Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Teemu Selänne

JOFA SETÄ MAITOJUNA

Dokumentti elokuva teemus Selänteestä on tullut. Mies pelaa myös viimeistä kauttaa NHLllässä. JOFA SETÄ kertoo myös oman mielipiteensä Teemusta. Hyvä maalintekijä, paljon pisteitä sitä ei käy kiistäminen. Toisaalta myös ura oli pitkä, siinä kerkiää pisteitä tehdäkkin. Tosin pitkä ura vain yksi kannu se kertoo myös paljon miehestä. Esimerkiksi Tikkasella ja kurrilla noita taitaa olla neljä vai onko peräti viisi, Reijo Ruotsalaisella myös kaksi. Jääkiekko on myös paljon muutakin kuin maalien tekoa, se on joukkue peliä jossa on myös painettava töitä, on uhrauduttava, blogattava kiekkoa, on syöteltävä voittaakseen jotain on ymmärrettävä pelinluonne. On aivan sama kuinka paljon teet pisteitä jos joukkue ei voita mitään.Samaa sanoi myös Messi viime kaudella."Tärkeintä ei ole paljon teen maaleja,tärkeintä on joukkueen menestys" Mielestäni Messi on ymmärtänyt pelin luonteen. Teemulla on koko uran ajan ollut myös tapana odotella maalilla että joku tekee työn valmiiksi, toimittaa kiekon valmiiksi lapaan niin se on kiva nakata pömpeliin. Tästä en miehessä pidä, en myöskään ole nähnyt koskaan miehen bloggaavan kiekkoja. Minä ainakin arvostan kiekon eteen heittäytyviä pelaajia, sekin muuten vaatii jotain, vaatii muuten enemmän kuin maalin teko. Usko tai älä. Joka tapauksessa Teemu Selänne on hyvä pelaaja. Hän on myös paljo mukana hyväntekeväisyydessä jota JOFA SETÄ arvostaa kovasti. JOFA SETÄ listaa Selänteen Suomen kaikkien aikojen parhaat pelaajat listalla heti Reijo"Reksi"Ruotsalaisen perään sijalle kuusi.

30

305

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elänne

      En ole koskaan nähnyt bloggaavan kiekkoja ...
      Kuinka usein olet nähnyt ko miehen jäällä?
      Selänne on maalintekijä ja maalit ratkaisevat voitot. Vähän sama kuin yrityksessä, jonkun pitää myydä että tulee rahaa taloon muuten ei millään ole merkitystä. Bloggaajat hyviä mutta jos aina tulee takkiin maalien puuttuessa niin ei niitä bloggaajiakaan tarvita.

      • JOFA SETÄ MAITOJUNA

        Olen nähnyt hänet jäällä sen mitä hän nyt sinne ahaheimin pelissä siellä pääsee käymään. Niin hän on maalintekijä se on totta, kerroi jo miksi hän on maalin tekijä. Kiekkojen bloggaaminen tarkoittaa myös uhrautumista voittojen eteen, tarkoittaa ette pelaaja on valmis tekemään kaiken voittaakseen. Teemulla on pitkä ura mutta vain yksi mestaruus.Luultavasti hän ei ole tehnyt kaikkea voittojen eteen tai sitten hän ei ole osannut tehdä. Se JOFA SETÄÄ mietitytti ja siitä halusin keskustelua. Onko teemu meillä täällä suomessa yliarvostettu pelaaja. Heitän oman mielipiteeni hieman provosoiden mutta olen todella sitä mieltä että on.


      • haistapaskahomo
        JOFA SETÄ MAITOJUNA kirjoitti:

        Olen nähnyt hänet jäällä sen mitä hän nyt sinne ahaheimin pelissä siellä pääsee käymään. Niin hän on maalintekijä se on totta, kerroi jo miksi hän on maalin tekijä. Kiekkojen bloggaaminen tarkoittaa myös uhrautumista voittojen eteen, tarkoittaa ette pelaaja on valmis tekemään kaiken voittaakseen. Teemulla on pitkä ura mutta vain yksi mestaruus.Luultavasti hän ei ole tehnyt kaikkea voittojen eteen tai sitten hän ei ole osannut tehdä. Se JOFA SETÄÄ mietitytti ja siitä halusin keskustelua. Onko teemu meillä täällä suomessa yliarvostettu pelaaja. Heitän oman mielipiteeni hieman provosoiden mutta olen todella sitä mieltä että on.

        Luuletko että yksi pelaaja pystyy ratkasemaan mestaruuden?? Herää jo vitun idiootti et tie mistää mitää saatana hintti lähe vittuu täältä


      • heitä voltti pikku homo
        haistapaskahomo kirjoitti:

        Luuletko että yksi pelaaja pystyy ratkasemaan mestaruuden?? Herää jo vitun idiootti et tie mistää mitää saatana hintti lähe vittuu täältä

        Sinnehän on aina mukava painua.

        Vaikka useammankin kerran.

        Vähän sama kuin painuisi sinne, mistä on tullutkin.

        Jotkut pääsevät sinne ilmaiseksi, toisilla kevenee lompakko.


      • JOFA SETÄ MAITOJUNA
        haistapaskahomo kirjoitti:

        Luuletko että yksi pelaaja pystyy ratkasemaan mestaruuden?? Herää jo vitun idiootti et tie mistää mitää saatana hintti lähe vittuu täältä

        En luule mitään, minä tiedän. Kerron vaan faktoja. Ei varmasti pysty. Ei ainakan Teemu Selänne,siitä olen varma. Miksi rähiset sielä? en ole haukkunut ketään joten älä sinäkään nimittele JOFA SETÄÄ. Sanoin että Teemu on Kaikkien aikojen suomalais pelaajien listalla sijalla kuusi heti Reijo Ruotsalaisen jälkeen. Minusta se on kehumista. Pysy poissa keskusteluistani jos et osaa käyttäytyä asiallisesti.


      • haistapaskahomo
        JOFA SETÄ MAITOJUNA kirjoitti:

        En luule mitään, minä tiedän. Kerron vaan faktoja. Ei varmasti pysty. Ei ainakan Teemu Selänne,siitä olen varma. Miksi rähiset sielä? en ole haukkunut ketään joten älä sinäkään nimittele JOFA SETÄÄ. Sanoin että Teemu on Kaikkien aikojen suomalais pelaajien listalla sijalla kuusi heti Reijo Ruotsalaisen jälkeen. Minusta se on kehumista. Pysy poissa keskusteluistani jos et osaa käyttäytyä asiallisesti.

        no miten voit sit väittää et teemu on yliarvostettu, koska ei oo pystyny johtaan yksin joukkuettaan mestaruuteen ,ei hän ole edes kapteeni, herää! ja mikä vitu jofa setä ei juma herää tähä maailmaa mikä sä oikee luulet olevas??


      • sillai si
        haistapaskahomo kirjoitti:

        no miten voit sit väittää et teemu on yliarvostettu, koska ei oo pystyny johtaan yksin joukkuettaan mestaruuteen ,ei hän ole edes kapteeni, herää! ja mikä vitu jofa setä ei juma herää tähä maailmaa mikä sä oikee luulet olevas??

        se luuless olevaas jäkis annlytikko


      • JOFA SETÄ MAITOJUNA
        haistapaskahomo kirjoitti:

        no miten voit sit väittää et teemu on yliarvostettu, koska ei oo pystyny johtaan yksin joukkuettaan mestaruuteen ,ei hän ole edes kapteeni, herää! ja mikä vitu jofa setä ei juma herää tähä maailmaa mikä sä oikee luulet olevas??

        En puhu Teukan kohdalla johtamisesta, hän ei ole johtaja tyyppiä. Puhun hänen kohdallaan siitä että hän ei ole pikän uransa aikana oikein voittanut mitään. Se kertoo minulle jotain, ei niin positiivisia asioita miehestä.Hän on hyvä pelaaja ja maalintekijä mutta ehkä hän ei ymmärrä kuitenkaan peliä täysin, hänen pelinlukutaitonsa ei ole ehkä kuitenkaan huippuluokkaa. Hän voi olla iso idoli sinulle mutta minä kerron vaan faktoja hänestä.Yritä kestää.


      • JOFA SETÄ MAITOJUNA
        haistapaskahomo kirjoitti:

        no miten voit sit väittää et teemu on yliarvostettu, koska ei oo pystyny johtaan yksin joukkuettaan mestaruuteen ,ei hän ole edes kapteeni, herää! ja mikä vitu jofa setä ei juma herää tähä maailmaa mikä sä oikee luulet olevas??

        Nyt peppupoika rauhotu. Muuten JOFA SETÄ tulee ja nykäsee pillistä kiinni,silloin tennarit vaan ilmassa viuhuu. Luulo ei ole JOFA SEDÄN juttu JOFA SETÄ pistää kehin vaan faktaa. Jos faktojen kuulemin ottaa sinua pannuun, ei se ole JOFA SEDÄN syytä.


      • haistavittuhomopaska
        JOFA SETÄ MAITOJUNA kirjoitti:

        En puhu Teukan kohdalla johtamisesta, hän ei ole johtaja tyyppiä. Puhun hänen kohdallaan siitä että hän ei ole pikän uransa aikana oikein voittanut mitään. Se kertoo minulle jotain, ei niin positiivisia asioita miehestä.Hän on hyvä pelaaja ja maalintekijä mutta ehkä hän ei ymmärrä kuitenkaan peliä täysin, hänen pelinlukutaitonsa ei ole ehkä kuitenkaan huippuluokkaa. Hän voi olla iso idoli sinulle mutta minä kerron vaan faktoja hänestä.Yritä kestää.

        Mitäs ne olympia ja mm mitalit ovat ?? Entäs all stars pelit ja tähdistö kentälliset ja calder tropht jne???


      • kymppitonni 10 000
        JOFA SETÄ MAITOJUNA kirjoitti:

        Nyt peppupoika rauhotu. Muuten JOFA SETÄ tulee ja nykäsee pillistä kiinni,silloin tennarit vaan ilmassa viuhuu. Luulo ei ole JOFA SEDÄN juttu JOFA SETÄ pistää kehin vaan faktaa. Jos faktojen kuulemin ottaa sinua pannuun, ei se ole JOFA SEDÄN syytä.

        Mutta mistä pillistä jofa-setä aikookaan nykäistä?

        Siinäpä tämän päivän visakysymys.


      • JOFA SETÄ MAITOJUNA
        haistavittuhomopaska kirjoitti:

        Mitäs ne olympia ja mm mitalit ovat ?? Entäs all stars pelit ja tähdistö kentälliset ja calder tropht jne???

        Olympia kultia Matti Nykäsellä on neljä hän on suomalainen urheilu legenda. Teemu Selänteellä tasan nolla. Että se siitä mitaleista. Onko vielä jotain mussuttamista hei! Faktat on faktoja ja voitot voittoja ne kertoo urheilijasta. Ei minulla mitään teemua vastaan ole, ei se minun syytä ole ettei hän mitään voittanut ole. Turha kait siitä minulle on rähistä. Minä olen vaan häntä kehunut sen mitä nyt miestä pystyy kehumaan ja vähän enemmänkin.


      • JOFA SETÄ MAITOJUNA
        kymppitonni 10 000 kirjoitti:

        Mutta mistä pillistä jofa-setä aikookaan nykäistä?

        Siinäpä tämän päivän visakysymys.

        Ai mistä pillistä. Todella lapsellisia juttuja teillä täällä. Nimettömänä huudellaan lapsellisia juttuja.


      • Herää
        JOFA SETÄ MAITOJUNA kirjoitti:

        Ai mistä pillistä. Todella lapsellisia juttuja teillä täällä. Nimettömänä huudellaan lapsellisia juttuja.

        JOFA SETÄ Taitaa olla jou 12 v ihme inisijä jolla ei ole kavereita eikä muuta tekemistä kuin puhua paskaa tyypeistä jotka ovat saavuttaneet enemmän päivässä mitä JOFA SETÄ tulee saavuttamaan koko elämänsä aikana :'D Ensin sönkkäät että jääkiekko on joukkuelaji ja sitten haukut selännettä kun ei ole yksin voittanut joukkueelleen stanley cuppia Heräisit jo ihme penska... :D


      • heräää JÄTKÄ!!!!!!
        JOFA SETÄ MAITOJUNA kirjoitti:

        En puhu Teukan kohdalla johtamisesta, hän ei ole johtaja tyyppiä. Puhun hänen kohdallaan siitä että hän ei ole pikän uransa aikana oikein voittanut mitään. Se kertoo minulle jotain, ei niin positiivisia asioita miehestä.Hän on hyvä pelaaja ja maalintekijä mutta ehkä hän ei ymmärrä kuitenkaan peliä täysin, hänen pelinlukutaitonsa ei ole ehkä kuitenkaan huippuluokkaa. Hän voi olla iso idoli sinulle mutta minä kerron vaan faktoja hänestä.Yritä kestää.

        eli JOFA SETÄ MAITOJUNAN mielestä esim. alex ovechkin, ilya kovaltshuk, steven stamkos, claude giroux ovat paskoja kun eivät ole voittanut stanley cuppia


    • Alex_puck

      Jääkiekko ammattilaisia on pyöreästi noin 1,5 miljoonaa, NHL:ssä pelaa päälle 800 pelaajaa. Joka vuosi Stanley Cupin voittaa vain parisenkymmentä pelaajaa. On se mielestäni kova saavutus voittaa kannu edes kerran, ainakin jos pelaa noin 20 minuuttia per peli, niin kuin Teemu vuonna 2007. Vain kateellinen tai hullu väittää toista...

      • JOFA SETÄ MAITOJUNA

        Niin kuin olen kertonut. Kannun voittaminen vaatii taitoa. Vain hyvä pelaaja valitaan voittavaan joukkueeseen. Jos et voita kannua kertaakaan et voi olla hyvä pelaaja. Nämä ovat itsestään selviä asioita.


      • näin on näreet
        JOFA SETÄ MAITOJUNA kirjoitti:

        Niin kuin olen kertonut. Kannun voittaminen vaatii taitoa. Vain hyvä pelaaja valitaan voittavaan joukkueeseen. Jos et voita kannua kertaakaan et voi olla hyvä pelaaja. Nämä ovat itsestään selviä asioita.

        Väitätkö, että Ilya Kovalchuk tai Alexander Ovechkinin, ovat huonoja pelaajia?

        Kummallakaan ei ole kannua, mutta ovat monia Stanley Cup-voittajia parempia pelaajia.


      • lordand
        näin on näreet kirjoitti:

        Väitätkö, että Ilya Kovalchuk tai Alexander Ovechkinin, ovat huonoja pelaajia?

        Kummallakaan ei ole kannua, mutta ovat monia Stanley Cup-voittajia parempia pelaajia.

        Pelaaja voi voittaa esim.5 Stanley Cupia tekemättä yhtään pistettä..tuurista Se on kiinni mihinkä joukkueeseen pääsee


      • asiantuntija989898
        JOFA SETÄ MAITOJUNA kirjoitti:

        Niin kuin olen kertonut. Kannun voittaminen vaatii taitoa. Vain hyvä pelaaja valitaan voittavaan joukkueeseen. Jos et voita kannua kertaakaan et voi olla hyvä pelaaja. Nämä ovat itsestään selviä asioita.

        Onko sun mielestä huonoja steven stamkos, john tavares , ovetshkin, kovaltshuk, karlsson jnejne ..väitätkö että joku esim dustin penner on näitä kavereita parempi ??
        Olet tyhmä myönnä se!


      • takunpoika
        asiantuntija989898 kirjoitti:

        Onko sun mielestä huonoja steven stamkos, john tavares , ovetshkin, kovaltshuk, karlsson jnejne ..väitätkö että joku esim dustin penner on näitä kavereita parempi ??
        Olet tyhmä myönnä se!

        Samaa mieltä aloittajan kanssa. Siitä kuka todellisuudessa on hyvä voidaan aina kinastella mutta vain voitot kertovat kuka todellisuudessa on hyvä. Ove ja ilja ainakin ovat maailmanmestareita että he ovat varmasti suht. hyviä. Nhl seuroihin ei tuurilla pääse jos nuin kuvittelet sinulla ei kyllä varaa ole ketään tyhmäksi nimitellä.


    • elähtänyt elänne

      Alkaa kyllästyttää tämä Selänteen hehkutus. Pelasi kaksi kautta liian pitkään, ja tuhri sillä "pelaanko enää, en pelaa, eikun pelaan sittenkin" - arpomisella Anaheimilta mahdollisuuden toiseen Stanley Cup voittoon.

      Selänne aikoo jäädä uran jälkeen jenkkeihin asumaan, kertoo kaiken tarvittavan tyypistä. Ei ole montaa euroa tuonut Suomeen, toisin kuin monet muut jääkiekkoilijat ja muut urheilijat. Esim. Litti Litmanen pelasi koko uransa Euroopassa, maksoi tänne veronsa ja nyt asuu täällä. Kunnia hänelle ja hänen kaltaisilleen, ei veronkiertäjä Selänteelle.

      • ei vilku teemu ei

        Totta tuokin. Joskus jagr ja selänne kulkivat nhlssä pistetilastossa rinta rinnan nyt tsekin poika on mennyt menojaan. Vaikka jagr onkin paljon selännettä suurempi pelaaja ei tsekit siitä turhaan vouhota niin kuin me vouhotammme selänteestä täällä suomessa. Hyvä pelaaja oli selänne mutta ei mikään super tähti.


      • asiantuntija989898
        ei vilku teemu ei kirjoitti:

        Totta tuokin. Joskus jagr ja selänne kulkivat nhlssä pistetilastossa rinta rinnan nyt tsekin poika on mennyt menojaan. Vaikka jagr onkin paljon selännettä suurempi pelaaja ei tsekit siitä turhaan vouhota niin kuin me vouhotammme selänteestä täällä suomessa. Hyvä pelaaja oli selänne mutta ei mikään super tähti.

        Se kuka väittää että selänne ei ole tähti voi koittaa mennä itte sinne kaukaloon ... kuka "ei tähti" tekee tulokaskaudella 76maalia ?? Ja miksi selänteen pitäisi muuttaa suomeen jos hänen perheensä viihtyy jenkeissä ja pojillaan on paremmat mahdollisuudet menestyä.. ajattele vähän ennen kuin haukut yhtään !


    • löytyykö täältä tietoa kun kaapin perukoilta löyty tuommonen rookie of the year 1993 takki ja numero 13 on rinnassa sekä selänteen nimmari et onko noi kovinki yleisiä? koitin googlettaa mut en ite ainakaan löytäny mitään tietoa.. takki on tummanruskea tai musta ja taskujen umpärillä on vaalean ruskealla neuleella koristeita.. ja siis sisävuoressa selässä lukee nhl the rookie of the year 1993 teemu selänne #13
      selässä ulkopuolella lukee world fastest ja vasemmallapuolen edes on 13 ja sen alla selänteen nimmari (kopio)

    • ei näin

      Onko Teppo Numminen huono pelaaja? Onko Saku Koivu huono pelaaja? Onko Kimmo Timonen huono pelaaja? Kuukan heistä ei ole voittanut Stanley Cuppia.

      • hifk8frrr

        Asiaa jofa!!!


    • kaikkitietävä

      Selänne on suomen yliarvostetuin pelaaja.

      • SuomenTietoviisas

        Toiset pelaa ja tekee maaleja, toiset bloggaa.

        Mutta eikö Messi ole jalkapalloilija?


    • fgdf

      Selänne ei onnistunut voittamaan maajoukkueessa kertaakaan kultamitalia, pitkästä urasta, lukuisista yrityksistä ja huikeasta henkilökohtaisesta menestyksestä huolimatta. No, onneksi tuli sentään se yksi Stanley Cup.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      71
      2338
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2113
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1738
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1547
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1475
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1439
    8. 52
      1298
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      75
      1258
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe