Miten selviän ahmimiskohtauksesta? Hirveä olo ja syyllisyys, Saanko enää syödä, jos en paastoa tai muuten "hyvitä" ahmintaani? Oksentamaan en pysty. Voinko vain ajatella, että unohdan koko homman ja yritän vain jatkossa syödä fiksummin?
Kertokaa kiltit omia selviytymiskeinojanne!
ahmimiskohtauksen jälkeen
3
422
Vastaukset 3
- minävaiinn
ite ahmimisen jälkeen (riippuu tietty vakavuudesta) nii yleensä vedän laksatiiveja ja paastoon nii kauan et oon "normimitoissa."
- Täytyyjättääruuanmät
Koita vaan unohtaa moka ja jatkaa fiksummin. Ei todellakaan kannata ruveta sekoilemaan oksentamisella ja lääkkeillä, meet vaan paskempaan suuntaan siinä heti. Ite oon ollut sairas jo niin kauan et syön stressiin ja yksinäisyyteen todella paljon päivittäin, olo on sen vuoksi yksinäisempi ja inhottavempi kun ennen ahmintaa. Järjetön syyllisyys jos ja kun mättää hullusti normaaliruokaa (koska on halpaa), joku karkkips retkahdus nyt ei ole niin paha.
no mä syön nykyään terveellisesti ja treeenaan niin paljon etten ainakaan liho enempää :) nyt paino pudonnu niin hyvin,.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1861583
- 851362
- 1041058
- 48899
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40783Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..11779Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83656Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.105627Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30621Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45577