Onko kellään mitään positiivista TV7:sta? Itselläni ainakin on.
Olen monta kertaa saanut rohkaisua eri elämän tilanteisiin. Seurakunnassani on myös henkilö, joka on tullut uskoon katseltua TV7:aa.
Positiivista TV7:sta
8
233
Vastaukset
- anti-theist87
TV:n parasta komediaa. Kun tuota tärähtäneitten messuamista kattelee niin ei voi muuta kuin nauraa.
- Uusi luomus
Hienoa, että seuraat TV7:aa:)
En ole koskaan saanut mitään apua TV7:stä. Ohjelmat ahdistaa koska ne ovat niin väärät.
- .,.,?,,
On siellä hyvääkin, esim. D. Pawsonin syvälliset raamattutunnit. Mutta kokonaisuudessaan TV7 on sellainen sekametelisoppa, että huh huh. Sieltä löytyy myös New Age -tyyppistä julistusta ja ns. menestysteologiaa, jolla ei mielestäni ole mitään tekemistä Raamatun opetusten kanssa.
- Joh 3:17
Pawsonin opetuksissa on jotain hyvältäkuullostavaa ja sitten vale. Eli toimintaperiaate on sama kuin saatanalla.
Pawson pois Tv:stä, mutta tuskin poistuu kun ihmiset Pawsonin harhaoppeja oikein janoavat.
- minä uskon
Totta kai on ! Ihan hyviä ohjelmia on paljonkin, mutta toki seula saisi olla joidenkin ohjelmien kohdalla tarkempi.
Ja olen saanut siunauksia, joskus ihan kohti käyvät viisauden sanat. Kiitos Herralle hengellisestä kanavasta. - BikhunguStadium
Kyllä oli ihana katsella päätösjuhlaa tänään Kenian Kakamegasta Jesus is Lord Radion streamingilta, TV7 johtajapariskunta otettiin siellä huomioon upeasti ja koko Suomi.
Martti Ojares käytti puheenvuoronkin, tässä tilaisuudessa, jossa Dr. David Owuor oli pääpuhujana.
Sinattua Uutta Vuotta 2014 TV7:lle! - BikhunguStadium2
Bikhungu stadiumilta kuvia jo löytyikin 30.12 - 1.1.2014, ehkä myöhemmin YouTube:sta videoita.
http://www.repentandpreparetheway.org/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983