http://www.ess.fi/uutiset/kotimaa/2013/12/16/pelko-liivijengista-ajoi-bandit-pakoon-lahdessa
Yhtynyt Veljeskööri on majoittumassa Sopenkorpeen.
United Brotherhood Sopenkorvessa?
8
1648
Vastaukset
- John Gotti
Uniteddy-bear Brotherhoodgay .
Sateenkaari porukka Lahdessa uhoilee kuin mitkäkin pikku pennut.
Eiköhän Lahden oma alamaailma porukka pidä huolen että moinen sonta jengi painu kuoloon äkkiä häiritsemästä tavallisten ihmisten elämää. - guns for hire
http://www.ess.fi/uutiset/kotimaa/2013/12/18/raiskausyritys-selvisi-lahden-karpasessa
Tässä olisi vähän veljeskunnalle työtä. Olisi vielä lähettyvilläkin ?- kuustoistavuotias
No Joo Vitun Ensio. Että liivipojat oikein 15 vuotiasta hakkaamaan. Ei hyvä tavaton sun juttujasi.
- MELKEIN UHRI
RAISKAAJA-NEEKERIN VOISI PERHEINEEN KARKOITTAA.
- Lahtelainen äippä
mitä hyvää united brotherhood on saanut aikaan?ei mitään!onhan se heille hienoa että saa vertaistaan seuraa mutta surkeaa kun ei ole munaa itsekseen elellä ihmisiksi..tässä yhteiskunnassa tietyt säännöt jotka koskevat kaikkia.jos rekisteröiväisit ns yhdistyksenä niin asia olisi ok mutta rekkaus ei läpi menisi.syyt hekin tietävät vallan hyvin.onko linna-ja jengielämä jotenkin upeaa?onneksi meidän koti ei ole sopenkorvessa ja mun nuori varsin tarkka seurastaan.puskaradiot viestittää mutta muistetaan me vanhemmat varoitella vielä lisäksi,joohan?
- YrpäjaIllu
Hienoo varmaan näille runkkareille ja kannattajille että bändiharrastus vaikeutuu ennestään näiden nerojen takia. Kovaa poikaa leikkii porukalla mutta samanlaisii pesismailalla mätkittävii kuolevaisii nekin on .
- hellurei ja hellät t
Lahdessa asuu nykyään yks nainen, joka kuuluu hesan pahamaineiseen porukkaan, pitäskohän sitä tarkkailla?? Ei kyllä uskos päällepäin hänestä. Eikä ole tehnyt mitään pahaa kelleen, on vaan eronnut ja kulkee ihan yksin. Annetaan siis muittenkin olla rauhassa!!
- got no brother
Itketään ja vapistaan kaikki.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19711722
- 585529
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462837- 402435
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k152264Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut321937Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,451909Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131901Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61556Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421508