Olen leijonanainen jolla on kateellinen naisystävä..Johtuen siitä että minä kuulemma vien kaikkien miesten huomion ollessamme esim.baareissa,sinkkunaisia kun olemme:),niin aina tämä sama virsi että sinä saat kaiken ja mä en mitään...Ja miten siihen sitten suhtautua?
ovatko ystäväsi kateellisia?
13
7626
Vastaukset
- leijona
Mulle käy myös aina niin...Minkäs sille voi kun me leijonat olemme parhaita.
- Sissi
Ole iloinen siitä, että naisystäväsi ei ole pomosi.
- mjau
Sitä kuulee toisinaan...=).
- riinu
voiko enää omahyväisemmin kirjoittaa. jotkut lellunaiset tyrkyttävät itseään niin kovaäänisesti- ja eleisesti, että hillitymmät vetäytyvät kauhusta sivuun. hieno leijonaleidy antaa arvon myös muillekkin, kannattais muistaa se!
- hiljainen
ja joku fiksu sanoi varovansa nimenomaan hiljaisia; mahtailijat pitävät vain kovaa metakkaa ja siihen se sitten voi jäädäkin, mutta näistä hiljaisista ei koskaan tiedä !
- joo
Niinkö? Mä olen oinas ja saan myös kaiken huomion miehiltä tilanteessa kuin tilanteessa ja kaverini (leijonatyttö) kateudesta vihreä... =) Oli vissiin tottunut saamaan kaiken huomion ennen kuin satuttiin samoihin porukoihin...
Kateelliset naiset saavat ihan rauhassa märehtiä kateudessaan, ongelma on heidän, ei sinun! Älä missään tapauksessa vaan ala pyytelemään anteeksi olemassoloasi, horoskooppimerkistä riippumatta!!- Mouku
Ihan naurettavaa. Mitä omakehua siinä on, jos ihmettelee kaverin kateutta?. Oma kaverini on leijona - ja olen myös itse - ja ystäväni on minulle aina kateellinen. Kaikesta. Jos seurustelen, hän yrittää iskeä k.o. miestä ja ei saa. Sitten hän yrittää sabotoida suhteemme niin hyvin kuin ikinä osaa -onnistumatta. Aina mulle ollaan kateellisia - ja miksi, jos saan kysyä.
- lio
Mouku kirjoitti:
Ihan naurettavaa. Mitä omakehua siinä on, jos ihmettelee kaverin kateutta?. Oma kaverini on leijona - ja olen myös itse - ja ystäväni on minulle aina kateellinen. Kaikesta. Jos seurustelen, hän yrittää iskeä k.o. miestä ja ei saa. Sitten hän yrittää sabotoida suhteemme niin hyvin kuin ikinä osaa -onnistumatta. Aina mulle ollaan kateellisia - ja miksi, jos saan kysyä.
jep jep tässä taas yks itsestään selvyys asia..
Tässä asiassa siis kateudessa miehet ovat sen verran fiksumpia että eivät viitsi moista harrastaa ainakaan tuskin niin monet kuin naisista.
sehän on jo selvää että naiset ovat kateellista porukkaa ja sillä ei oo mitään tekoa merkin kanssa.
Ja kaikista raukkamaisinta mitä kaverilleen voi tehdä on yrittää vokotella tämän omaa.
- Dille<3
Mulla on sama juttu...
- mimi87
Olen kuullut samaa mutta minulla ei ole ikää ravintoloihin, joten en ole sitä siellä kuullut!!! No mut tottahan toi on!!! *leijona*
....huomion kipeä ja tekee kaikkensa, että olisi huomion pisteenä. Erinomainen pettäjä myös. Kokemusta on.
- Nimetön
friendy66 kirjoitti:
....huomion kipeä ja tekee kaikkensa, että olisi huomion pisteenä. Erinomainen pettäjä myös. Kokemusta on.
LeijonaNAINEN on maailman uskollisin kumppani. jokainen joka väittää vastaan saa kokeilla heittää viidellä tikalla tuloksen VIISIKYMMENTÄ! Leijona on UPEA ja USKOLLINEN, ja oikeasti vetovoimainen, joten siinähän ne hiljaisemmat hissukat kärvistelevät kun verkkokalvot ei kestä AURINGON LOISTETTA!!! Siitä vaan vastaamaan leijonadeitin haasteisiin... jos osaatte..
- leijona-
joo tuttu juttu myöskin.. en kanssa tiedä mitä pitäisi ystävälle sanoa tai tehdä, kumminkin kateudestaan huolimatta tärkeä.:/
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992