ovatko ystäväsi kateellisia?

kateellisen ystävä

Olen leijonanainen jolla on kateellinen naisystävä..Johtuen siitä että minä kuulemma vien kaikkien miesten huomion ollessamme esim.baareissa,sinkkunaisia kun olemme:),niin aina tämä sama virsi että sinä saat kaiken ja mä en mitään...Ja miten siihen sitten suhtautua?

13

7607

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • leijona

      Mulle käy myös aina niin...Minkäs sille voi kun me leijonat olemme parhaita.

    • Sissi

      Ole iloinen siitä, että naisystäväsi ei ole pomosi.

    • mjau

      Sitä kuulee toisinaan...=).

    • riinu

      voiko enää omahyväisemmin kirjoittaa. jotkut lellunaiset tyrkyttävät itseään niin kovaäänisesti- ja eleisesti, että hillitymmät vetäytyvät kauhusta sivuun. hieno leijonaleidy antaa arvon myös muillekkin, kannattais muistaa se!

      • hiljainen

        ja joku fiksu sanoi varovansa nimenomaan hiljaisia; mahtailijat pitävät vain kovaa metakkaa ja siihen se sitten voi jäädäkin, mutta näistä hiljaisista ei koskaan tiedä !


    • joo

      Niinkö? Mä olen oinas ja saan myös kaiken huomion miehiltä tilanteessa kuin tilanteessa ja kaverini (leijonatyttö) kateudesta vihreä... =) Oli vissiin tottunut saamaan kaiken huomion ennen kuin satuttiin samoihin porukoihin...

      Kateelliset naiset saavat ihan rauhassa märehtiä kateudessaan, ongelma on heidän, ei sinun! Älä missään tapauksessa vaan ala pyytelemään anteeksi olemassoloasi, horoskooppimerkistä riippumatta!!

      • Mouku

        Ihan naurettavaa. Mitä omakehua siinä on, jos ihmettelee kaverin kateutta?. Oma kaverini on leijona - ja olen myös itse - ja ystäväni on minulle aina kateellinen. Kaikesta. Jos seurustelen, hän yrittää iskeä k.o. miestä ja ei saa. Sitten hän yrittää sabotoida suhteemme niin hyvin kuin ikinä osaa -onnistumatta. Aina mulle ollaan kateellisia - ja miksi, jos saan kysyä.


      • lio
        Mouku kirjoitti:

        Ihan naurettavaa. Mitä omakehua siinä on, jos ihmettelee kaverin kateutta?. Oma kaverini on leijona - ja olen myös itse - ja ystäväni on minulle aina kateellinen. Kaikesta. Jos seurustelen, hän yrittää iskeä k.o. miestä ja ei saa. Sitten hän yrittää sabotoida suhteemme niin hyvin kuin ikinä osaa -onnistumatta. Aina mulle ollaan kateellisia - ja miksi, jos saan kysyä.

        jep jep tässä taas yks itsestään selvyys asia..
        Tässä asiassa siis kateudessa miehet ovat sen verran fiksumpia että eivät viitsi moista harrastaa ainakaan tuskin niin monet kuin naisista.
        sehän on jo selvää että naiset ovat kateellista porukkaa ja sillä ei oo mitään tekoa merkin kanssa.
        Ja kaikista raukkamaisinta mitä kaverilleen voi tehdä on yrittää vokotella tämän omaa.


    • Dille<3

      Mulla on sama juttu...

    • mimi87

      Olen kuullut samaa mutta minulla ei ole ikää ravintoloihin, joten en ole sitä siellä kuullut!!! No mut tottahan toi on!!! *leijona*

      • ....huomion kipeä ja tekee kaikkensa, että olisi huomion pisteenä. Erinomainen pettäjä myös. Kokemusta on.


      • Nimetön
        friendy66 kirjoitti:

        ....huomion kipeä ja tekee kaikkensa, että olisi huomion pisteenä. Erinomainen pettäjä myös. Kokemusta on.

        LeijonaNAINEN on maailman uskollisin kumppani. jokainen joka väittää vastaan saa kokeilla heittää viidellä tikalla tuloksen VIISIKYMMENTÄ! Leijona on UPEA ja USKOLLINEN, ja oikeasti vetovoimainen, joten siinähän ne hiljaisemmat hissukat kärvistelevät kun verkkokalvot ei kestä AURINGON LOISTETTA!!! Siitä vaan vastaamaan leijonadeitin haasteisiin... jos osaatte..


    • leijona-

      joo tuttu juttu myöskin.. en kanssa tiedä mitä pitäisi ystävälle sanoa tai tehdä, kumminkin kateudestaan huolimatta tärkeä.:/

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1525
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1315
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1112
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1035
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    Aihe