Onko Valtonen todella suurempi jokerilegenda kuin Juha Lind???? Nimittäin Jokerit poisti käytöstä Valtosen numeron 11 kun Valtonen lopetti uransa mutta Lindin numerolla 27 pelaa tälläkin hetkellä slovakilainen Nagy.
Juha Lind, pelaaja joka muodosti loistavan ketjun Janeckyn ja Variksen kanssa, tämän kaksikon numerot 91 ja 23 ovat jäädytetty. Miksi Lindiä kohdellaan näin huonosti??
Lind 422 peliä runkosarjassa ja 230 pistettä 66 peliä pudotuspeleissä ja 37 pistettä, pelasi Suomessa vain Jokereissa ja on Jokerien oma kasvatti
Valtonen 421 peliä runkosarjassa ja 133 pistettä 71 peliä pudotuspeleissä ja 21 pistettä, pelasi Suomessa Ilveksessä ja Jokereissa on Kiteeltä ja Ilveksen juniori, eli kyseessä on junantuoma pelaaja toisin kuin Lind joka on helsinkiläinen ja Jokerien kasvatti.
Tämä aiheuttaa yhtä paljon hämmennystä kuin Esa Tikkasen paita Areenan katossa!!!!
Tomek Valtonen vs Juha Lind
Juha Lind
3
180
Vastaukset
- katajanokan herra
valtosen numeron "jäädyttäjänä" toimi kaikkien halveksima autokauppias matti virmanen. valtonen oli virmasen lempilapsi ja löytö.
lindin kohtelu ei yllätä yhtään, ei ole hjallis koskaan arvostanut työmiehiä - Tumba#17
Minua taas ihmetyttää, että miksi Timo Turusen 17 ei ole jäädytetty, mutta sen sijaan katossa roikkuu Kurrin 17 - numero jolla mies ei Jokereissa koskaan pelannut.
- ]♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Jokerit on aika uhoajien joukkue. Eiks kuriin numero oo 17.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2014224- 2443374
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus12831En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792295Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851963Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391609- 1381270
- 151228
- 481208
- 991131