Eli miten saada äiti suostuteltuu rottiin? Oon lukenu niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin paljon rotista ja oon vrm liittyny kaikkien rottablogien lukiaksi hehee :D Mut siis meillä on koira,kissa ja gerbiili (meijän gerbun lajitoverit kuoli ja ei muutenkaa tykkää muista gerbiileistä:( ) Meilt puuttuu enään häkki ja itse rotat tarvikkeet meillä onki jo... Ja oon siis 9w Ja oon toosi vastuuntuntoinen meillä on ollu:( täst tulee pitkä lista:D)
- kaikenkaikkiaan. 11 koiraa
- 3 pupuu
- 2 marsuu
- 4 gerbiilii
-jos nykynenki lasketaan niin 3kisuu:3
- mun äitin lapsuudessa kaloja
Siinnä oli kaikki meillä (olleet) eläimet. Mut siis tiedän rotista ihan hirrvveennn paljon ja mun äiti sano et EHKÄ saisin 2 rottaa syndelahjaks jotka on siis maaliskuussa Mutjoo... Toivoisin paljon vastauksia :D
Help!!!1!! Miten saisin rotan?!!!!!!??
3
109
Vastaukset
- ceewwe
mites äitisi lapsuudenkalat liittyy omaan vastuuntuntoosi?
No, ainakin tuon ikäisellä vanhempienkin on syytä osallistua vielä lemmikin hoitoon aika tavalla :)
Hyvältähän tuo ehkä kuulosti! Arveluttaako äitiäsi sitten vielä jokin asia? Ihaniahan nuo rotat on, mutta on niissä oma hommansa. Pitää vaan jaksaa siivoilla kakkoja turvallisesta jaloitteluhuoneesta ja kestää reiät vaatteissa ja toisinaan silputut pikkuesineet, niin saa ehkä maailman ihanimpia eläinkavereita :)
- 202
Miksi et hoida nykyisiä elukoita? Ja odota nyt vaan sinne maaliskuuhun jos saatkin ne synttärilahjaksi.
Ps. Enää*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1693195
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541839Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1471789Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1591654- 771574
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3401478Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811349The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201268- 1581112
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251095