Miten vietät juhannusta?
Kohta on juhannus
6
173
Vastaukset
- Perus uomalainen
*Syön juon ja saunon!
Olen tyttären kisulin seurana :D
- Äityliini!!
Perinteisesti lasten ja miehen kanssa saunoen ja jokirannassa herkkuja grillaten nauttien ihanasta kesästä ja luonnon vihreydestä. Voiko parempaa juhannusta olla.
ai että mun on ruvennu tekemään mieli Grillimakkaraa, hiukan raikasta salaattia ja muutamaa huurteista :) nami yhdistelmä :D
via.ellen kirjoitti:
ai että mun on ruvennu tekemään mieli Grillimakkaraa, hiukan raikasta salaattia ja muutamaa huurteista :) nami yhdistelmä :D
En oo saanu vieläkään kunnon Grillimakkaraa! saati sitten huurteisia!
- Tapsantyttö
Perinteiset lavatanssit Hangan lavalla. Jani & Jetsetters sekä Heidi Pakarinen & Hovinarrit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795397
- 824351
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3824328Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi5103933- 1523418
- 533079
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.603063- 232748
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192326- 522221