facessa maaliskuussa 2014:

Immoselta jatkopostaus: "ettäs kehtaat!! itse tapoit oman siskosi saakelin mursu ja pakotit juliaa myymään itseään julia olisi saanut elämänsä kuntoon ilman sinua. ja työnsit hänen nenäänsä jonkun liimapaperin."
        --

• Friikkisirkus-pörrää

Juha Immosesta oli tänään juttu Iltalehdessä. Hän on menossa sukupuolen korjausleikkaukseen alkuvuodesta 2019. Hänet tunnetaan nimellä Sofia Immonen nykyisin.

• Durogesic

Nimim. "mielenkiintoista-asiaa" kertoi palstalla erään toisen ketjun yhteydessä 20.11.2015:

"Tarvis saada pikkusen vastauksia siitä, kun kyseinen lehmä kävi teippaamassa baarista ostamansa fentanyylilaastarin Jullen nokan alle...

Juha tietää ja on aika vitun sika, kun ei paljasta miten jutun loppukiemurat kulkee. Itse olin vain paikan päällä, kun laastari vaihtoi omistajaa. Sen jälkeen en tiedä. Ja en ollut myyjä."

• asfugy

Nimimerkki Karvakätinen Herrasmies postasi palstalle aikoinaan:

"Se Johannan "ei niin tervepäinen kihlattu" kertoo toisaalla, että sen hitaan siskon kuolinsyy oli Durogesic-niminen lääke. Ja sen takia sinne Jollakseen oli niin kiire mennä siivoamaan. Ja että Johanna oli ihan täpinöissä siitä, kun kukaan ei mennyt "löytämään Juliaa kuolleena", vaikka tuo juopporemmi oli tiennyt siitä jo useamman päivän." (Fb 6.11.2014)

• asfugy
        asfugy kirjoitti:

Nimimerkki Karvakätinen Herrasmies postasi palstalle aikoinaan:

"Se Johannan "ei niin tervepäinen kihlattu" kertoo toisaalla, että sen hitaan siskon kuolinsyy oli Durogesic-niminen lääke. Ja sen takia sinne Jollakseen oli niin kiire mennä siivoamaan. Ja että Johanna oli ihan täpinöissä siitä, kun kukaan ei mennyt "löytämään Juliaa kuolleena", vaikka tuo juopporemmi oli tiennyt siitä jo useamman päivän." (Fb 6.11.2014)

Karvakätinen jatkoi: "Durogesic on fentanyylia. Sitä käyttävät vain ihmiset, joiden kipua ei voida muuten kontrolloida ja kuolemansairaat, joista ei ole pelkoa, että jäävät riippuvaisiksi, kun kuolevat kuitenkin. Niin kuin olen sanonut, fentanyylilaastari oli se, joka Jullen nenän alle tuupattiin, jotta pysyy varmasti hiljaa!" (Fb 6.11.2014)

• Noseen
        Fentanyylilaastari kirjoitti:

Immoselta jatkopostaus: "ettäs kehtaat!! itse tapoit oman siskosi saakelin mursu ja pakotit juliaa myymään itseään julia olisi saanut elämänsä kuntoon ilman sinua. ja työnsit hänen nenäänsä jonkun liimapaperin."
        --

Fentanyylilaastarin vaikuttava aine imeytyy tehokkaammin nenän limakalvojen kuin ihon kautta.

• Noseen

Fentanyyli on voimakasta kipulääkettä, jota päihdeporukat käyttävät huumeiden lailla. Se on vahvuudeltaan noin sata kertaa morfiinia vahvempaa.

• Noseen

Laastareilla käydään kauppaa kadulla.
        Sieltä Tuksu niitä hankkii.

• Parasrakas
        Noseen kirjoitti:

Fentanyyli on voimakasta kipulääkettä, jota päihdeporukat käyttävät huumeiden lailla. Se on vahvuudeltaan noin sata kertaa morfiinia vahvempaa.

Tuksu kai kyllästyi Rakasparhaan kitinään ja lykkäsi fentalyynilaastaria tämän nenälimakalvoon kiinni ajatellen, että kyllä se tuolla pysyy pöllyissä sen aikaa, kun hän käy keskustassa bailaamassa.

• Tiapeettes
        Noseen kirjoitti:

Julian diabetes ei myöskään ollut hoitotasapainossa. Silloin esimerkiksi pieni lääkeannos (suoraan limakalvolta annettuna) on voinut viedä hänet kuolemaan.

• Herrasmiesdemoni

Hymynäätien palstalla "Glamourstalkkeri" toi esiin arvelunsa 10.11.2014:

"Veikkaan vahvasti, että Johanna kävi katsomassa Juliaa tämän kuolemaa seuraavana päivänä (15.12.), ja kun huomasi rakkaan siskonsa kuolleen, niin lähti takaisin ryyppäämään. Ja esitti sitten viatonta Mammatunkiolle."
      --

• Mysteerin-ratkaisu

Juhiz voisi avautua vähän enemmänkin tästä jutusta, kun kerran oli kuvioissa mukana tuolloin. Ehkä Johannalla olisi myös kerrottavaa, miten ja missä olosuhteissä jätti Jullen yksin kotiin - vieden tämän puhelimen mukanaan.

• ketä-
        Mysteerin-ratkaisu kirjoitti:

Juhiz voisi avautua vähän enemmänkin tästä jutusta, kun kerran oli kuvioissa mukana tuolloin. Ehkä Johannalla olisi myös kerrottavaa, miten ja missä olosuhteissä jätti Jullen yksin kotiin - vieden tämän puhelimen mukanaan.

Ja kävikö kuolinpaikalla post mortem muutakin porukkaa salaa siivoilemassa todisteita ennen kuin Mamma palasi Ruotsista takaisin maanantaina 16.12.?

• Poliisitutkinta

Asia kannattaisi avata ja tutkia tarkemmin nyt.

• Kuolema-Jollaksessa

Olipa Jullella yksinäinen kuolema. Tunkki ja Juhiz olivat häipyneet Jollaksesta.
      Ja poissa oli myös puhelin. Se ainoa mahdollinen yhteys, joka olisi saattanut pelastaa tuskaiselta lopulta.

• Tunkrahvi

Tuksu oli saanut Juliasta sellaisen kuristusotteen, ettei tämän mikään rimpuilu auttanut >> kuolemaan.

• Kohtalokasta

Tunkki lähti bailaamaan. Hän piti ilmeisesti sisartaan taakkana ja esteenä omille menoilleen, ja siksi hän häipyi, ei edes toimivaa puhelinta Julialle jättänyt.

• Lentävä-Sika

Tuksu ei ehtinyt kaivata siskoaan, kun oli possunheittoa ja muuta rähinää huojuvien homojen kanssa.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      222
      3097
    2. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      12
      1602
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      121
      1344
    4. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      215
      1335
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      403
      1324
    6. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      111
      1153
    7. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      484
      1125
    8. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      100
      1109
    9. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66