Olen alaikäinen tyttö, joka etsii lemmikkiä. Olen kokenut eläinten suhteen, on ollut kaikenlaisia jyrsijöitä, kissoja, koiria, lampaita, kaneja, lintuja ja akaattikotiloita. Kaikista olen pitänyt, mutta nyt pitäisi keksiä joku lemmikki. Mieluiten joku vähän edes "eksoottinen" olisi kiva. Rahasta ja tilasta ei ole puutetta. Tällä hetkellä minulla on pari rottaa, joten mieluiten lemmikki joka ei söisi rottia. En haluaisi kissaa tai koiraa. Lemmikki voi olla häkkieläin tai ei. Vanhemmissa otuksissa ei ole ollut paljoa haastetta, haluaisin haasteellisemman ja ehkä enemmän aikaa vievän lemmikin. :) Ehdotelkaa te. :D
Mikä lemmikki.
5
116
Vastaukset
- Mietintäni
Miten olisi lehmä tai pari? Tai aasi? Moni ei uskoisi, mutta jos noita pitää kunnon lemmikkeinä, niin huomaa miten aikaavieviä ja viisaita yksilöitä voivat olla.
Toinen mikä tulee mieleen on, että ostat tarkoituksella jonkin ongelma-koiran, jos oikeaa haastetta kaipaat! Vaikket koiraa haluakkaan nyt, niin se tuntuu oikeimmalta sinulle, kun mietin. Siinä oppisi kaikista eniten ja lopputulos olisi hyvin palkitseva- Mietintäni
Ainiin! Tuli mieleen, että jos et ole vielä jo kokeillut, niin nyt talvella jos päättäisit hankkia koiran niin voisit opettaa sen rekikoiraksi. Siinä olisi paljon mukavaa tekemistä.
- pilleriveto
minnes ne edelliset kissat ja koirat on joutuneet? Yleisesti elikoiden ikä on 12-18 vuotta, joten alaikisen kotona voisi hyvin olla kissa ja koira jotka ovat ala-ikäisen syntyessä olleet pentuja. linntkin elää toistakymmentä vuotta, joten missä entiset lemmikit, kyllästytty?
Riippuu minkä tyylisen haluat. MIeluummin katseltava, vai seurallinen? Chinchilla voisi olla aika jännä jyrsijä. Tai vaikka tuliliskoja, joiden olojen järjetämisessä täydelliseksi on puuhaa. Fretti on haasteellinen, mutta aika kissan ja koiran tyylinen, ja vetää rotat mielellään suihinsa.
Nykyisiin lemmikkeihinkin voi kehittää lisähaastetta, jos aikaa ja mielenkiintoa riittää! Rotta oppii tekemään pitkälti mitä vain:
http://www.youtube.com/watch?v=1A07gDVLe14
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4225469Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1841881Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3601831- 1201074
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl5994- 27918
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60815- 70782
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55723- 36684