Miten selviän ahmimiskohtauksesta? Hirveä olo ja syyllisyys, Saanko enää syödä, jos en paastoa tai muuten "hyvitä" ahmintaani? Oksentamaan en pysty. Voinko vain ajatella, että unohdan koko homman ja yritän vain jatkossa syödä fiksummin?
Kertokaa kiltit omia selviytymiskeinojanne!
ahmimiskohtauksen jälkeen
3
349
Vastaukset
- minävaiinn
ite ahmimisen jälkeen (riippuu tietty vakavuudesta) nii yleensä vedän laksatiiveja ja paastoon nii kauan et oon "normimitoissa."
- Täytyyjättääruuanmät
Koita vaan unohtaa moka ja jatkaa fiksummin. Ei todellakaan kannata ruveta sekoilemaan oksentamisella ja lääkkeillä, meet vaan paskempaan suuntaan siinä heti. Ite oon ollut sairas jo niin kauan et syön stressiin ja yksinäisyyteen todella paljon päivittäin, olo on sen vuoksi yksinäisempi ja inhottavempi kun ennen ahmintaa. Järjetön syyllisyys jos ja kun mättää hullusti normaaliruokaa (koska on halpaa), joku karkkips retkahdus nyt ei ole niin paha.
no mä syön nykyään terveellisesti ja treeenaan niin paljon etten ainakaan liho enempää :) nyt paino pudonnu niin hyvin,.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474015- 1314003
- 693763
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262958Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72547Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332329- 272244
- 2042131
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4491844